nico eeckhout

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

serge schreef:
Riding Butcher schreef:Volledig terecht, ze zouden hem levenslang moeten schorsen, als meneerke denkt van in de winter met de bike een beetje de zot af te geven en iedereen van de weg rijdt mag hij voor mij levenslang geschorst worden, maar iedereen zijn mening hé!!!
Leg eens uit.
The return of 'metalgod' ??
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

P° schreef:
serge schreef:
Riding Butcher schreef:Volledig terecht, ze zouden hem levenslang moeten schorsen, als meneerke denkt van in de winter met de bike een beetje de zot af te geven en iedereen van de weg rijdt mag hij voor mij levenslang geschorst worden, maar iedereen zijn mening hé!!!
Leg eens uit.
The return of 'metalgod' ??
diene is al lang terug :roll:
Gebruikersavatar
Cr0n0
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: zo 29 jan 2006 15:17
Rijdt met: No Saint 'Luzifer'

Bericht door Cr0n0 »

Straf is niet in verhouding met de fout ... ik zou ook ontkennen in N.E. zijn plaats.
Gebruikersavatar
KAMELEON
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 15:15
Rijdt met: TREK

COLA

Bericht door KAMELEON »

ABASALON this waar
dat is waar kijk maar in de tijd van van mario chippoline of zoiets
een diene coca cola ga eens kijken wat in de volg auto's ligt
cola een nog eens cola
of red bull
een suikers een nog maar eens siukers
Gebruikersavatar
Riding Butcher
Mountainbiker
Berichten: 214
Lid geworden op: ma 04 sep 2006 20:15
Rijdt met: Ridley Tiger full LX

Bericht door Riding Butcher »

tt St baafs vijven, wie is daar ook NE, omdat er mensen zijn die nog niet zo lang biken en nog niet technisch aangelegd zijn, moest MENEER NE op ne single track met een gevolg van nog een 15-tal bikers, sommigen gewoon de struiken inrijden, echt nen topsporter.
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

volledig offtopic...........ik heb op het bk verleden jaar tijdens de vrije sessie sven nys bijna zien vallen over mijne maat die een wreed stom ding dee...en weet je wat sven zei? das niks jong
ik dacht dat sven daar ging uitvliegen,maar absoluut niks,chapeau voor sven,sindsdien heb ik nog meer respect gekregen
sorry voor de offtopic
Plaats reactie