Lefevre 30 jaar doping?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Jewel
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 07 apr 2005 08:42
Rijdt met: Granvile XC-M

Bericht door Jewel »

Dit zijn de renners van quick-step dit jaar. Vraag is wie zou er uit de biecht geklapt hebben. Ik vermoed een Belg of een Nederlander.
Boonen, Hulsmans, Steegmans en Van Petegem vallen al zeker af: Seeldraeyers en Wynant zijn pas overgekomen. Blijft over:
1. Baguet Serge
5. Cretskens Wilfried
6. De Jongh Steven
7. Engels Ad
13. Rosseler Sébastien
19. Tankink Bram
22. Van De Walle Jurgen
23. Van Impe Kevin
26. Verheyen Geert
29. Weylandt Wouter

Wie van deze gasten is een huis aan het bouwen?
Laatst gewijzigd door Jewel op wo 24 jan 2007 13:54, 2 keer totaal gewijzigd.
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

roger schreef:Wel ik rij ook nog eens graag tegen 250km en neem ook het risico van geflitst te worden en daar wil ik dan ook de gevolgen van dragen.
Zolang anderen de gevolgen van uw fratsen niet moeten dragen is het al lang goed.
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Jewel schreef:Re

"Ik geloof niet dat een van mijn ploegmaats dit gezegd heeft. Ik geloof zelfs niet dat die persoon bestaat. We zijn clowns in een circus."
inderdaad... Ze maken er tenslotte zelf één circus van... Het begint allemaal echt lachwekkend te worden!
We gaan moeten beginnen supporteren voor "de bus" tijdens de tourritten... Misschien zitten daar de gezonde renners... #-o
Gebruikersavatar
Jefke85
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: di 17 okt 2006 16:14
Rijdt met: Viper Carbon Lite, XT
Contacteer:

Bericht door Jefke85 »

Leve Predictor-Lotto!!!!! Die jongens verliezen al eens een koers, gelijk ieder normaal mens, die jongens zijn niet allemaal mee in de kopgroep in de Ronde en Parijs-Roubaix.... Want om jaren aan een stuk met altijd er te staan op dezelfde koersen, das rook creeeren...

Lefevre maffiabaas, mss wat overdreven, maar zuiver? Neen, geloof ik niet. 8 verschillende bronnen, das geen nonsens meer hé.

Wat moeten we trouwens denken van de komst van verzorger Viaene, die in andere ploegen niet meer welkom was, wegens onbetrouwbaar op dopinggebied.........
Gebruikersavatar
Jewel
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 07 apr 2005 08:42
Rijdt met: Granvile XC-M

Bericht door Jewel »

Jefke85 schreef:Leve Predictor-Lotto!!!!! Die jongens verliezen al eens een koers, gelijk ieder normaal mens, die jongens zijn niet allemaal mee in de kopgroep in de Ronde en Parijs-Roubaix.... Want om jaren aan een stuk met altijd er te staan op dezelfde koersen, das rook creeeren...

Lefevre maffiabaas, mss wat overdreven, maar zuiver? Neen, geloof ik niet. 8 verschillende bronnen, das geen nonsens meer hé.

Wat moeten we trouwens denken van de komst van verzorger Viaene, die in andere ploegen niet meer welkom was, wegens onbetrouwbaar op dopinggebied.........
Als ik mij niet vergis was Boonen de enige van Quikc-step die nog mee was na het Bos vorig jaar.
En wees toch niet naief, denk je dat Van Petegem nooit gepakt heeft in zijn carierre bij Lotto. doping zit in het peleton, het is gewoon niet fair dat ze er 1 ploeg uithalen en de dieperik inboren zonder bewijzen. Als je er iets aan wil doen doe het dan met gans het wielrennen en niet 1 ploeg in het specifiek
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

ivo schreef:
roger schreef:Wel ik rij ook nog eens graag tegen 250km en neem ook het risico van geflitst te worden en daar wil ik dan ook de gevolgen van dragen.
Zolang anderen de gevolgen van uw fratsen niet moeten dragen is het al lang goed.
Daar ben ik mij voledig van bewust en dit gebeurd enkel en alleen op een bepaald stuk waar andere weggebruikers geen last van hebben.Ook een beetje het gevolg van men autoverleden in competitie en het zotte gaat er niet af.
Gebruikersavatar
raketwomanFIE
Mountainbiker
Berichten: 483
Lid geworden op: wo 28 dec 2005 19:11
Rijdt met: SPECIALIZED fsr xc pro disc woman
Contacteer:

Bericht door raketwomanFIE »

diene Capelle da is ook geen gewone hé,maar zou die liegen als hij bij hoog en laag volhoud dat hij samen met lefebre spuite in de wagen alvorens de koers om geconcentreerd te blijven op de weg ernaar toe dat zou een grote leugen zijn ik geloof hem, zoiets zuig je niet uit je duim!

daarbij wat heeft hij te verliezen die Capelle?
Gebruikersavatar
Cr0n0
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: zo 29 jan 2006 15:17
Rijdt met: No Saint 'Luzifer'

Bericht door Cr0n0 »

Kan er iemand mij vertellen of die Luc Capelle de vader is van Andy Capelle ?
Gebruikersavatar
thomatchef
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 25 feb 2004 19:19
Rijdt met: Cannondale F600

Bericht door thomatchef »

Cocaine en/of XTC op feestjes, 3 dagen feesten aan één stuk zonder slaap. Moeten renner normaal niet leven voor hun sport? Is je lichaam, en zeker dat van een sporter niet geradbraakt achter zo'n feestje, laat staan dat je met een kater de dag erna gewoon kan doortrainen.
Heel de zaak heeft wat weg van één of andere kaas, het stinkt serieus maar er zitten heel wat gaten in.

Als dit alles echter waar is, ben ik serieus ontgoocheld in mijn sport. Een sport die ik steeds met hand en tand verdedigd heb. Ik was er van overtuigd dat door de moderne wetenschap trainen heel anders is dan vroeger, en dat topsport zonder doping mogelijk was. Een naief statement, maar ik had hoop dat de sport (topsport in het algemeen) mss wel de goeie kant op ging.

Maar er zullen dringend namen moeten komen, want anonieme getuigen zijn goed voor de sensatie maar ze boeten snel aan geloofwaardigheid in.

Over De Dekker verander ik mijn mening echter niet. Waar deze man zich mee moeit begrijp ik echt niet. Sport is geen politiek, dus moet hij er met zijn poten van af blijven en moet hij zeker geen sport onderuit halen om er zelf beter van te worden. Wat betreft het verwijt hoer, daar volg ik lefevre in. Hij flirt met alle partijen, zelfs met diegene waar hij van gezegd heeft er niet mee willen samen te werken. Hierdoor is het respect voor die man (waarvan ik vroeger vond dat hij het soms wel bij het recht eind had) serieus gedaald. Maar vandaag wordt daar blijkbaar niet achter gekeken, hoe groter je bek hoe beter men dit vind. Idealen zijn voor niets nodig en mogen zonder pardon verloochend worden.

edit:
Ook over mijn standpunt van die journalist verander ik niet. Die persoon oogt verre van zeker over zijn zaak. In zowel morgen beter, het vrt nieuws en andere programma's komt die man niet zeker over. Hij heeft nog steeds die air (van ik heb het hier maar eens geschreven zi) over hem die ik op een of andere manier storend vind. Zo zit het feit van die kliniek met nog altijd dwars (hoe moeilijk is het om een adres te vinden?).
Laatst gewijzigd door thomatchef op wo 24 jan 2007 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
raketwomanFIE
Mountainbiker
Berichten: 483
Lid geworden op: wo 28 dec 2005 19:11
Rijdt met: SPECIALIZED fsr xc pro disc woman
Contacteer:

Bericht door raketwomanFIE »

thomatchef schreef:Cocaine en/of XTC op feestjes, 3 dagen feesten aan één stuk zonder slaap. Moeten renner normaal niet leven voor hun sport? Is je lichaam, en zeker dat van een sporter niet geradbraakt achter zo'n feestje, laat staan dat je met een kater de dag erna gewoon kan doortrainen.
Heel de zaak heeft wat weg van één of andere kaas, het stinkt serieus maar er zitten heel wat gaten in.

Als dit alles echter waar is, ben ik serieus ontgoocheld in mijn sport. Een sport die ik steeds met hand en tand verdedigd heb. Ik was er van overtuigd dat door de moderne wetenschap trainen heel anders is dan vroeger, en dat topsport zonder doping mogelijk was. Een naief statement, maar ik had hoop dat de sport (topsport in het algemeen) mss wel de goeie kant op ging.

Maar er zullen dringend namen moeten komen, want anonieme getuigen zijn goed voor de sensatie maar ze boeten snel aan geloofwaardigheid in.

Over De Dekker verander ik mijn mening echter niet. Waar deze man zich mee moeit begrijp ik echt niet. Sport is geen politiek, dus moet hij er met zijn poten van af blijven en moet hij zeker geen sport onderuit halen om er zelf beter van te worden. Wat betreft het verwijt hoer, daar volg ik lefevre in. Hij flirt met alle partijen, zelfs met diegene waar hij van gezegd heeft er niet mee willen samen te werken. Hierdoor is het respect voor die man (waarvan ik vroeger vond dat hij het soms wel bij het recht eind had) serieus gedaald. Maar vandaag wordt daar blijkbaar niet achter gekeken, hoe groter je bek hoe beter men dit vind. Idealen zijn voor niets nodig en mogen zonder pardon verloochend worden.

onlangs werd boonen toch gesignaleerd in het antwerps uitgaans milieu in the place to be wat XTC betreft toch....
Plaats reactie