Crazy talk "El Perro Diablo" vs. "Flupke73&qu

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
stivo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 21:10
Rijdt met: 2007 Rocky mountain element 70 + Tomac Taos 2005
Contacteer:

Bericht door stivo »

Jaren 89-90-91...in die tijd ging ik uit in Boccacio te Destelbergen en in diezelfde periode werd La rocca geopend,ook daar vele uurtjes doorgebracht.
Het nummer dat jij zoekt is eigenlijk van net voor die periode en is het soort muziek dat werd gedraaid in het ter ziele gegane AB in Antwerpen.(waar nu america today gevestigd is)
Heb daar ooit een optreden van technotronic meegemaakt :P

Nog een filmpje van Boccacio.
http://nl.youtube.com/watch?v=lsBE6YHNJ ... re=related
Voor mij het nummer op ongeveer 3min45 =P~

Ik heb trouwens thuis nog een volle "tomado" bak met mixtapes (op cassete) waarvan enkele exemplaren gemixt door frank dewulf en Olivier Pieters live in Boccacio opgenomen.(die gasten verkochten toen massa's cassettes) Ook een aantal mixtapes van mezelf,heb in die periode gedraaid in club(je) TGV te Kapellen.
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

Ik herinner me het nummer en heb dat ongetwijfeld liggen op 1 van men schijven, het volgend is ook een steengoed vind ik. Zal het straks of morgen of overmorgen opzoeken als je het geduld hebt en eventueel doorsturen.
Of op den ftpsite vant werk zwieren. Zullen wel zien.
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

Alreeds gevonden.
Kweet niet juist welk ge juist bedoeld maar heb ze alle twee gevonden in die buurt. Zijn misschien wat groot om doortesturen maar kzal toch proberen.
-B-art - Alright
-Boytronic - bryllyant

nummers zijn in die mix wel wat versneld.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Cassetes van de AB heb ik ook met hopen, maar zijn wat on't verrotten na 20 jaar te spelen. Helaas heb ik nog steeds geen ander muziekgenre gevonden da'k graag hoor, ben in mijn jeugd blijven hangen denk.

Heb ne high pod gekregen, maar kan er met moeite ne eigen cd opzetten. :evil:

Peesees, gee es m's en die dingen zijn mijn ding nie zo, maar binnen een maand begin ik aan mijn training voor 2009 (Benny Heylen hou u vast!!!), duss wil wa muziek oep da ding.

Duzz, ik wil gerust is nen halven dag naar iemand gaan die me een paar uur muziek op mijn ding zet, moest da mogenlijk zijn.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Nog een filmpje van Boccacio.

Voor mij het nummer op ongeveer 3min45


Hoor ik op 2min Dominator nie?

Was in de periode da'k kick bokste bij de Bulldogs, ging ergens in Olland (Am of Rotterdam) kampen, komt daar zo ne groote Surinamer op met Army of hardcore, toen 'em mij tussen de touwen had gestamt speelden ze Dominator.....ben mor gon fietsen toen.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Neen Perro,geene Dominator,is een sampleke van een ander liedje.

Manmanman,kschaam mij nog altijd voor die periode... :lol:

Hoewel,dees is toch weer een kippevelmomentje ;



Human Resource-Dominator ;

Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Sinds ik geen haar meer heb schaam ik mij voor nix meer, behalve als mijne buurjongen begint te jumpen, dan schaam ik mij in zijn plaats.
flupke73
Mountainbiker
Berichten: 2115
Lid geworden op: zo 16 nov 2003 18:08

Bericht door flupke73 »

stivo schreef:Jaren 89-90-91...in die tijd ging ik uit in Boccacio te Destelbergen en in diezelfde periode werd La rocca geopend,ook daar vele uurtjes doorgebracht.
Het nummer dat jij zoekt is eigenlijk van net voor die periode en is het soort muziek dat werd gedraaid in het ter ziele gegane AB in Antwerpen.(waar nu america today gevestigd is)
Heb daar ooit een optreden van technotronic meegemaakt :P
waar zat ge gisteren????? in de après-disco tot 8u30?????
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

Zal eens alles bijeenzoeken van in die tijd en op ne dvd(mp3) zwieren en dan spreken we wel es af...ik werk in mechelen zodus vrij dicht in de buurt van uw tent. Heb nog goei killertracks liggen.
Gebruikersavatar
stivo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 21:10
Rijdt met: 2007 Rocky mountain element 70 + Tomac Taos 2005
Contacteer:

Bericht door stivo »

flupke73 schreef: waar zat ge gisteren????? in de après-disco tot 8u30?????
Ikke...in Bolland natuurlijk,verdorie een uur van mijnen tijd van vorig jaar afgeprutst :P
Gesloten