Tour De France

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

cyclon schreef:ben benieuwd hoeveel ploegen gaan toegelaten worden in de tour 2008, het zou wel eens een heel klein peleton kunnen worden
Da ze ma oppassen of ze make hunne eigen tour kapot :-)
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Bericht door Swannie »

SjoerieMoerie schreef:
cyclon schreef:ben benieuwd hoeveel ploegen gaan toegelaten worden in de tour 2008, het zou wel eens een heel klein peleton kunnen worden
Da ze ma oppassen of ze make hunne eigen tour kapot :-)
Ben juist terug vant zuiden van Frankrijk, en ginder was er sprake (bij aankomst tour in Montpellier), dat de tourorganisatie volgend jaar niet meer met de Uci gaat samenwerken, maar zelf een compleet nieuw reglement gaat opstellen en controle's gaat doen in samenwerking met de drugspolitie...
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Staat hier misschien al ergens, maar vind hem wel goe :lol: :lol:


Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Gf biker schreef:
snellebeentjes schreef:Eindelijk eens mensen die het ook doorhebben....Het Laatste nieuws is DE roddelkrant en sensatiekrant bij uitstek!!!!

DE grootste sportkapotmaakkrant ja...!!!

Das de VTM onder de gazetten! :-D

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
ah nog vtm haters =D>
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Hoe kan je nu een krant of tv zender haten?
Als die niet met uw mening overeenkomen of, erger nog, haatgevoelens doen opborrelen, daar is een goede remedie voor uitgevonden:
-Krant: niet kopen en niet lezen.
-TV(zender): tegenwoordig hebben ze TV's met een aan/uitknop en/of meerkeuzezenders.
Gebruikersavatar
Nicoow201
Mountainbiker
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 jan 2006 21:52
Rijdt met: Kenosha Calgary / SRAM x.9 / Suntour XCP L-O
Contacteer:

Bericht door Nicoow201 »

ivo schreef:Hoe kan je nu een krant of tv zender haten?
Als die niet met uw mening overeenkomen of, erger nog, haatgevoelens doen opborrelen, daar is een goede remedie voor uitgevonden:
-Krant: niet kopen en niet lezen.
-TV(zender): tegenwoordig hebben ze TV's met een aan/uitknop en/of meerkeuzezenders.
Kranten die fake-krantenkoppen verzinnen om meer lezers te trekken .. [-X
(Denk aan het geval Soler, 'bronnen' bij Lefevre')
De krant is gwn dé sensatiekrant bij uitstek die sommige nieus gewoonweg verzinnen om lezers te halen ...
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Akkoord, maar om daarvoor iemand te gaan haten :roll:
Als je dat weet lees of kijk je toch gewoon niet. Ze verplichten U toch niet om deel te nemen aan hun onzin.
En eigenlijk is het hun schuld helemaal niet. Zulke dingen bestaan alleen bij de gratie van de gretige consumenten. Eigenlijk moet je dat 'plebs' dan gaan haten?
En eigenlijk ook weet niet. Want het is dankzij de massale input van het 'plebs' dat er nog kwalitatieve zaken aan de man kunnen gebracht worden.
Bij fietsen is dat net zo. Je kan als consument alleen een betaalbare kwalitatieve fiets kopen omdat dezelfde fabriek massaal overprijsde goedkope brol kan slijten in grote aantallen. Daar zit de winst, niet in het topsegment hoor.
En wie werk ter in zulke fabrieken aan de band? Juist de VTMkijker en LN-lezer. Dus ieder heeft zijn plaats in de circel . :wink:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

En euhhh ik haat VTM nie hé :-? alleen brengen die pipo's nog niet eens de helft van het belangrijkste sportnieuws op zondagavond #-o motocross bv. daar reppen ze met geen woord over :evil:
Gebruikersavatar
cyclon
Mountainbiker
Berichten: 1493
Lid geworden op: do 09 dec 2004 17:52

Bericht door cyclon »

Mart Smeets eigenaardige Flandrien top 5

Mart Smeets: 'Vansevenant is de leukste'

'Ik moet er iets op verzinnen. Bel me binnen een halfuurtje terug', zei NOS- coryfee Mart Smeets. Even later kwam hij op de proppen met een merkwaardige top vijf. 'Op één plaats ik Wim Vansevenant, de rode lantaarn uit de Tour. Omdat het ooit zo zal zijn dat de laatsten de eersten zullen zijn en omdat die man de leukste interviews gaf. Op twee komt Stijn Devolder, omdat hij de Vuelta binnenkort kan winnen. Op drie zet je maar A.C., al kan dat even goed J.J. zijn. Het is hetzelfde product. Op vier professor Werner Franke, geen onbelangrijke man in het verhaal. En op vijf Greg Lemond, die me maandag in een bulderlach deed ontsteken. Op de vraag of hij ooit doping had genomen, zei hij: Natuurlijk niet!'


Top vijf

1. Wim Vansevenant

2. Stijn Devolder

3. A.C. (of J.J.)

4. Prof. Werner Franke

5. Greg Lemond
snellebeentjes
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:54

Bericht door snellebeentjes »

Gf biker schreef:En euhhh ik haat VTM nie hé :-? alleen brengen die pipo's nog niet eens de helft van het belangrijkste sportnieuws op zondagavond #-o motocross bv. daar reppen ze met geen woord over :evil:
Ook ik denk er zo over....! Als er niks sensationeels gebeurd dan reppen ze met geen woord over sport, maar als ze doping of iets anders ruiken hohoohhohoh dan springen ze snel op de sportkar!
Ik hou nog even m'n zelfde pleidooi, laat sportverslaggeving over aan mensen die er al hun hele historie aan gedaan hebben! En ga die mensen niet imiteren en toon niet alleen de negatieve kant van sport, maar ook de euforie, de persoonlijkheden en de wat minder bekende sporten! Kan je dit niet? wel blijf dan met je handen van het onderwerp sport en alles wat er bij komt! En bedenk geen nieuwe verhalen of check deftig je bronnen vooraleer je iets zegt of schrijft!! Je kan met een krant makkelijk iemand kraken! Maar de kunst is om via een media iemand sterker te maken zodat we als landgenoten fier op hem kunnen zijn wanneer hij iets moois presteert! Want als iemand iets moois doet (zoals Tom in het groen in de Tour) zijn het weer die zelfde media die hem prijzen alom...daar zijn ze even vergeten wat ze hem en z'n ploeg enkele maanden geleden hebben aangedaan!!! Even consequent zijn vind ik dan? of niet?

Daarom Sportkapotmaakkrant HLN en ik lees die niet zelfs als er op een site een link staat met deze letters lees ik die niet omdat ik weet dat er weer één of andere kritiek of zever zal staat op iemand anders!
Aan iedereen die de krant leest no offence natuurlijk maar denk even 2 maal na voor je iets verder vertelt wat erin staat, want ze zouden jou wel eens vierkant kunnen uitlachen als je in het milieu waarover wordt geschreven dit doet! :-?

Mss iets om op te letten... wanneer Tom geen rit wint in de vuelta of minder presteert op het WK, dan zal erop nieuw in die krant geruchten verspreid worden over doping binnen Quickstep! Waarschijnlijk heeft geen van die journalistjes ooit op ne velo gezeten of waarschijnlijk komen ze net vanachter hun politieke en sociale wetenschappen boeken ik weet het niet maar van koers en sport weten ze niet veel!!!! En dan de liefde ervoor hebben ze al helemaal geen benul van
Plaats reactie