MAG TOE

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gesloten
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

MAG TOE

Bericht door zaskar72 »

Wie van jullie is er ook actief bij http://www.keepmoving.eu?

En wie wil zich aansluiten bij mijn team om samen aan 1000km te geraken ?


Wie geregistreerd is ( GRATIS ) op KeepMoving.eu kan naar 1000km KOTK gaan door FIETSEN te selecteren en dan mijn teamcode in te vullen om alzo lid te worden van mijn team. We kunnen maar 8 personen lid laten worden. Alles is GRATIS en iedereen rijdt waar en wanneer hij wil zolang je maar geregistreerd bent op STARVA.
Iedereen kent het event wel tijdens het Hemelvaartweekend te Mechelen, 1000km voor Kom Op Tegen Kanker.
Fietsen kan met de MTB, racefiets, stadsfiets.


Tijdens het verlengd weekend van Hemelvaartsdag zou iedereen normaal zijn of haar beste beentje voorzetten tijdens de 1.000 km voor Kom op tegen Kanker. Dit fietsevent kan door de coronacrisis niet op de voorziene data op locatie plaatsvinden. Niet getreurd: je kunt virtueel alsnog de afstand van het parcours in mijn groep afleggen.


Fiets jij de 1000 km voor Kom op tegen Kanker 2020 virtueel in mijn groep?
De challenge? Leg in één week de afstand van de 1000 km voor Kom op tegen Kanker af in groep.

Deze challenge loopt van maandag 18 mei tot en met zondag 24 mei. Mijn groep moet binnen deze tijdsperiode 1000 km fietsen. De volledige afstand hoeft dus niet op één dag gereden te worden.


Ik heb een groep aangemaakt en een groepscode ontvangen via het platform die ik kan doorsturen naar mijn teamleden zodat ze zich kunnen aansluiten bij mijn groep. De groep bestaat uit minimaal 1 en maximaal 8 personen. Elk groepslid bepaalt zelf hoeveel kilometers hij of zij aflegt, zolang we als team de 1000 km maar voltooien!

Het spreekt voor zich dat het niet noodzakelijk is om effectief in groep deze ritten af te leggen en dat alle geldende overheidsregels gerespecteerd dienen te worden.

Slaag je in deze challenge dan ontvangt elk teamlid een unieke virtuele medaille via e-mail. Deze virtuele medaille is jouw symbolisch steuntje in de rug die je via Facebook schenkt aan de zorgverlener van je hart.
Laatst gewijzigd door zaskar72 op za 23 mei 2020 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: KeepMoving - 1000km KOTK

Bericht door zaskar72 »

Niemand ? :roll:

En ik die dacht dat men zoveel aan het fietsen was om medailles te scoren voor de zorgsector ....
Ikzelf zit nu al aan 72 stuks...
jonathan.bil89
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 14 jun 2021 10:37

Re: MAG TOE

Bericht door jonathan.bil89 »

What kind of group? I don't understand a little. Although there is enough information.
Gesloten