Forumoverzicht Lounge bar Apres bike canyon chat

canyon chat

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht wo 09 okt 2019 11:50
zaskar72 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Zijn er hier nog mensen die de chatfunctie op de site van CANYON niet meer kunnen gebruiken ?

Voorheen kon ik deze functie openen en chatten met hun. Nu gaat dit niet meer...

Bericht wo 09 okt 2019 12:21
Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Niner RKT 9 RDO ‘18
Wat doet hij en wat doet hij niet? Mss is uwe Java niet up to date moesten ze daar nog mee werken.

Bericht wo 09 okt 2019 12:24
Mountainbiker

Tja ik klik op de chatfunctie en dan komt er even LOADINg en dan een wit kadertje waarin ik niets kan typen of doen daar stopt het dan …

Hoe kan ik JAVA updaten ?

Ik heb internet explorer daar doe ik al jaren alles mee en is heel gemakkelijk in gebruik dus ligt het dan daaraan ?

Bericht wo 09 okt 2019 14:11
Luhmann Mountainbiker

Mijn bike: Cube LTD Race
internet explorer zou wel kunnen, dat begint ondertussen bejaard te worden. Misschien eens proberen met Chrome of Firefox of vanop een telefoon of tablet?

Bericht wo 09 okt 2019 15:20
Mountainbiker

Luhmann schreef:
internet explorer zou wel kunnen, dat begint ondertussen bejaard te worden. Misschien eens proberen met Chrome of Firefox of vanop een telefoon of tablet?

Oei bejaard ? Ik dacht net dat dat de beste browser was die er bestaat ?! :-k

En staat dat niet standaard op de laptop, Internet Explorer ? Want zou ni weten hoe ik van browser moet wisselen #-o

Bericht do 10 okt 2019 12:30
Luhmann Mountainbiker

Mijn bike: Cube LTD Race
Internet Explorer (niet Edge) staat inderdaad standaard op alle Windows pc's tot 8, vanaf dan is Microsoft overgestapt op Edge als browser.

Chrome kan je downloaden via https://www.google.com/chrome en is veruit de meest gebruikte browser.

Bericht do 10 okt 2019 13:47
dirkdierickx Mountainbiker

Mijn bike: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp
zaskar72 schreef:
Oei bejaard ? Ik dacht net dat dat de beste browser was die er bestaat ?! :-k

ben niet zeker of je nu serieus bent of sarcastisch.

Keer terug naar Apres bike