Mobistar third party services

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

K2-er schreef:Precies veel ellende met Mobistar. Of is dit het geval bij alle operators?
Volgens mij overal 't zelfde...


Ik kreeg vandaag telefoon. (ben een dik jaar geleden van proximus naar mobistar gegaan)

- goededag meneer, u was klant bij proximus?
- da kan, ik hou da zo nie bij
- wij zijn u niet vergeten en willen u een totaal pakket aanbieden
- ah.... dus da's om over te schakelen?
- nee meneer, er komt iemand bij u thuis om te kijken...
(ik onderbreek)
- dus toch om over te schakelen?
- nee, niet echt, er komt iemand bij u thuis om eens te vergelijken en om u een totaalpakket aan te bieden.
- ah ja... #-o [-o<

- ik heb daar eigenlijk weinig interesse in



Verder al slechte ervaring gehad met Nuon en Telenet.
Elke provider voor om het even wat, 't zijn allemaal dezelfde denk ik.

Gewoon zelf een beetje uitkijken en u niet laten vangen, meer kan je niet doen om niet een slachtoffer te worden van die providers.
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

Ik ben al meer dan 15 jaar mobistar klant. Ik heb al "honderden" smart phones versleten. Mijn facturen liggen altijd in dezelfde lijn. Nooit uitschieters gehad, nooit problemen gehad met facturen.

Tja. Overal zullen wel tevreden of ontevreden mensen zijn zeker.
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

het verhaaltje krijgt een mooi staartje:
om te beginnen werd er klacht ingediend bij de ombudsdienst telecommunicatie, zij vonden voldoende argumenten om mobistar ter verantwoording te roepen.
we hebben de beide heren een nieuwe sim-kaart gekocht, pay en go: en hopla, geen bijkomende kosten (bellen wordt verrekend, 5000 sms'en 'gratis bij herladen binnen de 30 dagen) en dat zonder enige wijziging aan de toestellen aan te brengen.
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Sinds dat "effectieve" kantoren van eender welk staatsbedrijf of intercommunale niet meer bestaan (en wat mij betreft vallen de nep-geprivatiseerde bedrijven daar dus ook onder) doen ze gewoon hun zin. Vroeger kon je daar nog eens de één of de andere over z'n bureau gaan trekken om iets in orde te krijgen.

De klant wordt nu aan z'n lot overgelaten en ze steken zich weg achter een slecht werkende site of totaal analfabete mederwerkers op één of ander callcenter.

Idd gewoon nuchter blijven en zien dat ge u ni laat vangen.

En of je nu grote klant bent of niet, geloof me, ook naar de bedrijven toe is het niet veel beter hoor.
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Bericht door Emperor of the Mud »

Ook al miserie gehad met Proximus EN Mobistar... Nu overgeschakeld op deze, tot nog geen enkel probleem en vriendelijke helpdesk (en nee, ik heb er geen aandelen in)

https://mobilevikings.com/nl/
Gebruikersavatar
svennus
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 20:19
Rijdt met: Scott Spark RC WorldCup RIO Edition 2017

Bericht door svennus »

Al klant bij mobistar van als ze er zijn en nog nooit probs mee gehad...

Dus hier een zeer tevreden klant :wink:
mforrez
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 11 sep 2013 19:41

Re: Mobistar third party services

Bericht door mforrez »

Ook klant bij mobistar... Mijn zoontje wou een maand member zijn bij runescape...dus, 4 E via telefoon, dat mocht van ons, want het was met zijn eigen centen. Van sedert ontvangt hij smsn,
waar hij niks van snapt, en de laatste 3 maanden; in totaal bijna 700 Euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook nadat mobistar deze nummers zogezegd geblokkeerd had....bleef de rekening oplopen.
Tenslotte hebben we zijn nummer laten veranderen, en heeft hij nu een betaalkaart.
Wij zijn niet van plan om die rekening te betalen, en zijn bezeig met de ombudsman.
Eveneens met mijn 'go europ' deze zomer, 3e per dag, haha, 70 E per dag bedoel je, om 2 mails en 1 maal facebook te bekijken per dag, want we hadden wifi in ons huisje. Na drie dagen 'go europe'
opgezegd, toch 22 dagen mogen betalen, tof hoor!!!!! Dank u mobistar! Het eerste half jaar dat we (met zn vieren) klant waren, was het een droom, daarna de hel.
Afwachten hoe het uitdraait met de ombudsman....
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Re: Mobistar third party services

Bericht door Willy D »

mforrez schreef:Ook klant bij mobistar... Mijn zoontje wou een maand member zijn bij runescape...dus, 4 E via telefoon, dat mocht van ons, want het was met zijn eigen centen. Van sedert ontvangt hij smsn,
waar hij niks van snapt, en de laatste 3 maanden; in totaal bijna 700 Euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook nadat mobistar deze nummers zogezegd geblokkeerd had....bleef de rekening oplopen.
Tenslotte hebben we zijn nummer laten veranderen, en heeft hij nu een betaalkaart.
Wij zijn niet van plan om die rekening te betalen, en zijn bezeig met de ombudsman.
Eveneens met mijn 'go europ' deze zomer, 3e per dag, haha, 70 E per dag bedoel je, om 2 mails en 1 maal facebook te bekijken per dag, want we hadden wifi in ons huisje. Na drie dagen 'go europe'
opgezegd, toch 22 dagen mogen betalen, tof hoor!!!!! Dank u mobistar! Het eerste half jaar dat we (met zn vieren) klant waren, was het een droom, daarna de hel.
Afwachten hoe het uitdraait met de ombudsman....
Succes....wij hebben Mobistar uiteindelijk betaald. De insteek van de ombudsman heeft niets uitgehaald.
Plaats reactie