Veldrijden 2012-2013

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Re: Veldrijden 2012-2013

Bericht door Emperor of the Mud »

1. Bier gooi je niet weg, dat drink je uit.

2. Moest ik met mijn heftruck keer op keer aan een rayon passeren waar één of andere idioot een pint over mij uitkiepert, zou ik op de duur toch ook eens gaan vragen wat eigenlijk zijn probleem is.

Nys heeft het volgens mij behoorlijk opgelost. Moest hij op kop gereden hebben zou hij inderdaad niet gestopt zijn, maar nu geeft hij zelf toe dat zijn klassement al naar de vaantjes was...
Gebruikersavatar
GW
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: di 17 jan 2012 20:53
Rijdt met: fully-enduro-downhill
Contacteer:

Re: Veldrijden 2012-2013

Bericht door GW »

Emperor of the Mud schreef:1. Bier gooi je niet weg, dat drink je uit.

2. Moest ik met mijn heftruck keer op keer aan een rayon passeren waar één of andere idioot een pint over mij uitkiepert, zou ik op de duur toch ook eens gaan vragen wat eigenlijk zijn probleem is.

Nys heeft het volgens mij behoorlijk opgelost. Moest hij op kop gereden hebben zou hij inderdaad niet gestopt zijn, maar nu geeft hij zelf toe dat zijn klassement al naar de vaantjes was...
+1

Regel 1 is de nagel op de kop :wink: :drunk:

Hij mag al blij zijn dat hij geen lap gekregen heeft,als iemand keer op keer moedwillig een pint bier over mij kapt als ik passeer zullen ze het geweten hebben...
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3461
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: Veldrijden 2012-2013

Bericht door kenny »

Christ D. schreef:
den mountenbiker schreef:''De vader van de 16-jarige biersmijter heeft gereageerd. Zijn zoon ligt momenteel te slapen, er hangt hem een fikse straf boven het hoofd!''

Ben benieuwd :roll:
En hopelijk is de kous daarmee af. Hij zal zijn leske wel geleerd hebben.
Hij waarschijnlijk wel, maar het probleem is dat hij niet alleen was die daar stond te smijten.
En die gasten wandelen gewoon weg.
Gebruikersavatar
Prutpot
Mountainbiker
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 00:11
Rijdt met: Klein Attitude
Contacteer:

Re: Veldrijden 2012-2013

Bericht door Prutpot »

En nu terug naar het veldrijden heeeeee!!!!!!!!! :-" :-" :-"

Jan
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Re: Veldrijden 2012-2013

Bericht door kawa »

jaro schreef:Zojuist nog op onze TV gezien, een leeg plastiek bekerke dat recht op de vooras van Sven zijn fiets terecht komt ? wat is feitelijk het probleem ?

En neen ik ben niet Kenny enz. maar ik zeg hier gewoon wat ik ervan denk en volgens mij is dat volstrekt legaal op internet.

Ik heb het beeld ook gezien.

Da leeg bekerke viel idd voor z'n wielen, maar de inhoud... die kwam precies toch aan...


Zou Nys gestopt zijn als 'm op kop lag zie ik je afvragen op de vorige pagina? Waarschijnlijk niet he. Zou heel dom zijn.

Maar in dit geval... ferme kerel die Nys, en ik ben gene fan van 'm.

Maar om zo rustig te gaan vragen wa da ventje z'n probleem is... ge moet het maar kunnen. Ik doe het 'm nie na.
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

Re: Veldrijden 2012-2013

Bericht door need for speed »

kenny schreef:
jaro schreef:Nys wordt dik betaald om te fietsen, niet om achter een biergooier te lopen. Die mens heeft veel geld betaald aan inkom en bier en als die dan zo stom is om daar mee te gooien dan moet hij dat weten.( al is dat natuurlijk niet de bedoeling en keur ik dat ook niet goed )
Als Nys daar niet tegen kan , dan moet hem thuis blijven en met Golazo gaan geld verdienen op ons kap.
Dat wil zeggen dat als ik goesting heb om met bier naar uw kop te smijten dat ik dat mag? Aja, want ik heb dat bier betaald...

dus als ik een geweer koop mag ik u komen in benen schieten :-"

mensen heb hier toch kort geheugen toen groenedaal nog cross reed kreeg wel meer te verduren
maar nys zijn reactie was heel goed
MTB_Toerist
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 30 mar 2011 13:10
Rijdt met: Giant XTC Aluxx / Shimano XTR 2011

Re: Veldrijden 2012-2013

Bericht door MTB_Toerist »

Of hij nu "dik betaald is" of niet (heeft hij trouwens verdient door zijn prestaties); Sven Nys is ook maar een mens; met menselijke reacties....
Hij krijgt mijn bewondering voor het reeds vele jaren topveldrijden dat hij ons brengt.
Het gaat hem ook al eens wat minder voor de wind en Loenhout mogen we als een totale "off-day" beschouwen voor Sven.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat het bier gooien hem in de finale teveel werd en hij in de laatste passage na een zoveelste keer het doelwit te zijn geweest van deze biergooier, even zijn gedrevenheid verloor en besloot om af te stappen om de gooier te vragen "waarom ?"
Dat de kerel in kwestie geen meppen heeft gekregen, bewijst nog maar eens dat Sven Nys een grote meneer is, die zich tijdig kan beheersen; probeer het u zelf in te beelden dat je dit overkomt in een wedstrijd; op het scherp van de snee en met de nodige adrenaline in het lijf.......denk niet dat velen zich zouden kunnen inhouden.

Proficiat aan Niels Albert met z'n mooie zege !; het zag er even niet goed uit toen Stybar in de voorlaatste ronde Niels uit het wiel reed.
Gelukkig kraakte onze wereldkampioen niet volledig en putte hij moed en kracht uit het terug bijbenen van Stybar bij ingang van de laatste ronde.
De manier waarop hij Stybar dan wist uit z'n wiel te rijden was groots.

Tot slot; het interview van Jan Denuwelaere; de man is amper over de eindmeet gekomen, of hij krijgt van Renaat Schotte al een micro onder zijn neus geduwd waarin hij z'n wedstrijd mag beschrijven. Kunnen ze die mens niet even op adem laten komen !.
Uithijgend doet Jan zijn verhaal en zegt dat hij ten val kwam in de eerste ronde; in de opstopping die ontstond toen Taramarcas tegen de vlakte ging (net voor Pauwels trouwens die ook diende te stoppen door deze val). Op de tv-beelden is de val van Jan duidelijk te zien.
Jan zei ook dat hij vermoeid was, en de hardere rechte stukken op de omloop in zijn nadeel waren, waardoor het naar voor komen in de koers niet gemakkelijk was; waarop Michel Wuyts repliceerde dat Jan niet in Namen of Zolder had gereden...hoe kon hij dan vermoeid zijn.... dit vond ik een zeer flauwe opmerking van Wuyts.
Jan Denuwelaere is in Loenhout wel als 7e geeindigd; voor Bart Wellens (9e), Bart Aernouts, ea Tom Meeusen die wereldbekerwedstrijden rijden.
Ben toch benieuwd of Jan in de selectie voor Rome zal terechtkomen; welk argument zou de bondscoach nog kunnen vinden om naast hem te kijken ???
Louter op zijn sportieve prestaties van dit moment beoordeeld; is het tijd dat "sterke Jan" zijn kansen nu krijgt.
stef j.
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: vr 27 jan 2006 22:22

Re: Veldrijden 2012-2013

Bericht door stef j. »

Super reactie van Sven Nys! Die "supporter" zal zich vandaag terecht zeer dom voelen.
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Veldrijden 2012-2013

Bericht door i-Mac »

stef j. schreef:Super reactie van Sven Nys! Die "supporter" zal zich vandaag terecht zeer dom voelen.
Die jongen kreeg nadien een rammeling van andere "supporters". Ook dat is niet goed te praten.

Intussen heeft hij samen met zijn vader een mail gestuurd aan de organisatie én aan Nys om zich persoonlijk te excuseren. Die excuses (via mail) werden door alle partijen aanvaard. Sven Nys gaat ook akkoord opdat de jongen zich persoonlijk kan excuseren.

Laat ons gewoon hopen dat iedere liefhebber die naar de cross gaat, een wijze les heeft geleerd. Alleen vrees ik dat het nog erger gaat worden.

Ook Albert heeft intussen de beelden gezien, en heeft Nys overschot van gelijk. Stybar vindt het niet erg, want hij lust graag bier :-D Dat laatste zal wel een beetje ironie zijn ...
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Re: Veldrijden 2012-2013

Bericht door Willy D »

mooie maar vooral beschaafde reactie van Sven! Dat het bierzuipende 16-jarig broekventje zijn excuses heeft aangeboden lijkt me niet meer dan normaal, dat Sven die aanvaard is ook normaal. Verder valt me vooral op de ganse bende volwassenen in de buurt van dat manneke NIETS ondernomen hebben om dat gedrag te stoppen. Dat ze hem nadien een pak rammel gegeven hebben, tja, mijn vader zaliger zou dat met mij ook gedaan hebben moest ik met dat bier hebben staan smijten! Hij heeft dus zijn straf gekregen.
Verder, 'k heb daarnet eerst even hln.be en gva.be 'geraadpleegd'. Ergens staat een artikel over een 14 en een 16-jarige die een overval plegen, in A'pen ontaardt een simpel bezoek aan de kerstmarkt in een vechtpartij met de politie.! En nu dit, ok, eerder banaal en zonder zware gevolgen, maar het kan toch niet door de beugel?
Het klinkt oubollig, maar waar is het respect van onze jeugd naartoe? Dat men stopt met bepamperen!
Plaats reactie