Veldrijden 2011-2012

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
gbv
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: vr 11 nov 2011 15:45
Rijdt met: Cube Reaction Race '12

Bericht door gbv »

nys haalt vandaag zwaar uit naar de concurrentie omtrent het skippen van de losse crossen (zie nieuwsblad en gva, ofwel teletekst!)
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door Mister No Chaïn »

Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Uiteraard kan je niemand ongelijk geven dat hij wereldkampioen wil worden, maar op lange termijn gaat dat de sport niet ten goede komen. Ik ben benieuwd wat de cross nog gaat zijn over 5 jaar als Nys en Wellens er niet meer zijn.

Gisteren stond er tijdens de eerste ronde 2 man naast ons.
Hebde gij Pauwels gezien? Nee, ik ook nee.
Daarnet nog op sporza gelezen dat die heeft afgezegd voor vandaag.
Gvd, al die waarvoor wij komen zijn er ni ...
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Bericht door SD2E »

Vind dat ook triestig 't is 4-5 maand cross, de rest van het jaar rijden de meeste anoniem rond in het peloton of trainen ze wat.
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Waar was mijnheer Nys in Bredene ? of heb ik erover gezien.
Gebruikersavatar
Mc Mudface
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: di 25 mei 2010 13:39
Rijdt met: MTB:Cl!mb, Citybike: Granville

Bericht door Mc Mudface »

Het gaat over late afzeggers; dag ervoor enzo. Niet bij het begin van het seizoen al zeggen waar je wel of niet rijdt.
Yalta-cruiser
Mountainbiker
Berichten: 645
Lid geworden op: wo 18 mar 2009 16:09
Rijdt met: Isaac Impact

Bericht door Yalta-cruiser »

Dus is het beter voor een top-renner zich op te blazen als hij zich niet goed voelt dan af te zeggen op 't laatste moment... ??
[-X
Als het lichaam rust nodig heeft moet je rusten.. al kondig je dat op 't laatste moment aan..
'k vindt dat Nijs meer en meer streken krijgt..
Natuurlijk heeft hij (als grote meneer van de cross) recht van spreken.. maar zoals hij alles op zijn manier wil zien gebeuren.. Pffffffffff
gbv
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: vr 11 nov 2011 15:45
Rijdt met: Cube Reaction Race '12

Bericht door gbv »

nys zegt niet dat ze zich moeten opblazen, hij heeft het enkel over de vele plotse afzeggingen, waarbij het excuus steevast ziekte was. met alle respect, maar en albert en pauwels en vantornout en meeuwsen en aernouts en stybar en nog andere minder bekende namen... kans is wel heel klein dat deze echt allemaal ziek zijn nu.

nuja, ik vind het vooral erg voor de organisatie en de misleide toeschouwers.
en nys heeft ergens een punt daarmee, want mensen in bovenvermelde post zullen niet snel meer geneigd zijn om nog naar een cross te komen.

of het slim was van nys om dergelijke toch wel straffe uitspraken te doen zo kort voor baal en de kampioenschappen is een andere vraag...
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

Hoe vaak zijn die gasten eigenlijk niet ziek zeg?
Of is het bij het minste kuchje of eens een niesbuitje van een 10 seconden al aan de alarmbel hangen?
Anyway: Stybar en Albert waren er de dag voordien ook bij en Nys niet, maar (ik ben van verre van een Nys-supporter) ik geef hem wel gelijk als hij zich vragen zal stellen als een van die "zieken" het podium haalt zondag.
Yalta-cruiser
Mountainbiker
Berichten: 645
Lid geworden op: wo 18 mar 2009 16:09
Rijdt met: Isaac Impact

Bericht door Yalta-cruiser »

Stel dat ze allemaal zouden meedoen...
Nijs zou misschien geen prijzen pakken en dan maar zelf thuis blijven..
Niemand is verplicht mee te rijden als ze zich niet goed voelen, dus Nijs ook niet.
En zij die starten moeten het op 't veld maar uitvechten.
Dit jaar hadden er een aantal rijders in de WB mtb ook kritiek dat Absalon 2 manches voorbij liet gaan kort voor het Wk.. maar hoewel er twijfels waren omtrent zijn niet-deelname (en eventueel voordeel op het WK), toch werd er niet zo hard geblazen als nu op 't patattenveld het geval is.
Er werd eerder verontwaardigd gereageerd omdat Absalon toen de Wb leidde en zich onttrok, waardoor Kulhavy meer dan Shurter vrijspel kreeg (vandaar de reacties vanuit dat kamp)..
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

hy

Bericht door need for speed »

hmm ik denk dat nijs is zijn verleden is moet gaan opzoeken

iedere renner doet het op zijn manier zo simpel is da

een als die grote nie rijen niks aan de hand

dan krijgen wij die van de 2 rij ook eens in beeld
een die zien harder af
Plaats reactie