val wouter weylandt

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
jimmyvlb
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: za 06 mei 2006 20:34
Rijdt met: VN Tuareg 650b & VN Zion SS

Bericht door jimmyvlb »

misschien nog even dit vermelden ivm de shirts:
De opbrengst van de verkoop gaat naar het steunfonds dat is opgericht voor de nabestaanden van Wouter Weylandt

Anders lijkt het weer dat ze munt willen slaan uit dit tragisch ongeval...
Gebruikersavatar
Thomas96
Mountainbiker
Berichten: 343
Lid geworden op: ma 01 nov 2010 20:39
Rijdt met: Orbea Oiz M30

Bericht door Thomas96 »

jimmyvlb schreef:misschien nog even dit vermelden ivm de shirts:
De opbrengst van de verkoop gaat naar het steunfonds dat is opgericht voor de nabestaanden van Wouter Weylandt

Anders lijkt het weer dat ze munt willen slaan uit dit tragisch ongeval...
ja sorry, heb er niet aangedacht :oops:
on6hp
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 06 dec 2010 23:36

maar bestellen blijkt toch een probleem te zijn

Bericht door on6hp »

server niet gevonden :-? bij verzenden stuurt hij mij naar http://www.108presente.be
Weet dus nu niet of mijn bestelling is doorgegaan ... :(
Gebruikersavatar
provo
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: do 08 jan 2004 00:55
Rijdt met: Giant XTC SE4
Contacteer:

Bericht door provo »

jimmyvlb schreef: Anders lijkt het weer dat ze munt willen slaan uit dit tragisch ongeval...
Lijken?
Met alle respect voor Wouter Weylandt en de nabestaanden maar ik vind die shirtjes er een beetje over gaan.
Misschien wil Decca er financieel geen munt uit slaan maar er staat toch maar mooi 2xDecca en hun logo op.
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

provo schreef:
jimmyvlb schreef: Anders lijkt het weer dat ze munt willen slaan uit dit tragisch ongeval...
Lijken?
Met alle respect voor Wouter Weylandt en de nabestaanden maar ik vind die shirtjes er een beetje over gaan.
Misschien wil Decca er financieel geen munt uit slaan maar er staat toch maar mooi 2xDecca en hun logo op.
Ik was ook al een tijdje van die mening. Ik heb heel veel respect voor de familie en draag een zwart lintje rond m'n helm als steun (wat het al moge betekenen), maar ik vind die badges en t-shirts er persoonlijk ook wel over gaan... Precies of de zaak wordt een beetje gehyped.
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Bericht door QM »

Ga ook rijden met een zwart lintje... als motorijder een veels te snel krimpende rol in huis :evil:
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Bericht door J.E. »

Foxy schreef:
provo schreef:
jimmyvlb schreef: Anders lijkt het weer dat ze munt willen slaan uit dit tragisch ongeval...
Lijken?
Met alle respect voor Wouter Weylandt en de nabestaanden maar ik vind die shirtjes er een beetje over gaan.
Misschien wil Decca er financieel geen munt uit slaan maar er staat toch maar mooi 2xDecca en hun logo op.
Ik was ook al een tijdje van die mening. Ik heb heel veel respect voor de familie en draag een zwart lintje rond m'n helm als steun (wat het al moge betekenen), maar ik vind die badges en t-shirts er persoonlijk ook wel over gaan... Precies of de zaak wordt een beetje gehyped.
Ja da's wel waar, 50€ vragen en dit volledig en integraal doorstorten naar het fonds voor de nabestaanden. En dan durven ze der nog hun naam op zetten ook...!
Dan vind ik een zwart lintje ook wel beter gevonden. En op welk rekeningnr storten jullie uw 50€?
Gebruikersavatar
pt3r
Mountainbiker
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 28 mar 2007 15:25
Rijdt met: is a pipebomb.

Bericht door pt3r »

Foxy schreef:
provo schreef:
jimmyvlb schreef: Anders lijkt het weer dat ze munt willen slaan uit dit tragisch ongeval...
Lijken?
Met alle respect voor Wouter Weylandt en de nabestaanden maar ik vind die shirtjes er een beetje over gaan.
Misschien wil Decca er financieel geen munt uit slaan maar er staat toch maar mooi 2xDecca en hun logo op.
Ik was ook al een tijdje van die mening. Ik heb heel veel respect voor de familie en draag een zwart lintje rond m'n helm als steun (wat het al moge betekenen), maar ik vind die badges en t-shirts er persoonlijk ook wel over gaan... Precies of de zaak wordt een beetje gehyped.
De nabestaanden van Wouter Weylandt danken u. =D> Gelukkig dat jullie er zijn om die Decca profiteurs aan de kaak te stellen. We kunnen allemaal weer rustiger slapen vannacht.
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

1 dag na het gebeuren vertrekt de money train al :roll:
Steunfonds...... , hoeveel verdienen die mannen weer per jaar?? :-k :-k

Zeer veel steun aan familie en nabestaanden , zoals aan alle familie's en nabestaanden van mensen die veel te vroeg moeten vertrekken zijn (doordat dendezen hierboven weer ne keer op t'verkeerde knopke geduwd heeft) en al dan niet voor hun heengaan een serieuze lijdensweg moeten afleggen hebben , zwijg ter mij van........
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Bericht door Leto »

provo schreef:
jimmyvlb schreef: Anders lijkt het weer dat ze munt willen slaan uit dit tragisch ongeval...
Lijken?
Met alle respect voor Wouter Weylandt en de nabestaanden maar ik vind die shirtjes er een beetje over gaan.
Misschien wil Decca er financieel geen munt uit slaan maar er staat toch maar mooi 2xDecca en hun logo op.
+1 : vind ik ook zwaar er over, zelfs schandalig, het is al erg genoeg zo...
Plaats reactie