Microsoft Outlook

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Microsoft Outlook

Bericht door yajop »

Weet er iemand hoe je een automatisch antwoord instelt en de mails die binnenkomen automatisch doorzend?
Gebruikersavatar
Cruzer
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 10 jun 2005 17:07
Rijdt met: TREK 6000 (22,5") CUBE LTD (22")

Bericht door Cruzer »

Ik weet niet of je een Engelse of Nederlandse versie hebt.

Maar je vind dat bij (Engelse versie)
TOOLS => Rules and alerts
en
TOOLS => Out of Office assistant

Met Rules kan je alle inkomende mails naar een ander mailadres laten forwarden, met OoO assistant stuur je een berichtje terug naar afzender (Bijv. "Ik ben op vakantie tot ...., neem contact op met ....")
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Re: Microsoft Outlook

Bericht door LuckyIron »

yajop schreef:Weet er iemand hoe je een automatisch antwoord instelt en de mails die binnenkomen automatisch doorzend?
als je mails wilt laten doorsturen, moet je Outlook wel altijd openstaan en mails ontvangen natuurlijk.

de rest is zoals Cruzer reeds zei.
Gebruikersavatar
Cruzer
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 10 jun 2005 17:07
Rijdt met: TREK 6000 (22,5") CUBE LTD (22")

Bericht door Cruzer »

Damn, niet aan gedacht dat je dan inderdaad je Outlook moet laten openstaan. (Ik heb een rule die op de exchange server zelf draait en dus alles forward)

MAAR (effe gechecked) je kan ook rules toevoegen aan je Out of Office bericht, daarin kan je de mails laten forwarden naar het andere adres. Hiervoor moet Outlook niet openstaan, maar wel 'I am currently Out of Office' aanvinken voordat je Outlook sluit.
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

Cruzer schreef:Ik weet niet of je een Engelse of Nederlandse versie hebt.

Maar je vind dat bij (Engelse versie)
TOOLS => Rules and alerts
en
TOOLS => Out of Office assistant

Met Rules kan je alle inkomende mails naar een ander mailadres laten forwarden, met OoO assistant stuur je een berichtje terug naar afzender (Bijv. "Ik ben op vakantie tot ...., neem contact op met ....")
Nederlandse versie
Gebruikersavatar
Cruzer
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 10 jun 2005 17:07
Rijdt met: TREK 6000 (22,5") CUBE LTD (22")

Bericht door Cruzer »

yajop schreef:
Cruzer schreef:Ik weet niet of je een Engelse of Nederlandse versie hebt.

Maar je vind dat bij (Engelse versie)
TOOLS => Rules and alerts
en
TOOLS => Out of Office assistant

Met Rules kan je alle inkomende mails naar een ander mailadres laten forwarden, met OoO assistant stuur je een berichtje terug naar afzender (Bijv. "Ik ben op vakantie tot ...., neem contact op met ....")
Nederlandse versie
Afwezigheids assistent/wizard? geen idee, ik heb nog nooit een Nederlandse versie gezien, zoek even in de menubalk.
Plaats reactie