Android App voor forum gemakkelijk te lezen.

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
raiden24
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: di 17 nov 2009 15:40
Rijdt met: Vortrieb 29er

Re: Android App voor forum gemakkelijk te lezen.

Bericht door raiden24 »

Tapatalk is de meest gebruikte forum app, en het zou bijzonder jammer zijn, moest dit niet opgezet worden.

Kan het zijn omdat Google Apps tegenwoordig betalend is ? Ik heb de google analytics plugin in mijn google apps. Ik wil die graag terbeschikking stellen moest dat helpen ...

Ik kan namelijk een account (site of app) aanmaken en jullie binnen die account alle rechten geven die jullie nodig hebben. Anders moet je eens even posten wat je nu exact nodig hebt, dan kunnen wij als gebruikers misschien helpen.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Android App voor forum gemakkelijk te lezen.

Bericht door Reflex »

Wij zullen geen Tapatalk gebruiken dus hebben hiervoor ook niks nodig. Als het zo simpel zou zijn dan hadden we dit uiteraard al lang gedaan.

We zijn bezig om de laatste hand te leggen op het mobiele thema. Deze kan elk moment online komen.
raiden24
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: di 17 nov 2009 15:40
Rijdt met: Vortrieb 29er

Re: Android App voor forum gemakkelijk te lezen.

Bericht door raiden24 »

Enorm spijtig dat er geen tapatalk app komt. Nu heb ik 5 andere forums in Tapatalk en eentje in een aparte app. Ik vrees dus dat deze dus voor mij in de toekomst uit de boot zou kunnen vallen...

Aangezien binnen dit en een jaar (als het al niet is) de mobiele devices die connecteren de overhand gaan nemen, hoop ik echt dat jullie de juist keuze om de juiste redenen nemen.

Ik heb al verschillende fora (groter als deze) helemaal zien stilvallen door dat er niet naar de gebruikers geluisterd werd. Maak aub niet dezelfde fout, want de gebruikers hier maken jullie site voor een heel groot deel (or hebben gemaakt).
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Android App voor forum gemakkelijk te lezen.

Bericht door Reflex »

Er zijn maar weinig grote websites die in zee gaan met Tapatalk, tenslotte ben je dan voor alles afhankelijk van een externe firma. Als Tapatalk besluit om te stoppen of iets anders dan kunnen wij daar niks tegen doen.

Wij zullen niet gebruik maken van een app maar we hebben gewoon een mobiele skin gemaakt waardoor het gebruik om de mobiele telefoon uitstekend werkt. Je kan dus gewoon normaal surfen naar forum.mountainbike.be zoals je nu doet maar je krijgt op je mobieltje dan een andere skin.
raiden24
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: di 17 nov 2009 15:40
Rijdt met: Vortrieb 29er

Re: Android App voor forum gemakkelijk te lezen.

Bericht door raiden24 »

Reflex schreef:Er zijn maar weinig grote websites die in zee gaan met Tapatalk, tenslotte ben je dan voor alles afhankelijk van een externe firma. Als Tapatalk besluit om te stoppen of iets anders dan kunnen wij daar niks tegen doen.
Sorry, maar dat slaat nergens op. Niemand vraagt toch dat jullie een service level moeten garanderen ?
Je kan dat toch duidelijk in de forum regels geven, dat je slechts best effort support op de app geeft, en ik denk ook niet dat iemand hier verwacht dat je dat blijft ondersteunen moest Tapatalk ermee stoppen.
Wij zullen niet gebruik maken van een app maar we hebben gewoon een mobiele skin gemaakt waardoor het gebruik om de mobiele telefoon uitstekend werkt. Je kan dus gewoon normaal surfen naar forum.mountainbike.be zoals je nu doet maar je krijgt op je mobieltje dan een andere skin.
Gaat deze dan ook push-meldingen geven ? Ik heb mijn browser op mijn smartphone enkel open als last-resort. Ik apprecieer jullie werk voor de site, maar mijns inziens is een mobiele site geen vervanging voor een dedicated app.

Laat het duidelijk zijn, dat ik probeer hier positieve kritiek te geven en geen negatieve.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Android App voor forum gemakkelijk te lezen.

Bericht door Reflex »

We hebben gekozen om geen tapatalk te gaan gebruiken. We kunnen geen geld investeren in iets wat van een externe firma is en waar dus ieder moment de stekker uit getrokken kan worden. We praten dus nog niet eens over een service level. Als je veel geld investeert moet je dit niet doen in een externe app waar je geen vat op hebt en wat ieder moment kan stoppen met werken.

Wij hebben besloten om het op deze manier te doen. Je hebt uiteindelijk voorstanders en tegenstanders van alle 2 de opties en wij kunnen nooit iedereen tevreden stellen. Al trachten wij dat uiteraard wel.

Het mobiele thema komt vanavond al online dus je kan gelijk gaan testen.
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: Android App voor forum gemakkelijk te lezen.

Bericht door vedet »

tapatalk gaat echt niet in een keer stoppen ... ](*,) Net als proximus of telenet niet ineens gaan stoppen.
Plaats reactie