Nieuwe kleuren

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Plaats reactie
Geo Bhiker

Nieuwe kleuren

Bericht door Geo Bhiker »

De kleuren van het forum zijn aangepast.
Internet browsers kunnen in bepaalde omstandigheden oude en nieuwe kleuren mengen. Moest je dit ondervinden, dan los je dit op door een volledige refresh. Onder windows doe je dit door op Ctrl en F5 te drukken.
Geo Bhiker

Bericht door Geo Bhiker »

Tevens laden de forum pagina's door een wijziging nu sneller dan vroeger.
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Mooi
Het zou wenselijk zijn dat ge de witte achtergrond kleur ook eens veranderd.
Dat wit is niet aangenaam als ge veel achter uwen PC bak zit.
Licht gebroken grijs ?
Geo Bhiker

Bericht door Geo Bhiker »

Schijfrem schreef:Mooi
Het zou wenselijk zijn dat ge de witte achtergrond kleur ook eens verandert.
Dat wit is niet aangenaam als ge veel achter uwen PC bak zit.
Licht gebroken grijs ?
Ik zie veel websites met wit als achtergrond. Het forum gebruikt momenteel al veel lichtgrijs. Misschien kan je wat experimenteren met de helderheid of het contrast van je scherm. Op mijn laptop kan ik dat met FN-F5.
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Geo Bhiker schreef:
Schijfrem schreef:Mooi
Het zou wenselijk zijn dat ge de witte achtergrond kleur ook eens verandert.
Dat wit is niet aangenaam als ge veel achter uwen PC bak zit.
Licht gebroken grijs ?
Ik zie veel websites met wit als achtergrond. Het forum gebruikt momenteel al veel lichtgrijs. Misschien kan je wat experimenteren met de helderheid of het contrast van je scherm. Op mijn laptop kan ik dat met FN-F5.
OK, ´t was maar een suggestie he :wink:

Want kijk, mijn schermen zijn ook goed gekalibreerd en ik merk toch dat de meeste forums waar ik vertoef meestal een iets donkere achtergrond hebben wat over het algemeen ook aangenamer, rustiger is voor de ogen.
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Wanneer krijgen we de subsilver terug?
Dat waren verdraagbare kleuren..

Ik had de verandering van fluo geel-blauw naar schijtgroen zelfs niet direct opgemerkt, ik vind 't persoonlijk even storend.. Zonde!
Geo Bhiker

Bericht door Geo Bhiker »

Hubertje schreef:Wanneer krijgen we de subsilver terug?
Dat waren verdraagbare kleuren..

Ik had de verandering van fluo geel-blauw naar schijtgroen zelfs niet direct opgemerkt, ik vind 't persoonlijk even storend.. Zonde!
Ben een beetje verbaasd door de kleur die er bij jou uitkomt ;-)

De subsilver stijl wordt inderdaad niet meer ondersteund omdat het moeilijk is meerdere stijlen te onderhouden. Wanneer er bijvoorbeeld antispam maatregelen genomen worden, of nieuwe knopjes toegevoegd worden zoals in het toertochten forum, dan kan dat nu op één enkele plaats.
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

Ben ook wel een teleurgesteld door de "nieuwe stijl". Ik had het wel gezien :P , maar net zoals Hubertje, vind ik het nu ook weer niet zo'n grote verandering. Ik had toch wel iets meer verwacht dan enkel het gele omzetten in het nieuwe groen (dan heb ik het natuurlijk puur op uitzicht; niet over wat technisch veranderd is - zoals snelheid e.d.). Zeker omdat we er toch wel héél lang op hebben zitten wachten... :wink: Ik had gedacht dat de stijl van de homepage er meer zou inzitten (lettertype e.d.). Of komt dit nog?

Trouwens, wanneer je antwoordt op een reactie, krijg je onderaan de laatste reacties. Daar staat alles nog gewoon in het geel/blauw ipv groen/blauw... :wink:
Plaats reactie