Zoeken in kalender

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 15:53
Rijdt met: Crossfiets Diamant

Zoeken in kalender

Bericht door Knappe rappe rosse Raf »

Hallo,

Klein vraagje :
Bestaat er een mogelijkheid om snel te zoeken enkel en alleen in de title van de onderwerpen (meer specifiek in de kalnder dus gedeelte toertochten).
Ik zou bvb zeer snel willen vinden welke tochten er gereden worden op 05/12/2010 en waarover er al topics bestaan.
Heb al vanalles geprobeerd in zoekmachientje maar krijg de onmogelijkste resultaten.

Thx voor hulp.
KrrR,
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

als Afbeelding voor een tocht in de kalender staat, is er een desbetreffende topic op het forum
Gebruikersavatar
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 15:53
Rijdt met: Crossfiets Diamant

Bericht door Knappe rappe rosse Raf »

Even moeten zoeken, maar bedankt voor de reactie.
Wist niet dat de site een echte kalender had : http://www.mountainbike.be/kalender.php

Goe bezig :roll:
Geo Bhiker

Bericht door Geo Bhiker »

Er staat in het toertochten forum sinds kort naast de 'deelname' knop een link naar de kalender.
Gebruikersavatar
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 15:53
Rijdt met: Crossfiets Diamant

Bericht door Knappe rappe rosse Raf »

perfect =D> =D>
Zo kunnen dommerikken zoals ik alles terugvinden.
Geo Bhiker

Bericht door Geo Bhiker »

De zoekfunctie van het forum is uitgebreid. Klik op Zoeken in het rood in de menubalk hierboven en als je even wacht kan je google aangepast zoeken in de hele mountainbike.be site.
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Februari 2012?

Bericht door Haaike »

In de kalenderkaart is februari 2012 blijkbaar verdwenen. Er is wel twee keer "maart 2012" te zien, maar beiden geven ook effectief de kaart van maart, dus het is niet gewoon een foute benaming, maar ook een ontbrekende link.

Ik kan natuurlijk wel in de tabel gaan kijken voor de rest van februari (nu zie je maar tot 12/2), maar die kaart is zooveel praktischer, dus het zou wel handig zijn, moest dat hersteld kunnen worden.

Thx!
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 808
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: Februari 2012?

Bericht door radicalbiker »

Haaike schreef:In de kalenderkaart is februari 2012 blijkbaar verdwenen. Er is wel twee keer "maart 2012" te zien, maar beiden geven ook effectief de kaart van maart, dus het is niet gewoon een foute benaming, maar ook een ontbrekende link.

Ik kan natuurlijk wel in de tabel gaan kijken voor de rest van februari (nu zie je maar tot 12/2), maar die kaart is zooveel praktischer, dus het zou wel handig zijn, moest dat hersteld kunnen worden.

Thx!
Bij mij werkt het toch hoor. :-?
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Re: Februari 2012?

Bericht door Haaike »

radicalbiker schreef:Bij mij werkt het toch hoor. :-?
Sorry, helemaal vergeten hier nog op te antwoorden. Maar inderdaad, tegen de avond was het wel in orde.
Plaats reactie