Vrienden van het Forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

Het begint op het Hollands forum te lijken als sommige mensen hier zo blijven doorgaan.
Amai maar daar is het echt ERG geworden (of altijd geweest?), wat voor een hoop achterlijke shit hebben ze daar tesamen gestoken. Ik weet dat een hollander behoorlijk kan lullen, maar daar zitten de lullen der lullen.
Gebruikersavatar
vommie
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 30 mei 2003 14:32
Rijdt met: Santos SCC 03

Bericht door vommie »

Jongens jongens toch. Kunnen we het nu hierbij laten.

Laten we vriendelijk tegen elkaar blijven en elkaars mening respecteren.

En kruipt anders op ulderen bike om de woede en frustraties af te reageren en zo zijn we terug bij de bedoeling van dit forum : mountainbike.

allee, de vriendelijk en sportieve groeten
mieke
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: di 23 dec 2003 16:27

Bericht door mieke »

Yeah, voor mij mag het allemaal ook gesloten worden. Ik kan er niet meer tegen,...., zo veel positieve reply's :oops:
Doe zo als ik, allemaal eens goed tegen de wind gaan inrijden dat relativeert lekker.
Back to (bike)business.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Ik heb hier wat teweeg gebracht! Aan iedereen die het wil accepteren mijn welgemeende excuses, ik ben (HEEL ver) over de schreef gegaan
'k Heb alle reply's in dit verband er eens op nagelezen en moet ik zeggen dat mijn reactie het niveau van een 5-jarige nog niet evenaart
Iedereen weet ondertussen wel dat het bewuste PM van mij komt, ook al wordt dat niet rechtstreeks aangehaald. VER erover dus
Voor al diegenen die het me kwalijk (blijven) nemen kan ik begrip opbrengen en ik kan er dan ook maar één persoon voor verantwoordelijk stellen: mezelf! Zo'n uitbarsting heb ik eerlijk gezegd nog nooit op het net durven zetten en had ik er 2 seconden over nagedacht dan had dit ook niet mogen gebeuren.
Dus mensen, ik kan alleen nog maar zeggen: Doe zo voort, mekander proberen te helpen en meer verdraagzaam zijn is idd de enige manier om zulk forum gezond te houden.


@ Mieke: Hoe kan ik het goed maken? Ontbijt-service? Crossmax-wielsetje? :^o
Gebruikersavatar
serge
Mountainbiker
Berichten: 963
Lid geworden op: do 16 okt 2003 22:06
Rijdt met: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Contacteer:

Bericht door serge »

@ Mieke: Hoe kan ik het goed maken? Ontbijt-service? Crossmax-wielsetje? :^o[/quote]

We gaan gewoon allemaal eens tesamen biken en daarna iets drinken. :wink:
Gaan we dat binnenkort eens niet doen?????? #-o
Gast

Bericht door Gast »

bv 15feb? met de Mountainbike.be dag?
ondertussen beetje reclame maken he
8)
Gebruikersavatar
serge
Mountainbiker
Berichten: 963
Lid geworden op: do 16 okt 2003 22:06
Rijdt met: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Contacteer:

Bericht door serge »

Manitou! schreef:bv 15feb? met de Mountainbike.be dag?
ondertussen beetje reclame maken he
8)
Dat ik daar ni aan gedacht heb. :wink:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Bravo, het siert je dat je dit zelf toegeeft Flip FSR(ex-M5). Daar is moed voor nodig. En je geeft toe dat je fout zat. Proficiat en laat ons nu verder proberen om als volwassenen op dit forum ons zegje te doen.

Waar gaat die Mountainbike.be dag door? In Godinne, want daar zit ik op 15 februari.. waarom kan dit niet op een zaterdag?
Gast

Bericht door Gast »

omdat de 14de valentijn is en de twee vorige zijn doorgegaan op een zaterdag en toen konden er een aantal mensen niet komen
dus nu gaat de Mountainbike.be dag door op zondag 15 feb
dus allen afzakken naar rotselaar
en zeker voor de apres bike
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

valentijn, wat is dat nu alweer #-o watjes ! :drunk:

Manitou, vermits Godinne zo'n lekker stuk is zal ik enkel afkomen als het regent of stenen vriest , mes excuses, mon ami. :cry:
Plaats reactie