Vrienden van het Forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
mieke
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: di 23 dec 2003 16:27

Vrienden van het Forum

Bericht door mieke »

Tja ik ben blijkbaar mis. Dacht dat het hier een toffe open bende was. Iedereen mag commentaar geven op mij zoveel als hij wenst, (doe ik ook) maar doe het dan openlijk en begin mijn email adres en pm niet te bestoken met onzinnige verwijten. Ik heb wel wat anders te doen.
Blijkbaar heb ik bij sommige personen toch een gevoelige snaar geraakt en was ik er dichter bij dan ik dacht (en dat is geen verwijt gewoon een vermeende vaststelling).
Dus voor de laatste maal sorry an iedereen, ook aan diegenen die denken met iedereen te mogen lachen maar de boom invliegen als je de bal een beetje terugkaatst.
Aan zulke mails heb ik dus geen boodschap (vanaf nu is mijn emailaccount gesloten, dus ga jullie gang maar):

"Ik raar? Je weet totaal niet wie je voor je hebt en toch trek je conclusies over de geaardheid van anderen. Je bent wel een erg ziek meisje geloof ik hé. Waarschijnlijk moet je eens een gesprekje voeren met een of andere psycholoog die je uit je droomwereldje helpt...
Jij hebt gewoon last van een enorme dikke nek! Wat doe je hier eigenlijk
nog buiten commentaar te geven op andere forummers? Ben je op zoek misschien? Misschien eens proberen bij een dating-service...??? Zielig wicht!

Voilà, da's nu mijn ongezouten mening over jou. Voetjes al terug op de grond? Jeezus, dat komt hier binnenvallen en denkt iedereen eens op zijn
plaats te zetten.

En over dat homo-gedoe zou ik me ook maar geen zorgen maken miss universe, ik weet al zo'n 30 jaar dat ik hetero ben.
'K Zou uw gezicht toch wel eens willen zien, dan kan ik me tenminste voorstellen met welke mensen ik me dus NIET wil bezighouden.
Uw kakakter is zo vers als rotte vis!

Tevreden?"
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2055
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Trek het u niet aan Mieke. En mails of pm's sturen doe ik ook nauwelijks, tenzij het echt iets persoonlijk is. Als je iets te zeggen hebt, doe het dan op het forum voor iedereen.

En heb respect voor uwe mede forum-gebruikers. Discussies zullen en mogen er zijn, maar geen achterklap!

8)
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

De persoon die het stuurde mag van mijn part gerust een ban!
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

er zijn hier al heel wat felle discussies geweest met mensen die met slaande deuren het forum verlieten....de anonimiteit laat toe om je eens goed te laten gaan en sommigen kennen hun grenzen niet....laat je dus niet intimideren ! groetjes :wink:
Gebruikersavatar
Jan Lah
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Specialized S-Works FSR 2002
Contacteer:

Bericht door Jan Lah »

frank schreef:er zijn hier al heel wat felle discussies geweest met mensen die met slaande deuren het forum verlieten....de anonimiteit laat toe om je eens goed te laten gaan en sommigen kennen hun grenzen niet....laat je dus niet intimideren ! groetjes :wink:
Volledig akkoord! Tis niet omdat dat ge zo ne mail aankrijgt van ene, dat iedereen zo is he... Het is hier wel degelijk een toffe bende :lol:

Bovendien... als iedereen zou zwijgen, zou het hier maar een saaie boel zijn he.... en als er dingen gezegd worden, dan kan dat soms bij sommigen verkeerd aankomen... dus verspil je energie niet aan zo'n mensen :wink:
Gebruikersavatar
stivo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 21:10
Rijdt met: 2007 Rocky mountain element 70 + Tomac Taos 2005
Contacteer:

Bericht door stivo »

U vooral niet laten doen Mieke.........
Ieder heeft zijn eigen mening en visie,en een topic wordt toch vooral geopend om meningen en ervaringen met elkaar te delen.....
Als iemand niet akkoord gaat met de mening van iemand anders,dan kan daarop gereageerd worden met een gemanierde reply en niet met een persoonlijke aanval ..... [-X
We zitten hier tenslotte toch allemaal samen op het forum omdat we een gemeenschappelijke hobby beoefenen....dus een beetje respect voor elkaar aub..... :roll:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Ik vind het jammer dat zoiets gebeurd, Mieke, ik zou er gerust de namen bijzetten, dan weten we direct welke gefrustreerde oermensen zich hier bevinden.. ik heb 1 en ander niet gevolgd maar ik wil me wel verontschuldigen voor diegenen die zoiets sturen.
ik ben ook gene simpele (ik zal ze maar voor zijn, m'n kritikasters ) maar er zijn grenzen.
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

Ik lees hier ook bijna alle topics op het forum, ttz als ze nie te technisch zijn, en 'k wil toch wel het volgende opmerken.

Als je met een topic begint dan moet je weten waar je mee begint en de eventuele kritieken zonder meer kunnen aanvaarden, zolang die binnen de grenzen van het aanvaardbare zijn natuurlijk. Topics beginnen over gevoelige zaken vraagt natuurlijk om open discussies en liggen altijd moeilijk, dat is zo en da moe je weten voor je ermee begint.

Als je antwoord moet je ook weten wat je zegt, dit is mij ook overkomen, mijn eerste post werd al direct verwijderd omdat ik blijkbaar ook iets verkeerd gezegd had, alhoewel de mening van vrouwen geapprecieerd zou worden.Niets was minder waar. Helaas. 't Zal nu ook wel weer zo zijn maar "so what?????"
Ik heb dus een wijze les getrokken, en plaats alleen nog hetgene wat echt met biken te maken heeft. (nu niet dus, kon het echt nie laten)

En Mieke, troost u en ge moet u niet laten doen, het is en blijft een mannenwereld en hun ego is toch zo belangrijk, hun eigen persoontje is o zo kwetsbaar. En nee ik ben absoluut geen mannenhater, integendeel, maar op mijne leeftijd hebde al wat meegemaakt.
Het is altijd hun egoïsme dat primeert, en ’t is ook waar, de een heeft er al meer van dan den anderen. Ge kent da wel “Alexander, oal voor ik en nie voor een ander”
Maar al bij al, der zijn ook schatjes bij hoor, die van zaterdag bv. die kompasie had omdat ik helemaal alleen in de wind aan tsjolen was.

En gasten waarmee zijde eigenlijk bezig, kijk maar ne keer naar die voetballer van 24 jaar, ’t leven kan zo kort zijn, dat het allemaal de moeite niet loont om mekaar af te kappen. Der zijn toch wel belangrijker dingen.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

Mieke doet er goed aan GEEN naam erbij te zetten, maar in een mailtje naar een mod of admin hadden we alles wat nader kunnen bekijken !
mieke
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: di 23 dec 2003 16:27

Bericht door mieke »

Allez ik kan het weer niet laten:
De reply zelf stoort mij helemaal niet, ieder zijn eigen mening, wel op de manier waarop (iemand zijn persoonlijke mailbox volpompen en op het forum de mooie jongen uithangen).
Namen ga ik zeker niet noemen. De gast die dit deed zal zijn eigen wel herkennen. Als hij, zoals hij zelf beweert, een gast met ballen is , zal hij zich zelf wel kenbaar maken. Zo niet, tja dan zegt dat ook genoeg zeker.
Mijne reply op die 'homosjotter' was eigenlijk luchtig en ironisch bedoeld maar zonder het te weten was het blijkbaar 'a bullseye'. Tja mannen, niet te volgen :wink:
En het voornaamste, we gaan er niet minder door biken :wink:
En zoals superfan opmerkte: tja ik zal ook eens 2 keer nadenken voor ik een reply geef op iets, maar vrees dat ik het niet ga kunnen laten :wink:
Plaats reactie