Vrienden van het Forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

mieke schreef:
En zoals superfan opmerkte: tja ik zal ook eens 2 keer nadenken voor ik een reply geef op iets, maar vrees dat ik het niet ga kunnen laten :wink:
Vroeg of laat gade da wel leren, bij mij was da ook zo, na vele keren met mijne kop tegen de muur te lopen ('t is mij wel aan te zien) heb ik het ook wel geleerd, of toch gedeeltelijk in elk geval. :wink:

Helemaal kan ik het echt ook nie laten hoor. Dedju :roll:
Gast

Bericht door Gast »

mieke,
ik kan u enkel bijtreden
sommige mogen commentaar geven tegen de sterren op over andere
maar als je hen eens persoonlijk aanvalt dan zit het er extreem tegen
ik heb ook al een met een bepaalde persoon in de clinche gelegen maar wij hebben dat via pm gewoon op een normale manier bijgelegd
en niet van die irritante mails naar elkaar gestuurd
groetjes Manitou(gert)
Gebruikersavatar
DDM
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: do 22 mei 2003 12:23
Rijdt met: Mountain Cycle Zen

Bericht door DDM »

Het zou jammer zijn Mieke, dat u uw mening niet meer geeft. Zwijgen is weerom een minderheid van dienst zijn die dit niet waard is. Er zullen er altijd zijn hun zwakheid enkel met slogans kunnen waar maken. Graag mijN steun.
Laatst gewijzigd door DDM op di 03 feb 2004 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Bericht door etienne »

een forum blijft toch alleen maar bestaan als er discussie is. En die discussie kan er pas komen als er verschillende meningen zijn dus mieke blijf alsjeblief je mening geven.

Dat het niet steeds over het fietsen gaat is toch begrijpelijk, ik denk trouwens dat je de andere forum gebruikers pas leert kennen (voor zover dat via een forum kan) als je over andere dingen praat dan mtb.
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Om het met de woorden van kabouter Lui te zeggen:
Ik word daar zo moe van

Volgens het topic "hoe oud zijn jullie" blijkt dat we (naar leeftijd gezien) volwassen mensen zijn.
Indien iedereen zich zo ook gedraagt, dan is een topic zoals dit toch niet nodig??? #-o
Weet dat je het overgrote deel van de medeforummers NIET kent. Je hebt van een aantal mensen wel een gedacht, maar kennen doe je ze dus NIET hé.
Het heeft toch geen zin om hier op 't forum ambras te maken met iemand die irl misschien uwen type wel is en een toffe pee blijkt te zijn.

Mijn mening:
ik heb respect voor elk individu hier ... je krijgt dan ook respect terug.
Dankzij die houding heb ik niet anders en vele fijne contacten gehad met blauwe lintjes op de TT's hier en daar.
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

Als ik de topics overlees op 't forum, (en geloof me dat doe ik meerdere keren per dag #-o ) moet ik me ook soms inhouden op een aantal reacties.... We zijn allen weg van het biken, en daarover zullen we elkaar altijd begrijpen, maar op andere vlakken zitten hier misschien mijn tegenpolen...Als we telkens van leer moeten trekken omdat er iemand iets post dat niet strookt met ons eigen denken...dan zijn we goed bezig. Een dergelijke pm als naar Mieke vind ik dus maar zeer zielig, laat deze persoon eens het lef hebben om dat openlijk op het forum te doen...hij/zij zal wel direct op zijn/haar plaats gezet worden.
@ Mieke: heb tot nu toe al zeer genoten van je bijdrage tot dit forum, gewoon verder doen zou ik zeggen.

suc6 :wink:
Gast

Bericht door Gast »

gelukkig zijn er nog zoveel toffe peren en peerinnen op dit forum. :lol: .
Ge moet echt wel ene gefrustreerde zielenpoot zijn om zo een actie op te starten. :roll:
Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten en wie geen negatieve kritiek kan verdragen moet er ook geen geven :wink: .
@mieke. Laat niet op uwe kop zitten en blijf vooral gewoon verder uw mening geven, daar is het op dit forum tenslotte om te doen. :colors:
bartb
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 22 okt 2003 10:46
Rijdt met: rotwild rr2 / isaac efficiency / rotwild RS2

Bericht door bartb »

kom op mie - laat u niet intimideren hé!
trouwens, afgaande op de andere posts die ik hier van u al heb gelezen denk ik niet dat daar gevaar voor bestaat...

verder aan iedereen een beetje beschaving en manieren toegewenst.
bike ze!
scottboy
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: do 18 dec 2003 03:12
Rijdt met: SCOTT COMP RACING
Contacteer:

Bericht door scottboy »

mario schreef: @ Mieke: heb tot nu toe al zeer genoten van je bijdrage tot dit forum, gewoon verder doen zou ik zeggen.

suc6 :wink:
Volledig mee akkoord !!!!!

Daarom vindt ik nu dat men zomaar zijn identiteit op internet niet te grabbel mag gooien en dat het best leuk is om anoniem op het forum te zitten.
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

Ik heb ook den indruk dat het hier de laatste weken nogal hard gereageerd wordt op alles en nog wat. Een tijdje geleden ook nog iets gelezen waar iemand voor "lul" uitgescholden werd...
Is het nu zo moeilijk om het hier en in pm wat beleefd te houden??
De moderators moeten het hier een beetje in bedwang houden, maar sommigen maken het die mensen toch wel lastig zalle! Een beetje respect aub.

Het begint op het Hollands forum te lijken als sommige mensen hier zo blijven doorgaan.
Plaats reactie