Vrienden van het Forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
vaast
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 09 jul 2003 22:20
Rijdt met: 3 * Specialized + Scott

Bericht door vaast »

A d r i schreef:valentijn, wat is dat nu alweer #-o watjes ! :drunk:
Hoe, heb jij dan geen romantische afspraak met uw fiets? :roll:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Ah, dat wel ja, met nen zacht glimmende titaankleurige als ik chance heb =P~
mieke
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: di 23 dec 2003 16:27

Bericht door mieke »

Flip FSR schreef:Ik heb hier wat teweeg gebracht! Aan iedereen die het wil accepteren mijn welgemeende excuses, ik ben (HEEL ver) over de schreef gegaan
'k Heb alle reply's in dit verband er eens op nagelezen en moet ik zeggen dat mijn reactie het niveau van een 5-jarige nog niet evenaart
Iedereen weet ondertussen wel dat het bewuste PM van mij komt, ook al wordt dat niet rechtstreeks aangehaald. VER erover dus
Voor al diegenen die het me kwalijk (blijven) nemen kan ik begrip opbrengen en ik kan er dan ook maar één persoon voor verantwoordelijk stellen: mezelf! Zo'n uitbarsting heb ik eerlijk gezegd nog nooit op het net durven zetten en had ik er 2 seconden over nagedacht dan had dit ook niet mogen gebeuren.
Dus mensen, ik kan alleen nog maar zeggen: Doe zo voort, mekander proberen te helpen en meer verdraagzaam zijn is idd de enige manier om zulk forum gezond te houden.


@ Mieke: Hoe kan ik het goed maken? Ontbijt-service? Crossmax-wielsetje? :^o
Iemand die over zichzelf durft nadenken, dat is al een voldoende compliment, no hard feelings.
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

@ Mieke,

Ik zou toch voor X-maxen gaan zulle :D, Alé tis weer ei en koek (euh?), gelukkig of het ging richting forum.nl :-? [/quote]
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

=D> ...en ze leefden nog lang en gelukkig... =D>
Madog
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 11 aug 2003 13:49
Rijdt met: Cube Ltd2 (2003)

Bericht door Madog »

Wat kunnen we hieruit leren ?

1.
Altijd bedenken dat dit forum een geschreven medium is. Als je iets grappigs probeert over te brengen (zoals bij Mieke het geval was, neem ik aan) dan kan dat verkeerd begrepen worden, zeker omdat de uitdrukking op het gelaat niet wordt doorgegeven (de lezer ziet niet dat de auteur erbij lacht, de auteur ziet niet dat de lezer het verkeerd begrijpt). Dus altijd nadenken hoe je de zaken formuleert, en desnoods aanvullen met de nodige smiley's.

2.
Krijg je een boos berich of boze e-mail, of iets dergelijks: laat het rusten. Schrijf desnoods uw antwoord, maar stuur het nog niet door. Kijk de dag daarna eens wat je hebt geschreven, en dikwijls zul je verschieten van je eigen reactie (zoals Filip)...


eind goed, al goed ...
mieke
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: di 23 dec 2003 16:27

Bericht door mieke »

jurgen_w schreef:@ Mieke,

Ik zou toch voor X-maxen gaan zulle :D, Alé tis weer ei en koek (euh?), gelukkig of het ging richting forum.nl :-?
[/quote]
Ik ben niet zo voor Xmaxen, iets te zwaar voor mij. En btw ik ga die jongen toch niet ruïneren omdat ie zich een dagje voelde zoals wij ons iedere maand wel eens voelen, dat zou een slecht precedent zijn en op lange termijn in mijn nadeel spelen :wink:
Plaats reactie