geboortedatum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

Zal maar meedoen zeker...24/04/73...voila
Gebruikersavatar
ivan
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 05 jan 2004 14:08
Rijdt met: TREKoclv

vroeg op

Bericht door ivan »

Ook tennis aan het kijken. ?

Of vroeg op voor de job ?

Of spikes aan het monteren en straks tt sneeuw.?
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Gazellineke schreef::colors: voila, ik heb op aanvraag van JFK :wink: , ne poll erop gezwierd,ma wel op mtb algemeen, k we ni of da de juiste rubriek is, maar ik denk wel da het daar het meest ga opgemerkt worden, en anders moet iemand da ma verzette :wink: En nu allemaal stem uitbrengen!!!
Sorry, maar ik vind die poll niet..

en mijn gedacht erover is, als je je leeftijd en geboortedatum kwijt wil, kan je dit nog altijd via PM of dergelijke, of op de chatbox.
Sommigen hebben al moeite om een emailadres of streek bekend te maken, laat staan nog meer persoonlijk informatie..

it's a big bad world out there !
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

Tja, ieder zijn gedacht. Iksnap alleen ni wa er zo 'scary' is aan het vrijgeven van u geboortedatum. Of zitten er hier mensen op het forum die zich anders voordoen,dan ze zijn? :-?
Gebruikersavatar
Flip M5
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 01 sep 2003 19:35

Bericht door Flip M5 »

Gazellineke schreef:Tja, ieder zijn gedacht. Iksnap alleen ni wa er zo 'scary' is aan het vrijgeven van u geboortedatum. Of zitten er hier mensen op het forum die zich anders voordoen,dan ze zijn? :-?
Misschien zijn sommigen meer berimpeld dan ze zouden willen zijn :roll: :drunk: #-o :wink:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Ja, ik ben eigenlijk geboren op 1 april 1699 en overleef enkel door het ritueel drinken van maagdenbloed tijdens mijn volle maan tochtjes. Stel u voor dat ik dat in mijn profile zou zetten, toch wel wat scary hee..dus ik hou dat voor mij en zet er andere onzin in, of niks.

Ik heb er geen probleem mee, maar het begint met de geboortedatum en waar eindigt het, de geboortedatum van vrouw en kinderen, de maat van ..., enfin, ik bedoel maar er moet ergens een lijn getrokken worden WAT je op een publiek forum over jezelf kwijtwil.

@flip M5, een beetje respect voor de grijze haren he makker :wink:
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

Bwa persoonlijk vind ik de geboortedatum nogal een 'logisch' ding om in het profiel te zetten. t is ni da ik de maat van u onderbroek vraag of de lengte van u... :^o
allez ja, ider daar zijn mening over. t is daarom da er ook ne poll is opgestart hé :wink:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

pff, staat die geboortedatum daar nu nog niet op?
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

Met zo veel bikers met een persoonlijke site, wordt dit "probleem" binnenkort achterhaald.
Plaats reactie