Dubbelposts

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Dubbelposts

Bericht door Yakke »

Het valt mij op dat er de laatste tijd opvallend veel dubbelposts zijn, en zelf heb ik er ook last van.

Wat er bij mij gebeurde is hetvolgende: ik typ een bericht, druk op OK, maar er gebeurt niets. Eerste reflex is nog eens op OK drukken, maar dan gebeurt er nog niets. En zo kan je nog wel even door. Uiteindelijk druk ik dan op de BACK toets van internet-explorer, om het toch maar op te geven. Maar wanneer ik de topic dan opendoe, zie ik dat mijn reactie wel geplaatst is, twee maal zelfs.
Nu heb ik het systeem wel door, en druk ik meteen op de BACK toets als er niet direct reactie is (nadat ik op OK heb gedrukt), omdat ik weet dat mijn bericht alsnog wordt geplaatst.

Dit is zo op sommige momenten, maar op andere momenten gebeurt alles dan weer normaal.

Ik denk dat anderen dit ook hebben, en dat daarmee de dubbelposts verklaard worden, kan iemand dat bevestigen?
Gebruikersavatar
Bmweke
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: vr 29 aug 2003 23:42
Rijdt met: Ghost RT Scandium, Look 486 custom

Bericht door Bmweke »

bij andere forums kunne de gewone gebruikers ook hun eigen posts deleten... bv bij edit staat dan ook een vakje met delete, dat je dan indien nodig zelf kan aanvinken...


ik weet niet of die aan te passen valt , maar misschien is dit een oplossing...
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Bmweke schreef:bij andere forums kunne de gewone gebruikers ook hun eigen posts deleten... bv bij edit staat dan ook een vakje met delete, dat je dan indien nodig zelf kan aanvinken...


ik weet niet of die aan te passen valt , maar misschien is dit een oplossing...
Daarover heb ik al geklaagd in de rubriek "mods en freelancers", maar heb daar geen reactie op gekregen.
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Yakke schreef:Daarover heb ik al geklaagd in de rubriek "mods en freelancers", maar heb daar geen reactie op gekregen.
Een extra feature kan niet toegevoegd worden door een moderator. Wel door een administrator (KaDee of Phille).
Als mod delete ik wel alle dubbelposts in de onderdelen waarvoor ik verantwoordelijk ben (als ik er niet over kijk tenminste).
Gebruikersavatar
Shrek
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 02 dec 2002 00:43
Rijdt met: Thompson Zeus

Bericht door Shrek »

Ik dacht dat het niet mogelijk was binnen een korte tijdspanne 2 berichten te posten? of is de tijdspanne mss te kort?
Gebruikersavatar
rallymaster
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: do 10 jul 2003 20:15
Rijdt met: trek 8000 + red bull cc-werks

Bericht door rallymaster »

Ik had het daarnet ook voor . zal mij niet meer overkomen [-X
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Black Phantom schreef:
Yakke schreef:Daarover heb ik al geklaagd in de rubriek "mods en freelancers", maar heb daar geen reactie op gekregen.
Een extra feature kan niet toegevoegd worden door een moderator. Wel door een administrator (KaDee of Phille).
Als mod delete ik wel alle dubbelposts in de onderdelen waarvoor ik verantwoordelijk ben (als ik er niet over kijk tenminste).
Mijn bericht was dan ook inderdaad naar de admins gericht, maar die hielden zich blijkbaar schuil.
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Yakke schreef:Daarover heb ik al geklaagd in de rubriek "mods en freelancers", maar heb daar geen reactie op gekregen.
en waar vind ge die rubriek? :-?
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

SPECI schreef:
Yakke schreef:Daarover heb ik al geklaagd in de rubriek "mods en freelancers", maar heb daar geen reactie op gekregen.
en waar vind ge die rubriek? :-?
Goede vraag, heb net ontdekt dat anderen deze rubriek niet kunnen zien, maar enkel moderators of freelancers.
Mijn excuses :oops:
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2052
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Het forum is naar mijn mening al enkele dagen heel traag. Daarmee ook die vele dubbele posts!!.
Plaats reactie