OPVALLENDE ??? OF ONRUSTWEKKENDE ??? VERDWIJNINGEN

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Ondertussen is Ivo (of is het nu Bernie) ook al een ganse tijd niet meer te bespeuren op het forum... :(
Gebruikersavatar
Falco
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 05 jan 2003 14:14
Rijdt met: cube reaction race, skareb super,Xmax
Contacteer:

Bericht door Falco »

Inderdaad de man van de materiaal-knowledge is al een hele tijd afwezig??
Waarom heeft ie in feite zijne naam gewijzigd?
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

falconer schreef:Inderdaad de man van de materiaal-knowledge is al een hele tijd afwezig??
Waarom heeft ie in feite zijne naam gewijzigd?
Tja, naam gewijzigd, profiel leeggemaakt en al een hele poos niets meer gepost.
Ik heb die vraag een tijdje geleden ook al eens in de collega-mod-groep gesmeten, maar niemand weet van iets.
Zelfs KaDee niet.
We zullen het maar stillekes laten rusten ... ik heb zo ooit nog eens een topic geopend rond een verdwijning (remember?) #-o #-o
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

Ivo heeft afgehaakt om redenen die je hem maar moet zelf vragen maar waar ik volledig mee kan instemmen.
En het anonieme internetleven gaat verder...... :( :(
Gebruikersavatar
Falco
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 05 jan 2003 14:14
Rijdt met: cube reaction race, skareb super,Xmax
Contacteer:

Bericht door Falco »

daarnet in sportkatern van het laatste nieuws van vandaag een klein artikeltje gelezen van Nico Matton aan de kust op den mtb met 25 andere renners.daarna gingen ze de nieuwjaarsdrink pakken in Chalet des bains. Dat deed me denken aan zandbijterke, die we ook niet meer horen.
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

falconer schreef:daarnet in sportkatern van het laatste nieuws van vandaag een klein artikeltje gelezen van Nico Matton aan de kust op den mtb met 25 andere renners.daarna gingen ze de nieuwjaarsdrink pakken in Chalet des bains. Dat deed me denken aan zandbijterke, die we ook niet meer horen.
Zandbijterke heeft nog eens gepost op een van de topics over strandrace. Maar kweet niet meer of het oostende of de panne was. Daarna inderdaad ook niet meer opgemerkt.
Ikzelf had hier ook al eens afgevraagd waar nedake zat. Tot ze plots weer ff opdook maar nu alweer verdwenen blijkt te zijn.
Gast

Bericht door Gast »

iemand nog iets gehorod van Performer?
ik dacht diene iets te vragen voro de Mountainbike.be dag ivm met mss sponsering of zo maar ik hoor of zie er niet smaar van hier op het forum
strange
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Bericht door etienne »

bernie is afkorting van zijn achternaam denk ik ....

Ik ben hem nog wel een paar weken geleden tegengekomen op een ander forum, maar daar zie ik hem nu ook niet meer. :(
Plaats reactie