OPVALLENDE ??? OF ONRUSTWEKKENDE ??? VERDWIJNINGEN

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
Brainjumper
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 07 feb 2003 22:11
Rijdt met: SPEC. FSR XC

OPVALLENDE ??? OF ONRUSTWEKKENDE ??? VERDWIJNINGEN

Bericht door Brainjumper »

Zelf draai ik nu al bijna een jaartje mee op dit forum en heb, zoals vermoedelijk elke Mountainbike.be-ers, een zekere voorliefde gekregen voor welbepaalde forumgenoten, ofwel omdat deze vaak met goede raad menig probleem hebben helpen oplossen en/ofwel al eens leuk ( :D) uit de hoek konden komen.
Persoonlijk smaakte ik zo ondermeer de vaak gevatte en 'droge' humoristische responsen van DINGO.
De laatste tijd viel mij echter zijn afwezigheid op, zodat ik vandaag eens in de gebruikerslijst ben gaan neuzen en heb kunnen vaststellen dat zijn laatste post al van einde oktober dateert.
Rijst de vraag wat scheelt er met of waar is DINGO gebleven ???
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

mja er zijn zo nog een paar namen waar ik niks niemeer van hoor :roll:
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

In hart en nieren, maar vooral in de benen, ben en blijf ik een mountainbiker!!! Ondanks het feit dat ik al 2 maand niet meer op mijnen bike gezeten heb :-? , en ook ni op een ander(e)! Dit allemaal wegens omstandigheden (studeren, restaureren, fitnessen, met den auto weg, ...), dagen te kort! Toch tracht ik wel mentaal bij te blijven op dit vlak, want mijn comeback is voor één van de volgende dagen! *maar nu weer met die examens in zicht :cry: *

Daarom hoop ik dat volgend jaar nu eens dag en nacht het zonneke op onze kop mag blijven schijnen, biketime enough!

Joost
Nullius
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 21 sep 2003 00:27
Rijdt met: Koga Miyata X-Runner 2003
Contacteer:

Bericht door Nullius »

Bwah, allemaal relativeren he ... ge hebt mij toch nog 8)
Gebruikersavatar
Dingo
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom

Re: OPVALLENDE ??? OF ONRUSTWEKKENDE ??? VERDWIJNINGEN

Bericht door Dingo »

Brainjumper schreef:Zelf draai ik nu al bijna een jaartje mee op dit forum en heb, zoals vermoedelijk elke Mountainbike.be-ers, een zekere voorliefde gekregen voor welbepaalde forumgenoten, ofwel omdat deze vaak met goede raad menig probleem hebben helpen oplossen en/ofwel al eens leuk ( :D) uit de hoek konden komen.
Persoonlijk smaakte ik zo ondermeer de vaak gevatte en 'droge' humoristische responsen van DINGO.
De laatste tijd viel mij echter zijn afwezigheid op, zodat ik vandaag eens in de gebruikerslijst ben gaan neuzen en heb kunnen vaststellen dat zijn laatste post al van einde oktober dateert.
Rijst de vraag wat scheelt er met of waar is DINGO gebleven ???
Dingo, zo ne zeveraar. Mij gaat ge niet vertellen dat daar veel zinnigs uitkomt. Zijt blij dat je er van af zijt. :roll:
Gebruikersavatar
Brainjumper
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 07 feb 2003 22:11
Rijdt met: SPEC. FSR XC

Re: OPVALLENDE ??? OF ONRUSTWEKKENDE ??? VERDWIJNINGEN

Bericht door Brainjumper »

Dingo schreef:
Brainjumper schreef:Zelf draai ik nu al ...Rijst de vraag wat scheelt er met of waar is DINGO gebleven ???
Dingo, zo ne zeveraar. Mij gaat ge niet vertellen dat daar veel zinnigs uitkomt. Zijt blij dat je er van af zijt. :roll:
Aha, still alive and cicking ! =D> Sommigen hunne zever valt best wel te smaken zulle (allez figuurlijk toch); dus spuit hem er toch af en toe nog maar eens uit. :wink:
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Bericht door IntoXic »

Stilte voor de storm ... 8)
Gebruikersavatar
marb
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: ma 30 jun 2003 12:08
Rijdt met: Cannondale scalpel 26"

Bericht door marb »

ik zat met ander probleem vader op pensioen
gsm weg
auto weg
laptop weg
daar stond ik dan zoonlief van nen gepensioneerden zonder computer of internet dit kan ook een reden zijn niewaar...
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

marb schreef:ik zat met ander probleem vader op pensioen
gsm weg
auto weg
laptop weg
daar stond ik dan zoonlief van nen gepensioneerden zonder computer of internet dit kan ook een reden zijn niewaar...
Met andere woorden: u maakte verschrikkelijk misbruik van de extra legale voordelen van uw pa's werk... :wink:
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Bericht door IntoXic »

mario schreef:
marb schreef:ik zat met ander probleem vader op pensioen
gsm weg
auto weg
laptop weg
daar stond ik dan zoonlief van nen gepensioneerden zonder computer of internet dit kan ook een reden zijn niewaar...
Met andere woorden: u maakte verschrikkelijk misbruik van de extra legale voordelen van uw pa's werk... :wink:
Kindergeld ging rechtstreeks naar de zaak en de kindjes worden gewoon als onkost mee verrekend als investering... België is toch schooon e :)
Plaats reactie