Runtime errors

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
vaast
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 09 jul 2003 22:20
Rijdt met: 3 * Specialized + Scott

Bericht door vaast »

LuckyIron schreef:Ad-aware haalt de spyware (Gator, Hotbar,...) en anderen brol (zoals tracking cookies) van uwe computer.

Je kan het soms zien als in Internet Explorer er een balk is bijgekomen, of dat je altijd op dezelfde startpagina terecht komt,...
en je bent ook van die vervelende pop-up schermpjes met ongevraagde reclame vanaf!
Kreeg hier op een bepaald moment constant van die schermpjes. Heb dan mijn firewalls (agnitum outpost firewall en de ingebouwde firewall van XP) wat strenger ingesteld en kreeg nog steeds die schermpjes maar dan blanco. Na installatie van ad-aware was alles opgelost.

@ivo: ik hoop voor u dat het aan uw ie ligt want voor hetzelfde geld zit het probleem in windowsXP en is uw probleem niet opgelost na herinstallatie.
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ik heb vandaag mijne pc opgekuisd,nieuwe ad-aware, nieuwe firewall en nieuw anti-virus :bounce: ik krijg nog steeds een paar spam mails binnen maar mijne virusscanner delete die onmiddelijk :wink:
alles marcheert nu perfect, nog eens defragmenteren en mijn pc'ke is wer tip-top =D>

ps: ik heb Norton Internet Security 8)
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

JFK schreef:Het lag gisteren gewoon weer aan die nedstat teller. Nedstat lag blijkbaar een beetje plat.
Het duurde bv. gisteren ook uren opdat mijn menu op mijn persoonlijke site erdoor kwam. En als je goed kijkt staat er daar een nedstat tellerke bij... ;)
Moet die Nedstat teller daar nu echt op?? Interesseert me niet echt hoor, ik wil snel op dit forum kunnen rondbrowsen.. indien dit hier zo traag blijft gaan, blijf ik liever weg.. het leven is al zo kort :drunk:

Zet die Nedstat teller enkel bij de moderators.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Tgebeurt maar zelden dat de nedstat teller echt slecht werkt... ;)
Gast

Bericht door Gast »

vaast schreef:
LuckyIron schreef:Ad-aware haalt de spyware (Gator, Hotbar,...) en anderen brol (zoals tracking cookies) van uwe computer.

Je kan het soms zien als in Internet Explorer er een balk is bijgekomen, of dat je altijd op dezelfde startpagina terecht komt,...
en je bent ook van die vervelende pop-up schermpjes met ongevraagde reclame vanaf!
Kreeg hier op een bepaald moment constant van die schermpjes. Heb dan mijn firewalls (agnitum outpost firewall en de ingebouwde firewall van XP) wat strenger ingesteld en kreeg nog steeds die schermpjes maar dan blanco. Na installatie van ad-aware was alles opgelost.

@ivo: ik hoop voor u dat het aan uw ie ligt want voor hetzelfde geld zit het probleem in windowsXP en is uw probleem niet opgelost na herinstallatie.
Denk toch niet dat het aan XP zelf ligt dan moest ik er toch ook last van hebben off-line en op andere sites. Trouwens enkele dagen geleden toen het minuten duurde om een pagina van het forum in te laden was dat op het werk, op een andere pc dus. Blijven er 2 mogelijkheden, deze site zelf of telenet (zowel thuis als op het werk zit ik op een telenet lijn).
Momenteel werkt alles wel weer normaal.
Gast

Bericht door Gast »

SPECI schreef:ik heb vandaag mijne pc opgekuisd,nieuwe ad-aware, nieuwe firewall en nieuw anti-virus :bounce: ik krijg nog steeds een paar spam mails binnen maar mijne virusscanner delete die onmiddelijk :wink:
alles marcheert nu perfect, nog eens defragmenteren en mijn pc'ke is wer tip-top =D>

ps: ik heb Norton Internet Security 8)
Die Norton Antivirus heeft toch veel van zijn pluimen verloren bij mij hoor. Is dan nog een betalend programma. Ik heb ook de AVG 6.0 (gratis download) en die vindt een virus toch altijd enige tijd voor Norton er ook achter is [-X
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

ik heb geen problemen met Norton, het eerste wat ik tegenwoordig doe is een Live Update..
En ik gebruik ook verschillende online scanners, zoals House Call en Bit Defender..
Ik ga die AV6.0 ook eens bekijken..
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

LuckyIron schreef:Misschien kan je is Ad-aware loslaten op je pc.

hier te downloaden

programma even installeren. Daarna opstarten, eerst en vooral laten zoeken naar nieuwe updates, daarna is laten scannen.

En dus ook de laatste patches voor windows en internet explorer installeren ( via http://windowsupdate.microsoft.com )
ik zie bij de reviews dat er 2 pippo's reklameren dat er een virus in AV6 zat + dat het eigenlijk geen freeware is maar dat je moet betalen als je effectief wat meer wil doen dan een scan??
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ivo schreef:
SPECI schreef:ik heb vandaag mijne pc opgekuisd,nieuwe ad-aware, nieuwe firewall en nieuw anti-virus :bounce: ik krijg nog steeds een paar spam mails binnen maar mijne virusscanner delete die onmiddelijk :wink:
alles marcheert nu perfect, nog eens defragmenteren en mijn pc'ke is wer tip-top =D>

ps: ik heb Norton Internet Security 8)
Die Norton Antivirus heeft toch veel van zijn pluimen verloren bij mij hoor. Is dan nog een betalend programma. Ik heb ook de AVG 6.0 (gratis download) en die vindt een virus toch altijd enige tijd voor Norton er ook achter is [-X
ma ge hebt verschillende soorten Norton eh, ge hebt norton antivirus, norton internet security, northon ghost en wa nog allemaal?
de mijne werkt perfect, elke week live updaten :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Ik zeg niet dat ie niet werkt hè, alleen dat ie iets trager is dan een gratis programma (en bij mij is die live update dagelijks). Je kan alleen weten of jouw Norton ding sneller werkt dan een ander als je ze alle twee simultaan laat lopen.
Plaats reactie