Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be, The Site PM - Private Mail

PM - Private Mail

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht wo 08 aug 2007 14:51
Dr.Gonzo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: RM Altitude, Commencal meta AM HT

Raar dat er geen moderator in dit board te vinden is???

Bericht wo 08 aug 2007 18:05
Gf biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Moderators wel, maar wij weten daar weinig van hé :oops: Daarvoor moete de Kadee hebben. :wink:

Bericht do 29 nov 2007 23:24
josvantbos Mountainbiker

Mijn bike: bianchi
ik kan dikwijls geen PM ontvangen. in de topics wijst men mij erop dat ik niet terugstuur op PM maar als ik dan kijk in mijn priveberichten heb ik van deze personen niks ontvangen. waaraan kan dit liggen?

PS: opslaglimieten zijn zeker niet overschreden.

Bericht vr 30 nov 2007 18:40
Mountainbiker

josvantbos schreef:
ik kan dikwijls geen PM ontvangen. in de topics wijst men mij erop dat ik niet terugstuur op PM maar als ik dan kijk in mijn priveberichten heb ik van deze personen niks ontvangen. waaraan kan dit liggen?

PS: opslaglimieten zijn zeker niet overschreden.

Da's toch straf zenne :-? als iemand u een Pb stuurt kan die namelijk perfekt zien of je hem al dan niet gelezen hebt, dus veronderstel ik dat je ze toch ontvangen moet hebben. :wink: Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.

Bericht vr 30 nov 2007 19:50
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Mijn bike: Rider Expert
Misschien is dit de reden: de laatste dagen/weken worden er door Hotmail mails tegengehouden die het forum automatisch verzendt zoals bevestiging van activatie, bericht van nieuwe post in topic, bericht van PM ....?

Bericht ma 18 feb 2008 15:31
Rapid Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek 8900
Ik heb ondertussen een antwoord op mijn vraag gevonden.

Als ik een PB wil versturen, beland deze in mijn outbox en niet in mijn sentbox. De PB wordt dus niet verstuurd en blijft in mijn outbox staan.
Wat doe ik verkeerd?

Bericht vr 07 maart 2008 23:04
Griet Mountainbiker

Mijn bike: Minerva Pantera, Trek Top Fuel 7
Heb een paar pb proberen te versturen maar ze blijven in mijne outbox zitten. Dus ze geraken blijkbaar niet verder.
Weet iemand de oplossing?

Bericht vr 07 maart 2008 23:50
Mountainbiker

Griet schreef:
Heb een paar pb proberen te versturen maar ze blijven in mijne outbox zitten. Dus ze geraken blijkbaar niet verder.
Weet iemand de oplossing?

Die gaan pas naar de sentbox als de geadresseerde deze gelezen heeft. :wink:

Bericht za 27 sep 2008 22:30
BASSMAN Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Kan vanaf donderdag géén PB meer sturen :evil:.Nog iemand met dat probleem en wat te doen?

p.s. wel berichten

Bericht wo 19 nov 2008 20:50
StrammerMax Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Is er soms iemand die een handig middeltje kent om de inhoud van privé-berichten te bewaren? Ik kan de inhoud met kopiëren en plakken in een Word-document overbrengen en dan zo bewaren, maar dat is een omslachtig karwei. Men kan de pagina ook bewaren (knopje rechtsboven), bijvoorbeeld als webpagina, maar blijft ze dan bewaard als men nadien de Savebox leegmaakt?

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be, The Site