PM - Private Mail

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Raar dat er geen moderator in dit board te vinden is???
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Moderators wel, maar wij weten daar weinig van hé :oops: Daarvoor moete de Kadee hebben. :wink:
josvantbos
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: do 13 apr 2006 14:03
Rijdt met: bianchi

Bericht door josvantbos »

ik kan dikwijls geen PM ontvangen. in de topics wijst men mij erop dat ik niet terugstuur op PM maar als ik dan kijk in mijn priveberichten heb ik van deze personen niks ontvangen. waaraan kan dit liggen?

PS: opslaglimieten zijn zeker niet overschreden.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

josvantbos schreef:ik kan dikwijls geen PM ontvangen. in de topics wijst men mij erop dat ik niet terugstuur op PM maar als ik dan kijk in mijn priveberichten heb ik van deze personen niks ontvangen. waaraan kan dit liggen?

PS: opslaglimieten zijn zeker niet overschreden.

Da's toch straf zenne :-? als iemand u een Pb stuurt kan die namelijk perfekt zien of je hem al dan niet gelezen hebt, dus veronderstel ik dat je ze toch ontvangen moet hebben. :wink: Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Misschien is dit de reden: de laatste dagen/weken worden er door Hotmail mails tegengehouden die het forum automatisch verzendt zoals bevestiging van activatie, bericht van nieuwe post in topic, bericht van PM ....?
Gebruikersavatar
Rapid
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 09 okt 2006 11:40
Rijdt met: Trek Procaliber 9.5

Bericht door Rapid »

Ik heb ondertussen een antwoord op mijn vraag gevonden.
Als ik een PB wil versturen, beland deze in mijn outbox en niet in mijn sentbox. De PB wordt dus niet verstuurd en blijft in mijn outbox staan.
Wat doe ik verkeerd?
Griet
Mountainbiker
Berichten: 678
Lid geworden op: ma 27 nov 2006 22:48
Rijdt met: Minerva Pantera, Trek Top Fuel 7

kan geen pb meer versturen

Bericht door Griet »

Heb een paar pb proberen te versturen maar ze blijven in mijne outbox zitten. Dus ze geraken blijkbaar niet verder.
Weet iemand de oplossing?
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Re: kan geen pb meer versturen

Bericht door Gf biker »

Griet schreef:Heb een paar pb proberen te versturen maar ze blijven in mijne outbox zitten. Dus ze geraken blijkbaar niet verder.
Weet iemand de oplossing?

Die gaan pas naar de sentbox als de geadresseerde deze gelezen heeft. :wink:
Gebruikersavatar
BASSMAN
Mountainbiker
Berichten: 2741
Lid geworden op: do 18 okt 2007 22:33
Rijdt met: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Contacteer:

Bericht door BASSMAN »

Kan vanaf donderdag géén PB meer sturen :evil:.Nog iemand met dat probleem en wat te doen?


p.s. wel berichten
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

Is er soms iemand die een handig middeltje kent om de inhoud van privé-berichten te bewaren? Ik kan de inhoud met kopiëren en plakken in een Word-document overbrengen en dan zo bewaren, maar dat is een omslachtig karwei. Men kan de pagina ook bewaren (knopje rechtsboven), bijvoorbeeld als webpagina, maar blijft ze dan bewaard als men nadien de Savebox leegmaakt?
Plaats reactie