Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be, The Site PM - Private Mail

PM - Private Mail

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht vr 26 jan 2007 13:15
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Mijn bike: Rider Expert
Momenteel ondernemen we een aantal stappen om de grootte van de database binnen de perken te houden.

1 ervan houdt in dat we het aantal 'Prive berichten' willen beperken.
Let wel: dit heeft enkel betrekking op het aantal berichten dat kan worden opgeslagen in jouw 'Prive berichten map'. We willen hiermee zeker niet het PM verkeer beperken.

Het nieuwe aantal berichten dat kan worden opgeslagen:
In box: 15 ipv 50
Sent box: 10 ipv 20
Save box: 20 ipv 50

We hebben deze waarden zopas aangepast. We vragen jullie dan vriendelijk doch met aandrang om jullie PM map een beetje op te ruimen en alle onnodige berichten te deleten.

Alvast bedankt voor de medewerking!
Laatst bijgewerkt door ka.dee op vr 26 jan 2007 13:48, in totaal 2 keer bewerkt.

Bericht vr 26 jan 2007 13:25
Serge R Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Bericht vr 26 jan 2007 13:42
B@rt Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: BMC Fourstroke FS 02

Bericht zo 28 jan 2007 22:12
roy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

ok da gaan we keer werk van maken ze. :wink:

Bericht ma 29 jan 2007 00:02
Strikybart Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Thompson Razor Blauw/zilver

Bericht ma 29 jan 2007 23:45
Rikske Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Opgeruimd staat netjes :wink: .

Bericht ma 29 jan 2007 23:48
Hubertje Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: in de maak..

Daarnet ging het even niet, was al aant panikeren met 180% in mn inbox... Maar had ff slechte verbinding. Ook opgelost ondertussen.

Bericht di 30 jan 2007 21:06
absalon Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

alles is er ook uit

Bericht di 20 feb 2007 16:27
nebraz Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale Rush Carbon Si 2

Hier ook eens de kuis gehouden. T'was nodig.
Wel spijtig dat je de berichten niet eeuwig kan stockeren op jullie servers. :-)

Bericht do 02 aug 2007 22:06
Dr.Gonzo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: RM Altitude, Commencal meta AM HT

Word die nu terug wat groter gemaakt?? Het is onbegonnen werk nu om iets te verkopen. De berichten worden al snel overschreven. Er zijn enkele mensen die ik niet meer kan bereiken omdat ze al uit de lijst zijn verdwenen. Vooral de inbox zou toch ergens een 25 tal berichten moeten kunnen bevatten!

Volgende

Keer terug naar Mountainbike.be, The Site