Verjaardag

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Naar mijn weten was de BP zelfs de eerste biker hier met een blauw lintje tout-court!!!
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

#-o #-o #-o mannekes mannekes mannekes #-o #-o #-o
Onze vriend Quadrifoglio (3 keer nagelezen op schrijffouten) komt hier zijne 1ste forumverjaardag aankondigen in een oud topic van mij en plots begint alleman mij hier te bewierroken. :roll:
Mijnen 1ste forumverjaardag is alweer enkele maanden geleden hoor.

Qua egostreling kan het natuurlijk tellen, merci daarvoor ... maar daar doen we het niet voor hé.

Iig: aan Quadrifoglio (alweer foutloos?) en alle anderen die hun eerste forumverjaardag al hebben mogen vieren: doe er gerust nog vele jaren bij!! :-({|=
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

Van ego strelen gesproken, smijt diene lelijke avatar eens weg. Ik heb hier een fotoke van uwe persoonlijkheid op mijne pc staan, van de site van speci, en zo lelijk of dik ben je toch niet :D
't is dat ik het van de fotokes moet hebben, want ik luk er maar niet in een blauw lintje tegen te komen. Ik rij nochtans voldoende traag om goed uit mijn ogen te zien en ingehaald te worden.
Idd. op dit forum is het leuk vertoeven en leer je veel bij. Thanks :wink:
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

viper schreef:Van ego strelen gesproken, smijt diene lelijke avatar eens weg.
En ik vind dat nu net een originele avatar, laten staan BP...(Waarmee ik niet wil zeggen dat een foto van BP slechter zou zijn hé... :wink:)

Voor de rest kan ik alleen maar beamen wat hierboven al gemeld is...dit is een fantastisch forum....Uren leesplezier heb ik hier al beleefd. En het overgrote deel van mijn kennis rond MTB heb ook ik hier opgedaan.
Ik heb het al gezegd hé, ...ben een forumjunkie geworden, en zolang er geen ontwenningsklinieken opgericht worden zal ik hier maar blijven rondzweven zeker...

Doe zo verder mod's en alle andere medewerkers.
Plaats reactie