the "Metalgod"

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

the "Metalgod"

Bericht door Flip FSR »

Mods, het wordt echt wel eens tijd dat er iets gedaan wordt aan de streken van onze vriend "Metalgod".
De jongeren die ons forum rijk zijn zullen niet weten waar kijken wanneer ze "meneer" zijn reacties hier op 't (openlijk) forum lezen.
Kunnen er geen stappen ondernomen worden om zulk onkruid te wieden?
Geef me desnoods de vrijheid om alle te sensureren berichten van "meneer" te verwijderen of aan te passen, en ik maak er een persoonlijke bezigheid van.

Ik weet, zoals iedereen hier, dat tegen zulke individuen niet echt veel te beginnen is, maar er moet iets veranderen.
Dit is eerder het werk van een geestesgestoorde die begeleiding nodig heeft :-?

We kunnen natuurlijk alleen maar hopen dat de betrokken persoon (bij het bereiken van de leeftijd, geldende als volwassene) in ziet dat hij verkeerd bezig is... #-o
Laatst gewijzigd door Flip FSR op vr 24 mar 2006 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

metalgod schreef:man man hoe oud ben jij eigenlijk?? moet ik me nu "bedreigt" voelen ofwat?
je weet toch dat het vrijgeven van adressen en namenstrafbaar zijn op het internet en forums
Dit is dan de reactie op de vraag of meneer zich wel goed voelt...

ps: 't is bedreigd :wink:
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

=D> volledig akkoord
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Kleine hint aan de beheerders van dit forum.
Neem uw verantwoordelijkheid of er wordt opgetreden via gerechtelijke weg en dan heb je het niet meer in handen.
Al ooit gehoord van de CCU van de FedPol?
Meer moet ik niet (en zal ik ook niet meer) zeggen (hoop ik toch).
Gebruikersavatar
herder levi
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: do 17 feb 2005 22:11
Rijdt met: Trek EX 9.5

Bericht door herder levi »

Onze"vriend" zijn laatste berichtjes eens gelezen onder het item"SOLIDAIRE BIKERS GEZOCHT"???ja jongens,ieder mag zijn eigen mening hebben maar die jongen wil toch wel echt in de belangstelling staan met zijn commentaar.Ofwel is dat nen grappenmaker eerste klas en wil hij den boel eens op stang jagen met zijne commentaar maar ik denk eerlijk gezegd dat dat ventje serieus gefrustreerd is ,eigenlijk ne parasiet die ge beter verwijderd van een forum.Iemand met zo'n kijk op de dingen zal alleszins mijne vriend niet worden,maar ja,ik met mijn ideeën ook niet de zijnen.De vraag is echter .Wat doen we ermee?Ofwel laat je hem op het forum of je verwijderd hem.Zijn meningen hebben me nog niet veel bijgebracht,ik krijg er eerder zo een" overgeefgevoel "van,efkes slikken wat hij te vertellen heeft en daarna alles uitspuwen en hopen dat er niks in mijn keel blijft steken want ik wil door zijn woorden niet "aangestoken " worden.Van mijn part mag hij ERAF!!! Als ge wilt weten wat ik van zo'n gasten denk" :evil: :evil: :evil: En ondertussen staat hij weer in de belangstelling...BBBRRRRR
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Tja, op belangrstelling teren zulke mensen nu eenmaal. 't Is niet de eerste keer dat we hier met zo een rare kwiebus te doen hebben.
Vroeg of laat komt loontje om zijn boontje...
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

jongens (en dames) laat je toch niet upjutten door zo iemand.
gewoon negeren. (en dan gaat dit wel over)
voor mij is het forum nog altijd een aangename plaats waar positieve en 'opbouwende' negatieve kritiek kan gegeven worden.

@ filip FSR : jouw bijdrage aan het forum is 200 keer meer waard en zal niet de enige zijn met deze mening :wink:
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

'k Weet het, negeren is de beste oplossing. Wij kunnen dat ook, maar de jeugdige kijkers onder ons niet. En dat vind ik dan wel erg...
Gebruikersavatar
herder levi
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: do 17 feb 2005 22:11
Rijdt met: Trek EX 9.5

Bericht door herder levi »

Flip FSR schreef:'k Weet het, negeren is de beste oplossing. Wij kunnen dat ook, maar de jeugdige kijkers onder ons niet. En dat vind ik dan wel erg...
IK BEN ER NIET MEE AKKOORD dat negeren de beste oplossing is.Ik vind REAGEREN beter en de moderators moeten optreden en liefst zo vlug mogelijk...Ook bij een kankergezwel moet je optreden al is de uitslag achteraf negatief...Ik wil enkel zeggen:Laat het niet te ver komen.
Gast

Bericht door Gast »

Het probleem schuilt erin dat iemand die geband word zich onder een andere naam weer kan registreren en zo blijf je een spelletje spelen. Dat dit gedoe gedaan moet zijn, daar ben ik het mee eens. Het enige wat ik kan beloven is dat ik mij er persoonlijk mee ga bezig houden. en filip, als dit een sollicitatie is, stuur me dan maar een pb.

Verder vraag ik iedereen om niet meer te reageren op provocaties, maar om mij of mijn collega's te waarschuwen. Bart heeft vandaag een mail ontvangen. Trouwens The Metalgod=Metalgod, maar niet meer voor lang.
Plaats reactie