the "Metalgod"

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Corsa
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: di 06 dec 2005 15:51
Rijdt met: Orbea Lanza Sram X.0+Sid Team

Bericht door Corsa »

maurice schreef:Ik ken het bewuste topic niet, maar ga ervan uit dat mijn collega naar behoren heeft gehandeld. er is genoeg gepraat over deze kwestie, laten we terugkeren naar de essentie van dit forum...Mountainbike.

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gast

Bericht door Gast »

Barbeque schreef:
maurice schreef:Niet iedereen werkt met een statisch ip adres hey. :wink:
Allez ik ga je eens een tip geven. Ban op MacAdres, dan kom je heel ver.
Eeuh, ik weetniet hoe jij achter het mac adres van een vreemde computer komt. Voor zover ik weet kan dit enkel binnen een privaat netwerk.
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey Maurice,

awel ik heb een sterk vermoeden dat jullie provider dit niet wil vrijgeven. Als je kan weten met welk systeem of webbrouwser jullie bezoekers surfen dan is het ook perfect mogelijk om z'n macadres te weten. Nu Maurice, dit ga ik je wel eens off te record vertellen en niet op dit forum.. dit is nog altijd een mtbforum he.....
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Bmweke schreef:seg manne, ivm the metalgod en het topic "wat hedde gijle tegen mij..."

Het gewoon deleten alsof er 'niks' gebeurd is, das ook niet proper hé...

Zet er dan een deftig uitgelegd antwoord met wat argumenten en zet er dan een slotje op.

Door het gewoon te deleten zet ulle eigen ook een beke in "slecht" (beke overdreven) daglicht...

Deleten kan iedereen hé, problemen oplossen is iets moeilijker...
En het is hier een forum met een paar duizend man, velen volgen dit topic, dus...

Ik ben verantwoordelijk voor het verwijderen van deze topic. Was al diene commentaar spuugzat en vond het wijselijk om diene ganse topic te verwijderen. Het enige wat hij zocht was een paar gasten die zijne kant zouden kiezen om zo wat sterker te staan in zijn negatieve commentaren.
Trouwens ben zelf eens geband op een forum voor veel minder en dit ook zonder enige uitleg, niet proper toch. :wink:
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Gf biker schreef:
IkTrouwens ben zelf eens geband op een forum voor veel minder en dit ook zonder enige uitleg, niet proper toch. :wink:
tja de mogelijkheid om misbruik van macht te maken kan een negatief effect hebben. :evil: :evil: :evil:

On topic:
zelf ken ik metalgod niet, noch over de bewuste posts, maar ik heb wel het gevoel dat er serieus met scherp wordt geschoten over de metalgod.
regelmatig wordt er op zijn post wel gereageerd en zijn negatieve reakties "bijgestuurd" Hopelijk leert hij daar iets uit. =D> =D> =D>
Denk Idd een paar keer na, het forum kent een leeftijdsvariatie van 80 jaar? wie is onze oudste en jongste??

met bannen lossen we niks op, dan neemt hij een nieuw ID,.... en zijn we weer vertrokken.
Verder moet de "sanctie" wel in overeenstemming zijn, met de geleverde min-posts.

Verder heeft iedereen recht op een eigen god
ook de metal-freaks =D> =D> #-o #-o

een toffe avond,
Streets
Gast

Bericht door Gast »

@ gf dat ken ik van ergens
ik werd gewoon niet toegelaten op die bepaalde site
dat is ook niet proper :evil:
:off:
je hebt ergens gelijk dat er al genoeg woorden an dat topic en die persoon zijn vuil gemaakt
Gast

Bericht door Gast »

@streets. Dat er met scherp op onze vriend wordt geschoten heeft met zijn verleden op dit forum te maken. Ik heb hetzelfde vroeger al eens met hem meegemaakt. het is daarna heel lang stil geweest en plotseling is meneer weer onder een ander pseudoniem komen posten "the metalgod". Nu ging er bij mij direct een lichtje branden en heb ik destijds ook contact met hem opgenomen om enkele afspraken met hem te maken. Tot een tijdje terug zijn die altijd goed nageleefd, het verwonderd mij dan ook dat dit nu blijkbaar weer uit de hand dreigt te lopen. Ik wil zeker niet meer dezelfde richting uitgaan van een aantal jaren geleden en speel nu redelijk kort op de bal.

@the metalgod. Je bent hier voor ons nog welkom, zolang je de forumregels en de afspraken die wij destijds hebben gemaakt respecteerd.

Aan de rest wil ik gewoon vragen om hier verder geen aandacht meer aan te besteden en gewoon met een schone lei te beginnen. incidenten worden het best aan ons gemeld, probeer niet zelf in te grijpen in deze zaak.

En wat die andere zaak betreft, zullen we die laten rusten.. :wink:
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

maurice schreef:
En wat die andere zaak betreft, zullen we die laten rusten.. :wink:
...tsss...

wijs besluit denk ik...


en wat metalgod betreft: degenen die hier al wat langer ronddolen kennen hem al een beetje... ook ik heb nog scherp gereageerd op zijn uitspraken indertijd...maar daar is hij volgens mij net op uit door een zeer provocerenede houding in te nemen. Het is net zoals met kleine kinderen, hoe meer je hun wangedrag gaar negeren, hoe sneller er ze er mee ophouden.
Want vergeet niet: ook negatieve aandacht is aandacht!!!

M
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

@ maurice
allright
dan zijn jullie goe bezig

@metalgod
uw vrijheid eindigt waar de vrijheid van anderen begint :drunk: :drunk:


Streets
Plaats reactie