Schermvulling

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Re: Schermvulling

Bericht door jo »

zeg mijn muismatje slijt nogal zele , van da heen en weer geschuif 8)
Gast

Re: Schermvulling

Bericht door Gast »

JFK schreef:
JFK schreef: De verklaring is echter heel simpel. Als je een heel lange link hebt. Zoals bv. bij bike2build, wordt die niet gesplitst. Hetzelfde gebeurt bij een foto.

Hierdoor krijg je een beeld breder dan je scherm.
Kijk een voorbeeld. Deze topic is vanaf nu ook een breedbeeld topic.

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmno.
Daar krijg ik nu nen tenniselleboog van zie :bounce:
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Re: Schermvulling

Bericht door JeF GT »

ivo schreef:Daar krijg ik nu nen tenniselleboog van zie :bounce:
Eerder een of andere vorm van RSI. ;) Ne tenniselleboog krijgde per definitie van bewegingen gepaard gaande met grote krachten. Dus tenzij gij ne muis hebt van 10kg... (wat een uitdrukking, kzie het me al zeggen tegen een of andere vrouw in real life).
Gast

Bericht door Gast »

Om bij de pinken te blijven ik begrijp jullie uitleg wel zunne maar mijn analytische geest :roll: legt het verband met het probleem toch niet.
1. eerst was het probleem er niet, nu bij sommigen wel, we zijn toch plotseling niet allemaal lange woorden of zinnen gaan typen?
2. en moest dat wel zo zijn het scherm waarbij je je reply inbrengt is toch een standaard scherm dat automatisch je zin naar een nieuwe regel brengt op het einde?
3. en moest dat zo niet zijn, ik heb het probleem ook (en vooral hier is het vervelend want nu moet ik eerst links gaan kijken naar het onderwerp en dan rechts naar de datum, of er iets nieuws is bijgekomen dus) in het eerste scherm, dus waar alles gerangschikt staat volgens onderwerp, enz. dus waar je als gebruiker geen toegang tot hebt????
Gebruikersavatar
RacScott
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: za 06 jul 2002 02:00
Rijdt met: Scott Comp Racing
Contacteer:

Bericht door RacScott »

Probleem van breder topic dan mijn scherm is er nog altijd. Mijn scherm is ingesteld op 1024X768. Een andere instelling geeft ook geen goed resultaat. HELP.HELP. Ik vind dit zeer vervelend om zo een topic te lezen.
Zit ik ergens verkeerd of moeten we ermee leren leven?
Gebruikersavatar
Brainjumper
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 07 feb 2003 22:11
Rijdt met: SPEC. FSR XC

Bericht door Brainjumper »

Ik zit ook met ditzelfde probleem, ofschoon het beeld van mijn 17 inch scherm steeds ingesteld staat op 1024 x 768. Vaak, maar niet altijd, kan ik het euvel van te breed beeld omzeilen, door vóórdat ik inlog op het forum, F11 (volledig scherm) te kiezen; doch meermaals verspringt het beeld terug naar te groot, meestal als ik via een link via het forum een site bezoek.
Beeld selecteren op 1280 x 1024 is een andere mogelijkheid om alles volledig op scherm weergegeven te krijgen; doch veroorzaakt een nogal irriterend geflikker van het scherm.
Ik vermoed dat een en ander te maken heeft met de opmaak van de Mountainbike.be-site en dit bij velen voorkomende euvel enkel door de sitemaker kan verholpen worden; met bede dit dan ook te willen doen a.u.b. #-o
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Jullie zijn lang niet de eersten die hier last van hebben hoor, want hierover bestaat al een topic: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=3097
Willempie
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: do 21 aug 2003 16:58
Rijdt met: bulls comp 4.5 lxt marzocchi mx pro

breedbeeld

Bericht door Willempie »

ik speel hier al van de 1e dag pingpong...bij de hollanders niet... :-?
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Is dit bij alle topics zo? Of enkel bij diegenen waar er een foto in de berichten staat.

Als het enkel bij diegenen met een foto is kun je daar niet veel aan doen. Enkel de posters van de berichten zouden hun foto's kunnen resizen naar 640x480 zodat er niet meer naar rechts moet gescrolld worden.
Gebruikersavatar
Kurry
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT SPARK RC

Bericht door Kurry »

yip JF, bij alle topics ... :-?
Plaats reactie