super irritante filmkes in reklamebalk

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Davidoff
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 11 aug 2008 11:47
Rijdt met: Specialized 29er stumpjumper Comp

super irritante filmkes in reklamebalk

Bericht door Davidoff »

Heren,

Kunnen jullie de add balk verwijderen aub.
De filmkes die hierin afspelen zijn vertragend voor jullie site en super irritant met geluid.
Ik denk dat niemand problemen heeft met add balken met afbeeldingen, maar die filmkes gaan er over!

Grtn David
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: super irritante filmkes in reklamebalk

Bericht door Wacky-S »

De adds zijn nu eenmaal nodig om het forum in de lucht te houden, denk niet dat men veel invloed heeft op wat er juist in getoond wordt.

Maar ik moet je 100% gelijk geven, die filmpjes met geluid zijn zeer vervelend. Zeker als je op het werk (in je pauze) 8-[ effe het forum leest.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: super irritante filmkes in reklamebalk

Bericht door Edlisjas »

Op 22 oktober hebben we vergadering met de medewerkers. Ik geef het door zodat we het daar kunnen bespreken.

Het forum online houden maandelijks handenvol geld. Dat moet natuurlijk door iemand betaald worden...;-)
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Re: super irritante filmkes in reklamebalk

Bericht door julie »

van die filmpjes heb ik niet zo'n last, ik heb het geluid per definitie uit op mijn computer, maar krijgen we nu zelfs advertenties voor dating sites? "vind.love" 8-[
Gebruikersavatar
kovan
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: za 24 sep 2011 20:44
Rijdt met: ene mee eps, en ene mee kees

Re: super irritante filmkes in reklamebalk

Bericht door kovan »

Als ik het goed heb, krijg je advertenties in functie van je eigen zoekgedrag... ;)
In ieder geval, zo ervaar ik her toch.




julie schreef:van die filmpjes heb ik niet zo'n last, ik heb het geluid per definitie uit op mijn computer, maar krijgen we nu zelfs advertenties voor dating sites? "vind.love" 8-[
Gebruikersavatar
eL Tee
Mountainbiker
Berichten: 861
Lid geworden op: do 19 jul 2012 00:54
Rijdt met: a Zwitsersche blonte mé ferme rondingen

Re: super irritante filmkes in reklamebalk

Bericht door eL Tee »

kovan schreef:Als ik het goed heb, krijg je advertenties in functie van je eigen zoekgedrag... ;)
Touché! :lol: :lol:

kovan schreef:In ieder geval, zo ervaar ik het toch.
Je kan de instellingen van jouw browser zodanig zetten, dat deze jouw zoek- en surfgedrag niet bijhoudt/gebruikt ;-)
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Re: super irritante filmkes in reklamebalk

Bericht door julie »

kovan schreef:Als ik het goed heb, krijg je advertenties in functie van je eigen zoekgedrag... ;)
In ieder geval, zo ervaar ik her toch.




julie schreef:van die filmpjes heb ik niet zo'n last, ik heb het geluid per definitie uit op mijn computer, maar krijgen we nu zelfs advertenties voor dating sites? "vind.love" 8-[
dat klopt idd.. vooral op facebook, heb ik eens naar een mtb helm of wielen gekeken op alltricks, dan krijg ik die steeds voor mijn ogen, maar "vind.love" of wat voor dating site dan ook, nee daar heb ik nooit naar gezocht, dus dat is wel een beetje vreemd (en trouwens deze advertentie vraagt of ik interesse heb in oudere dames, nou dat is nou niet echt waar ik naar zoek :lol: )
Gebruikersavatar
joske77
Mountainbiker
Berichten: 1139
Lid geworden op: za 28 jun 2008 17:44
Rijdt met: Nicolai Argon RoCC '11

Re: super irritante filmkes in reklamebalk

Bericht door joske77 »

(en trouwens deze advertentie vraagt of ik interesse heb in oudere dames, nou dat is nou niet echt waar ik naar zoek :lol: )
op nen oude fiets moet ge't leren :-)
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: super irritante filmkes in reklamebalk

Bericht door Reflex »

De adds op basis van het zoekgedrag zijn slechts een klein gedeelte van wat wij laten zien. In principe zullen er 90% van de tijd eigen verkochte (vaak fiets gerelateerde campagnes) getoond worden. Binnen de add-ons vanuit Google die dus meer gerelateerd zijn op je zoekgedrag hebben wij echter wel een aantal zaken uitstaan. Zo hebben wij de datingsites allemaal uitstaan, ik zal dus kijken hoe het kan dat er toch nog wat getoond word. Ook de filmpjes zal ik even onderzoeken.
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Re: super irritante filmkes in reklamebalk

Bericht door Swannie »

ik krijg geen filmkes :-k
niet thuis, niet opt werk... (o)
Plaats reactie