Aanmelden als nieuwe gebruiker

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
Duffman
Mountainbiker
Berichten: 914
Lid geworden op: zo 19 aug 2007 11:41
Rijdt met: Giant Boulder (zwart)

Bericht door Duffman »

dus don't shoot @ the mods
Don't worry, kweet ook wel dat jullie jullie best doen.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

Joriz schreef:Zorg ervoor dat tijdens het registreren een extra vraag word gesteld, zoals hoeveel wielen heeft een fiets, de meeste bots struikelen hier over en kunnen uiteindelijk niet registreren.
RAC-MOD gebruiken werkt inderdaad ZEER goed en is vrij simpel
manitou.
Redactie
Berichten: 2367
Lid geworden op: za 10 mar 2007 01:16
Rijdt met: *******

Bericht door manitou. »

scaler60 schreef:vraagje hoe kan ik 2 profielen openen op de
zelfde pc met het zelfde email adress tis namelijk voor
mijn vriendin [-o<
dat gaat niet
je moet een verschillen emailadres hebben
dat is makkelijk en snel aangemaakt
er zijn zoveel gratis account's daarvoor te vinden
hotmail,yahoo,gmail....
dus ik zie het probleem niet in om uw vriendin te registeren via een ander emailadres
houffabiker
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: za 01 okt 2011 23:30
Rijdt met: Cannondale scalpel 29" alu 3

Bericht door houffabiker »

ik wil graag mijn mtb's te koop aanbieden op het 'verkoopforum',doe alles volgens de regels,maar daags nadien wordt mijn aanbieding verwijderd,kan mij iemand de juiste info verschaffen?
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Het lijkt mij sterk dat je topic zonder enige berichtgeving verwijderd worden. Normaal zullen wij bij het verwijderen van een topic altijd een PM naar de gebruiker sturen.

Als je een topic aanmaakt volgens de verplichte forumlayout dan komt dat zeker goed.

[edit] Ondertussen heb ik gezien dat er van jou 3 verschillende topics in het systeem stonden die vorige week gemaakt zijn over jouw "Rockrider en Trek 4300". Deze topics stonden dus wel degelijk gewoon nog steeds in het te koop forum. Inmiddels heb ik de 2 topics met de verkeerde layout verwijderd en je laatste van 18 Juni laten staan: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... t=#1380820.

Succes met de verkoop!
Danny B
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: di 05 okt 2010 13:51
Rijdt met: Climb

Bericht door Danny B »

Een aantal weken geleden probeerde ik wat wijzigingen aan te brengen aan mijn account. Zonder voorafgaandelijke verwittiging werd mijn account verwijderd !! Gelukkig kan ik mij nog behelpen met een account van een collega-biker want ik heb ondertussen al een aantal malen geprobeerd om mij opnieuw te registreren maar dat lukt mij niet. Ik krijg steeds de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik het later opnieuw moet proberen. Wat doe ik verkeerd ??

PS : Ik geef een geldig mailadres in.
Plaats reactie