Automatisch forum-topic per toertocht

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DasKonzept
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: za 21 nov 2009 00:15
Rijdt met: enen op 't oog

Automatisch forum-topic per toertocht

Bericht door DasKonzept »

Meermaals heb ik een toertocht item opgestart in het MTB-forum. Soms blijkt dit de start van een mooie draad. Soms wordt een gestarte topic verwijderd om later door iemand anders te worden aangemaakt. Soms wordt de titel helemaal overhoop gegooid.

Dit forum-item had ik aangemaakt en is na paar dagen vd tabellen verdwenen en later door een andere gebruiker opgestart ... (dus ook mijn specifieke vraag aan die organisatie is er niet meer)
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... n#p1435522

Is er een mogelijkheid dat elke MTB-tocht die in de kalender terecht komt reeds een forum-topic krijgt? Automatisch gegenereerd. Met een link op de kalenderpagina.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Automatisch forum-topic per toertocht

Bericht door Reflex »

De toertochten topics worden nu automatisch gelinkt aan een toertocht in de kalender waarbij ook de topictitel word aangepast naar de bijbehorende layout. Dubbele topics worden automatisch verwijderd om geen wildgroei aan topics te krijgen. Ik weet even niet hoe vaak dit gebeurt maar het kan inderdaad zo zijn dat wanneer jij een uur eerder een topic opent hij jouw topic verwijderd en het andere topic behoud. Hier kunnen we weinig aan doen, enkel de interval tijd kunnen we zo kort mogelijk houden.

Een topic automatisch aanmaken van iedere toertocht is mogelijk enkel kiezen we hier niet voor. Er word niet over elke toertocht gesproken dus we zouden op die manier een boel lege en onnodige topics hebben.
Plaats reactie