Zin / Onzin van een nick

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

om helemaal van de lijn af te wijken
waarom verbergen jullie allemaal jullie email adres ?
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Omdat mensen mij ook wel via PM kunnen bereiken. So?
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

tja ik noem dat eerder laf zijn, maar dat is mijn mening
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

en PB kunnen alle admins lezen !
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

phille schreef:tja ik noem dat eerder laf zijn, maar dat is mijn mening
Noem het wat je wil, ik ben het er anders niet mee eens.
Jij toont je privé-gegevens toch ook niet aan aan alle reizigers als je de trein neemt? Of als je ergens met iemand een praatje maakt?

Wat die PM's betreft: tja, er is ook zoiets als vertrouwen hebben in de admins/mods.

Elke admin/mod die zich daaraan zonder zeer grondige reden bezondigt, zou zich trouwens ferm moeten schamen (en de anderen inlichten, misschien zelfs uit eigen beweging aftreden). PM's zijn niet voor niets privé.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

alo kroket

als je nu eens zaken als, geen spam enzo zou aanhalen dan zou ik nog zeggen ok, maar dit slaat wel echt alles
Fin soit het stoort me niet, maar als je praat over verdraagzaamheid dan moet je zelf durven naar buiten te komen en u ni verstoppen achter een aliaske alleen maar door de admins te bereiken ... dat is wat ik ervan denk, ksteek hier wel mijne nek uit maar ach, schenen stampen altijd plezant
peter
Mountainbiker
Berichten: 305
Lid geworden op: vr 12 jul 2002 02:00

Bericht door peter »

Jack77 schreef:
phille schreef:tja ik noem dat eerder laf zijn, maar dat is mijn mening
Noem het wat je wil, ik ben het er anders niet mee eens.
Jij toont je privé-gegevens toch ook niet aan aan alle reizigers als je de trein neemt? Of als je ergens met iemand een praatje maakt?

Wat die PM's betreft: tja, er is ook zoiets als vertrouwen hebben in de admins/mods.

Elke admin/mod die zich daaraan zonder zeer grondige reden bezondigt, zou zich trouwens ferm moeten schamen (en de anderen inlichten, misschien zelfs uit eigen beweging aftreden). PM's zijn niet voor niets privé.
Kijk Jack de meeste zitten hier onder een alias en spuien van alles in het rond, ze kunne toch niet ter verantwoording worden geroepen.
Ik erger mij daar enorm aan en soms is het lafheid. Enkel een algemene opmerking he.
Ge kunt ook een hotmail adres of zo nemen, wat geef je dan bloot. Ik erger mij dood aan die PM's ipv gewone emails.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

idd maar laat me jack al gerust stellen, ook met een hotmail adres ben je niet safe, als het je privacy is die je op prijs stelt ... (aj da hed ik beter ni gezegd)
peter
Mountainbiker
Berichten: 305
Lid geworden op: vr 12 jul 2002 02:00

Bericht door peter »

phille schreef:idd maar laat me jack al gerust stellen, ook met een hotmail adres ben je niet safe, als het je privacy is die je op prijs stelt ... (aj da hed ik beter ni gezegd)
Ik denk niet dat er enen mail(behalve met van die versleutelingscodes) veilig is voor vreemde ogen. Privacy en internet? Wie ruimt er alle cookies op? Wat zit er allemaal op mijnen pc dat dingen doet die ik liever niet weet?
Providers, echelon en al die IT'ers.
Gebruikersavatar
Action-Man
Mountainbiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma 06 dec 2004 21:39
Rijdt met: specialized

Bericht door Action-Man »

Waarom zouden wij ons e-mail adres niet op de site mogen zetten we kennen elkaars adres toch niet .Enkel gevaarlijk voor virussen waneer je een e-mail opend van een onbekende pas daar voor op!!!!!!!
Gesloten