Bugs met het nieuwe forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
bartike
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: za 23 okt 2010 12:35
Rijdt met: karton/aluminium/ijzer

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door bartike »

bartike schreef:dat nieuwe forum is puur ff gewoon worden van hoe en wat allemaal werkt.

maar dat smalle balkje waar we alles op moeten zien vind ik maar HEEL irritant!!!!

daar snap ik de bedoeling ni echt van?!
heb even die instelling gewijzigd van die adblock, maar blijft zelfde smalle balk.

nog andere manier om deze te wijzigen? ook alle browsergeschiedenis is gewist
sh0s
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: za 31 mar 2012 17:59
Rijdt met: Cube stereo 120 / Cube ltd race /

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door sh0s »

bartike schreef:
bartike schreef:dat nieuwe forum is puur ff gewoon worden van hoe en wat allemaal werkt.

maar dat smalle balkje waar we alles op moeten zien vind ik maar HEEL irritant!!!!

daar snap ik de bedoeling ni echt van?!
heb even die instelling gewijzigd van die adblock, maar blijft zelfde smalle balk.

nog andere manier om deze te wijzigen? ook alle browsergeschiedenis is gewist
Hier is het opgelost door adblock uit te zetten en gewoon te refreshen (chrome, win7).
Gebruikersavatar
bartike
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: za 23 okt 2010 12:35
Rijdt met: karton/aluminium/ijzer

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door bartike »

bartike schreef:
bartike schreef:dat nieuwe forum is puur ff gewoon worden van hoe en wat allemaal werkt.

maar dat smalle balkje waar we alles op moeten zien vind ik maar HEEL irritant!!!!

daar snap ik de bedoeling ni echt van?!
heb even die instelling gewijzigd van die adblock, maar blijft zelfde smalle balk.

nog andere manier om deze te wijzigen? ook alle browsergeschiedenis is gewist

nu werkt het :) ook ff refresh moeten doen (chrome) en die adblock site toegevoegd in die instellingen


we zullen is aan de ronde op het forum beginnen se :p
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Kristof Huyck »

Zoek functie lijkt me niet al te goed te werken. Ik zocht op 'Enfinity' en kreeg slechts 2 resultaten, die mij totaal niet verder hielpen. Als ik dan ga kijken bij subforum 'Marathons, chrono's en wedstrijden', zie ik onderaan de eerste pagina het "De Enfinity Classic 08/12/12" topic staan :-"
Gebruikersavatar
Phille81
Mountainbiker
Berichten: 832
Lid geworden op: zo 24 apr 2011 23:23
Rijdt met: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Contacteer:

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Phille81 »

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 4&t=110788

zie laatste bericht van vandaag (9u03) : ik vermoed dat dit geen user is met de juiste intenties
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Reflex »

Kristof Huyck schreef:Zoek functie lijkt me niet al te goed te werken. Ik zocht op 'Enfinity' en kreeg slechts 2 resultaten, die mij totaal niet verder hielpen. Als ik dan ga kijken bij subforum 'Marathons, chrono's en wedstrijden', zie ik onderaan de eerste pagina het "De Enfinity Classic 08/12/12" topic staan :-"
Zoekfunctie is nog aan het indexeren. Omdat we binnen 1 nacht over willen gaan konden we dit niet in 1 keer doen. Het indexeren van 1 miljoen berichten aan 40 berichten per seconde duurt namelijk een uur of 7. Inmiddels is dit bijna klaar. Onze excuses.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Dickie »

RockShark schreef:Het forum werkt niet goed samen met Adblock Plus, ik krijg hier dan slechts een kleine strook te zien met daarnaast dan een hele hoop witruimte. Ik versta wel dat het forum draait op advertenties (daarom staat adblock dan ook normaal uit op dit forum), maar het is momenteel een halve discotheek aan de rechterkant.

EDIT: print screen
Afbeelding

Bij mij hetzelfde, mits uitzonderingsregel toe te voegen en in het menuutje 'blokkeerbare onderdelen open' wat te rommelen is de grijze kader in Rocksharks screenshot bij mij in een reclameblok, verandert, maar er blijft dus imo toch veel wit over.
Het forum blijft dus sowieso op 1/3 van de pagina??.
Een klein deeltje van dit tekstblok zit trouwens onder het reclameblok terwijl ik deze reactie zit te typen.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Reflex »

Phille81 schreef:http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 4&t=110788

zie laatste bericht van vandaag (9u03) : ik vermoed dat dit geen user is met de juiste intenties
Bedankt voor de melding. Sinds deze update heb je ook een speciale knop om dit soort zaken te melden :wink:
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door uncle sam »

Dickie schreef:
RockShark schreef:Het forum werkt niet goed samen met Adblock Plus, ik krijg hier dan slechts een kleine strook te zien met daarnaast dan een hele hoop witruimte. Ik versta wel dat het forum draait op advertenties (daarom staat adblock dan ook normaal uit op dit forum), maar het is momenteel een halve discotheek aan de rechterkant.

EDIT: print screen
Afbeelding

Bij mij hetzelfde, mits uitzonderingsregel toe te voegen en in het menuutje 'blokkeerbare onderdelen open' wat te rommelen is de grijze kader in Rocksharks screenshot bij mij in een reclameblok, verandert, maar er blijft dus imo toch veel wit over.
Het forum blijft dus sowieso op 1/3 van de pagina??.
Een klein deeltje van dit tekstblok zit trouwens onder het reclameblok terwijl ik deze reactie zit te typen.
Om volledige breedte te gebruiken met ad-block plus enabled; voeg deze exception rule toe:
||s0.2mdn.net/viewad/3771419/*
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Reflex »

Zoekindex is klaar en het zoeken op "Enfinity" geeft veel meer resultaten.
Plaats reactie