Bugs met het nieuwe forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door RigolleM »

Op Chrome werkt alles perfect, zowel op W7, WXP, iOS en OSX
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Schijfrem »

Stalen Worm schreef:hmz… op een 21,5 inch iMac met safari 6.0.2 ziet het forum er zo uit:

Afbeelding

de helft van het scherm wordt gebruikt

Ik had een gelijkaardig screenshot gisteren ook al gemeld in een ander topic hier en de reactie van Reflex was doodleuk:
Reflex schreef:Bij deze gaan we de discussie over de layout stoppen. Dit is een topic om de bugs aan te geven, niet om te babbelen over een kleurtje die je niet mooi vind.
Soit, ze doen maar ... :( :(
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door ka.dee »

Stalen Worm schreef:hmz… op een 21,5 inch iMac met safari 6.0.2 ziet het forum er zo uit:

Afbeelding

de helft van het scherm wordt gebruikt
Het forum wordt bij jou niet 'fluid'. Moeilijk in te schatten hoe dit komt, want bij mijn collega (die een Mac heeft) werkt het wel zoals het moet...
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Schijfrem »

ka.dee schreef:
Stalen Worm schreef:hmz… op een 21,5 inch iMac met safari 6.0.2 ziet het forum er zo uit:

Afbeelding

de helft van het scherm wordt gebruikt
Het forum wordt bij jou niet 'fluid'. Moeilijk in te schatten hoe dit komt, want bij mijn collega (die een Mac heeft) werkt het wel zoals het moet...

Waarschijnlijk bedoel je daarmee dat de banners mee naar beneden zakken als je naar beneden scrolt?
Maar op bovenstaande screenshot zie je toch dat er rechts nog een ongebruikt stuk is.
Dat kan toch de bedoeling niet niet zijn?
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door ka.dee »

Schijfrem schreef:....Waarschijnlijk bedoel je daarmee dat de banners mee naar beneden zakken als je naar beneden scrolt?
Maar op bovenstaande screenshot zie je toch dat er rechts nog een ongebruikt stuk is.
Dat kan toch de bedoeling niet niet zijn?
Neen, de banners moeten niet naar beneden zakken...
Het forumgedeelte zelf (dat met de berichten dus) is 'fluid' en rekt normaal altijd mee uit in de breedte. Die lege ruimte mag er dus niet zijn.
We hebben net voor die 'fluid' versie gekozen na de talloze commentaren dat tijdens de 'vorige poging' het forum veel te smal was.
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Stalen Worm »

op de macbookpro heb ik het niet... bizar, instellingen staan op allebei hetzelfde!!
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Reflex »

De bug dat er geen link meekwam in de email voor de PM berichten is inmiddels opgelost.
Gebruikersavatar
Maaike
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: do 02 okt 2008 21:55
Rijdt met: Duncon Amstaff

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Maaike »

Ik vind het mooi dat jullie zo snel jullie kunnen/willen iets aan de problemen proberen doen!
Chapeau!
Ik vind het forum een stuk mooier dan het vorige.

Toen ik gisteren op mijn netbook (12") een PM wou sturen, had ik eerst de regels met 'onderwerp, B i U quote' etc.
Daaronder was het links vrij leeg en rechts stonden de smilies,
en daaronder pas stond er rechts het vak waar ik het bericht kan typen. Op deze volwaardige laptop is het niet.

Verder leek alles normaal. Ik weet niet of ik van op m'n netbook een forum post heb proberen maken, ik kijk vanavond even of het daar ook is. Edit; neen. No problem bij reactie posten.

Waarschijnlijk is er een minimumbreedte voor de lay-out?
(Win 7, IE)

Edit, zo dus:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Maaike op do 22 nov 2012 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door vedet »

Ishet normaal,dat de actieve topics leeg blijft.

Als ik het forum op mijn tablet horizontaal lees is het te doen maar het blijft klein.

Tekst een beetje groter zou fijn zijn.
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Schijfrem »

ka.dee schreef:
Schijfrem schreef:....Waarschijnlijk bedoel je daarmee dat de banners mee naar beneden zakken als je naar beneden scrolt?
Maar op bovenstaande screenshot zie je toch dat er rechts nog een ongebruikt stuk is.
Dat kan toch de bedoeling niet niet zijn?
Neen, de banners moeten niet naar beneden zakken...
Het forumgedeelte zelf (dat met de berichten dus) is 'fluid' en rekt normaal altijd mee uit in de breedte. Die lege ruimte mag er dus niet zijn.
We hebben net voor die 'fluid' versie gekozen na de talloze commentaren dat tijdens de 'vorige poging' het forum veel te smal was.

OK, met ctrl + kan ik die banners ook een beetje wegdringen van mijn scherm en tevens de tekst wat groter maken. Is niet ideaal maar ik kan ermee leven.
Forum is wel pakken sneller dus daar hebben jullie prima werk in geleverd. =D>
Plaats reactie