Nieuw subforum??

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Nieuw subforum??

Bericht door el gordo »

Even polsen of er hiervoor interesse is, mits voldoende grote vraag kan er eventeel een extra subforum worden aangevraagd aan het moderaille.

Ik heb het namelijk over Duathlon / Triathlon.

Als ik door het forum blader, merk ik dat er verschillende leden zijn die naast het MTB’en ook tijd doorbrengen met hun loopschoenen aan.
Anderzijds worden er vaak wedstrijden, bvb off-road duathlons, weergegeven in het subforum “chrono’s en wedstrijden”. Maar dan nog wordt er slechts een klein deel van het totale aanbod bekend gemaakt. Daarnaast kan dit een contactplaats worden voor leden die op zoek zijn naar een zwem-, bike-, of looppartner bij bvb duoraces of trio-triathlons (vb link voorbeeldtrio-triahtlon)

Ik denk niet dat er al een duathlon/triathlon forum bestaat in ons apenlandje, in Nederland is er wel een forum beschikbaar. (Link Nederlands duathlon/triathlon forum), dus dit kan eventeel een verrijking/uitbreiding worden voor het huidige forum. Voor mij part hoeft het echt geen groot subforum te zijn, maar gewoon een verzamelplaats voor duathleten/triathleten wat betreft hun vragen, opmerkingen, ...

Laat maar gerust weten wat jullie ervan denken!
Plaats reactie