Mountainbike.be in blijde verwachting

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Mountainbike.be in blijde verwachting

Bericht door ka.dee »

De komende uren lanceren we de vernieuwde Mountainbike.be webstek. Door deze lancering is het niet uitgesloten dat er zich een aantal ongemakken kunnen voordoen. Als gevolg van dit alles zal ook het forum een tijdje offline gaan....
Geo Bhiker

Bericht door Geo Bhiker »

Op algemene aanvraag is het oude vertrouwde forum terug.
Ik hoop dat alles terug werkt.

De berichten die sinds vorig weekend op het nieuwe forum geplaatst zijn heb ik spijtig genoeg niet kunnen recupereren.

Mededeling door de verantwoordelijken (Peter, Kenneth) volgt.
Gebruikersavatar
GW
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: di 17 jan 2012 20:53
Rijdt met: fully-enduro-downhill
Contacteer:

Bericht door GW »

Bangelijk,denk dat veel mensen je hier dankbaar voor zijnAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

mss best eens je phpbb upgraden, deze versie stamt nog af van de tijd dat ik er nog zat aan te prutsen :-)
De Wreter
Mountainbiker
Berichten: 1240
Lid geworden op: di 14 sep 2010 09:07
Rijdt met: Vanalles

Bericht door De Wreter »

Top Kenneth ! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Bericht door Kristof Huyck »

phille schreef:mss best eens je phpbb upgraden, deze versie stamt nog af van de tijd dat ik er nog zat aan te prutsen :-)
Inderdaad, ipv het (mislukte) 'nieuwe' forum, gewoon phpbb upgraden of converteren naar smf of vbulletin (aankopen met de opbrengst van de ads)
Gebruikersavatar
rombaft
Mountainbiker
Berichten: 1118
Lid geworden op: do 17 aug 2006 19:02
Rijdt met: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Bericht door rombaft »

=D> =D> =D> =D> =D> =D>

TOP !!
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

en euh ... ja proficiat met de nieuwe ! Verandering is altijd moeilijk !
Lucky22
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: do 24 aug 2006 13:08
Rijdt met: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Bericht door Lucky22 »

Hier heb ik maar 1 woord voor : RESPECT!

Respect :
1) omdat jullie de moed en durf hebben om terug te gaan naar het oude forum. Ik denk dat er velen niet begrijpen dat jullie waarschijnlijk veel tijd en zweet hebben gestoken in de beslissing en uitvoering van nieuwe site en dat het dan helemaal niet evident is om dit zomaar neer te leggen en terug te gaan.
2) omdat jullie effectief luisteren naar jullie leden en hier naar handelen. Iedereen lijkt dit vanzelfsprekend te vinden maar ik niet. Jullie zijn namelijk
DE mountainbike site in België waar je eigenlijk niet omheen kan, er is gewoon geen concurrentie op dit niveau. Kijk maar naar iedereen welke zich frustreerde (ik incluis ) zolang het forum plat lag gewoon omdat er geen deftige concurrentie is in België is. Eigenlijk hebben jullie een monopolie positie en dit geeft jullie automisch macht In heel veel gevallen zouden velen zich vasthouden hieraan of dit misbruiken, maar jullie hebben voor de moedige en eerlijke beslissing gekozen om een deel van deze "macht" aan jullie leden te geven en naar hun te luisteren en hier naar te handelen. werkelijk chapeau!
3) omdat jullie zo snel deze beslissing gemaakt hebben en teruggegaan zijn naar het oude forum.. Door 2) en 3) bewijzen jullie zeer duidelijk jullie toewijding van jullie site alsook het respect voor jullie leden.

Ik vind dat wij als leden niet altijd voldoende stilstaan dat deze site uiteindelijk toch maar enkel bestaat en draaiende wordt gehouden door de vele inspanningen van de vrijwilligers. Ik denk ook dat het gezegde hier goed opgaat : je weet maar pas wat je mist als het er niet meer is :wink:
Ik denk ook dat, alhoewel elke melding naar inhoud toe correct was, de vorm soms nogal direct en onrespectvol was naar jullie toe wanner de meningen geventileerd werden over het nieuwe forum : in mijn ogen verdienden jullie deze soms onrespectloze meldingen (waarvan de inhoud wel correctwas) niet echt.

Dank voor deze moedige beslissing, dank voor de reeds jarenlange goede zorgen en jullie tijd welke jullie hierin steken en dank voor de site en forum..

Ik denk dat het belangrijk gaat zijn om een goede communicatie hierrond te doen want waarschijnlijk zullen er een pak mensen de discussie niet gevolgd hebben omtrent het nieuwe forum en deze zullen zich dan misschien, onterecht, afvragen waarom dit dan zo lang moest platliggen.

THE en keep.up THE good wrok!
Gebruikersavatar
GW
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: di 17 jan 2012 20:53
Rijdt met: fully-enduro-downhill
Contacteer:

Bericht door GW »

Lucky22 schreef:Hier heb ik maar 1 woord voor : RESPECT!

Respect :
1) omdat jullie de moed en durf hebben om terug te gaan naar het oude forum. Ik denk dat er velen niet begrijpen dat jullie waarschijnlijk veel tijd en zweet hebben gestoken in de beslissing en uitvoering van nieuwe site en dat het dan helemaal niet evident is om dit zomaar neer te leggen en terug te gaan.
2) omdat jullie effectief luisteren naar jullie leden en hier naar handelen. Iedereen lijkt dit vanzelfsprekend te vinden maar ik niet. Jullie zijn namelijk
DE mountainbike site in België waar je eigenlijk niet omheen kan, er is gewoon geen concurrentie op dit niveau. Kijk maar naar iedereen welke zich frustreerde (ik incluis ) zolang het forum plat lag gewoon omdat er geen deftige concurrentie is in België is. Eigenlijk hebben jullie een monopolie positie en dit geeft jullie automisch macht In heel veel gevallen zouden velen zich vasthouden hieraan of dit misbruiken, maar jullie hebben voor de moedige en eerlijke beslissing gekozen om een deel van deze "macht" aan jullie leden te geven en naar hun te luisteren en hier naar te handelen. werkelijk chapeau!
3) omdat jullie zo snel deze beslissing gemaakt hebben en teruggegaan zijn naar het oude forum.. Door 2) en 3) bewijzen jullie zeer duidelijk jullie toewijding van jullie site alsook het respect voor jullie leden.

Ik vind dat wij als leden niet altijd voldoende stilstaan dat deze site uiteindelijk toch maar enkel bestaat en draaiende wordt gehouden door de vele inspanningen van de vrijwilligers. Ik denk ook dat het gezegde hier goed opgaat : je weet maar pas wat je mist als het er niet meer is :wink:
Ik denk ook dat, alhoewel elke melding naar inhoud toe correct was, de vorm soms nogal direct en onrespectvol was naar jullie toe wanner de meningen geventileerd werden over het nieuwe forum : in mijn ogen verdienden jullie deze soms onrespectloze meldingen (waarvan de inhoud wel correctwas) niet echt.

Dank voor deze moedige beslissing, dank voor de reeds jarenlange goede zorgen en jullie tijd welke jullie hierin steken en dank voor de site en forum..

Ik denk dat het belangrijk gaat zijn om een goede communicatie hierrond te doen want waarschijnlijk zullen er een pak mensen de discussie niet gevolgd hebben omtrent het nieuwe forum en deze zullen zich dan misschien, onterecht, afvragen waarom dit dan zo lang moest platliggen.

THE en keep.up THE good wrok!
+1 Afbeelding
Plaats reactie