Runtime errors

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

Iedereen geeft maar commentaar op Internet Explorer...
Begint dan al met die eruit te gooien en nen andere browser te kiezen.
Het is niet omdat Netscape dood is dat er geen andere browsers meer zijn zalle.
Ik gebruik al bijna 2 jaar Opera. Effe wennen, maar als je dat eenmaal gewend bent, vind je IE maar rommel.
Opera werkt niet perfect op alle sites, maar ik gebruik Explorer alleen nog maar als het echt moet. :)
Gebruikersavatar
Rudy D
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 23 okt 2002 20:05
Rijdt met: Radon ZR Black Race

Bericht door Rudy D »

andere browser nodig? Kijk eens naar www.mozilla.org
Bovendien opensource!
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Het lag gisteren gewoon weer aan die nedstat teller. Nedstat lag blijkbaar een beetje plat.
Het duurde bv. gisteren ook uren opdat mijn menu op mijn persoonlijke site erdoor kwam. En als je goed kijkt staat er daar een nedstat tellerke bij... ;)
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

op de pc op 't werk gebruik ik ook Opera. Werkt zeer goed, snel en geen vervelende popups.

Thuis allemaal gene last van. Leve Apple :lol:
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

LuckyIron schreef:op de pc op 't werk gebruik ik ook Opera. Werkt zeer goed, snel en geen vervelende popups.

Thuis allemaal gene last van. Leve Apple :lol:
hier hebde'm weer met zennen apple ze, das bekan zo erg als de phille over zijne rohloff :P :lol:

(graptje eh )
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

SPECI schreef:
LuckyIron schreef:op de pc op 't werk gebruik ik ook Opera. Werkt zeer goed, snel en geen vervelende popups.

Thuis allemaal gene last van. Leve Apple :lol:
hier hebde'm weer met zennen apple ze, das bekan zo erg als de phille over zijne rohloff :P :lol:

(graptje eh )
Lucky heeft daar wel een punt denk ik, bill en zijn pc's zijn nu éénmaal minder stabiel... maar laten meer toe om ermee te prutsen door de doe-het-zelver onder ons. (niet voor mij dus... :oops: )
Ik haalde vroeger ook de updates van het net toen mijn pc-ke dat vroeg...ik kreeg daar alleen maar meer en meer problemen mee #-o
Nu nieuw systeem laten opzetten en de boel laten opkuisen...en niet meer updaten...en nu weinig tot geen problemen meer.
Maar de volgende keer (nog 2 jaar af te schrijven #-o )ga ik voor de nieuwe G5 van apple hoor...
Gast

Bericht door Gast »

Ja ik heb er mijn buik wel van vol. Als ik een 5-tal minuten op het forum zit krijg is teeds een ie.explorer fout waarna het forum en internet explorer wordt afgesloten. Ik kan dan terug opstarten maar dan ben ik wel al mijn niet gelezen berichten kwijt en ik heb geen zin ze een voor een gaan te zoeken op de homepagina.
Is er hier een van die pc wizzards die weet hoe ik dit kan verhelpen. Ik dacht explorer terug te downloaden maar moet ik dan niet eerst de bestaande versie verwijderen. En hoe download ik iets als als ik geen explorer meer heb? tzal wel weer simpel zijn maar ik weet het niet.
nb. ik werk op XP.
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Misschien kan je is Ad-aware loslaten op je pc.

hier te downloaden

programma even installeren. Daarna opstarten, eerst en vooral laten zoeken naar nieuwe updates, daarna is laten scannen.

En dus ook de laatste patches voor windows en internet explorer installeren ( via http://windowsupdate.microsoft.com )
Gast

Bericht door Gast »

Ad-aware dat is toch om trackers te scannen? die loopt al elke dag op mijn PC (ad-ware 6.0). Eveneens AVG 6.0 (release update 3-11-03) en Norton 2003. Allemaal negatief.
Heb zojuist de ie. patch 1 en de cumulatieve patch van oktober 2003 gedownload, zien wat dat geeft.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

ik heb dus ook veel last van die runtime errors en net zoals bij iedereen hangt het mijn voeten uit, pc'ke geeft ook steeds die updates weer maar als ik het goed versta komt het juist door deze updates of niet, zou het riskant zijn om al da update gedoe te verwijderen uit mijn configuratie scherm allez bij programmas ????

Gizmo 8)
Plaats reactie