Forum op de ipad

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
marsellus_2000
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: do 10 jan 2019 11:23
Rijdt met: Trek Procaliber 9.7

Re: Forum op de ipad

Bericht door marsellus_2000 »

Probleem met tekst die verticaal loopt lijkt weg te zijn bij mij... moet wel nog te vaak opnieuw inloggen naar mijn goesting
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: Forum op de ipad

Bericht door Jumping Jack »

Is er hier eigenlijk nog iets van beheer aanwezig? Probleem is nog steeds aanwezig, en ook die spam-berichten blijven gewoon staan...

De boel is hier stilletjes aan het doodbloeden heb ik de indruk (terwijl er meer mensen dan ooit op de fiets actief zijn).
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Forum op de ipad

Bericht door madskatingcow »

Beide bedenkingen heb ik mij ook al gemaakt, zonde. Ooit zo een levende gemeenschap hier met eigen activiteiten, eigen kledij, kopen en verkopen, kortom het forum leefde. En nu... de boel mismeestert, gebrek aan visie :-?
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Forum op de ipad

Bericht door i-Mac »

Het gaat dezelfde weg op als wielertoerist.be Een stille dood .... Maar goed, in Nederland zijn er een paar heel goede forums. fiets.nl en mountainbike.nl

Let wel, een forum/website runnen vergt best veel werk. En zij die dat runnen hebben ook een leven.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Forum op de ipad

Bericht door RigolleM »

Een beetje de schuld van die facebook groepen, ik word daar knettergek van om iedere week dezelfde vragen te zien passeren over banden, kledij, GPS,... dus daar blijf ik ondertussen ook al weg van.
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Forum op de ipad

Bericht door i-Mac »

RigolleM schreef: zo 06 jun 2021 09:24 Een beetje de schuld van die facebook groepen, ik word daar knettergek van om iedere week dezelfde vragen te zien passeren over banden, kledij, GPS,... dus daar blijf ik ondertussen ook al weg van.
Ik heb mijn facebook account vorig jaar opgezegd. Ik heb me dat nog niet beklaagd. Ik werd gek van al het gezever, zeker rond het covid virus. Ja, ik merk ook nadelen. Veel zaken worden alleen nog aangekondigd via fb. Maar dat neem ik er dan maar bij. Op de Nederlandse fora is het trouwens ook plezant. En de recht-voor-de raap mentaliteit kan ik wel hebben.
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Re: Forum op de ipad

Bericht door Erik.B »

Op FB heb ik al 3 Ardennen vtt zien passeren hier op het forum of in de app, nada
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Forum op de ipad

Bericht door madskatingcow »

i-Mac schreef: zo 06 jun 2021 11:10 Op de Nederlandse fora is het trouwens ook plezant. En de recht-voor-de raap mentaliteit kan ik wel hebben.
https://www.mountainbike.nl/forum/ vind ik nu één van de minste. Veel azijnpissers en klepzeikers.
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Forum op de ipad

Bericht door i-Mac »

Ik ben er nochtans al goed geholpen. Maar ik ben er eerder beperkt aktief. Op fiets.nl ben ik wel aktiever.
oldschoolbiker
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: di 08 feb 2011 13:56
Rijdt met: old

Re: Forum op de ipad

Bericht door oldschoolbiker »

madskatingcow schreef: za 05 jun 2021 09:41 Beide bedenkingen heb ik mij ook al gemaakt, zonde. Ooit zo een levende gemeenschap hier met eigen activiteiten, eigen kledij, kopen en verkopen, kortom het forum leefde. En nu... de boel mismeestert, gebrek aan visie :-?
men heeft hier de mensen die het wel goed voorhadden met de site en het forum het leven zuur gemaakt waardoor deze hebben afgehaakt
diegene die nu "beheerder" is van de site en forum denkt alleen maar aan eigen gewin en het forum is maar bijzaak voor hem, die komt uit de cyclocross milieu waar hij denkt dat hij een grote man is
hij heeft in feite weinig tot geen feeling met mountainbike
Plaats reactie