Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Tenue T-Shirt

T-Shirt

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht di 22 jun 2004 09:31
Transalp Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark / Canyon Ultimate
Tafelpoot, last van de examens? :wink:
tafelpoot schreef:
KaDee schreef:
Voor de teneus zou ik trouwens dezelfde methode willen hanteren, alleen moet dit financieel haalbaar zijn. Wat voor de t-shirts niet echt een onoverkomelijk
probleem is.

Als je de T-shirts met een kleine winst verkoopt kan je misschien daarmee al een deel van de kosten voor de tenuekes drukken (bijvoorbeeld: ik koop een T-shirt en betaal X euro, dit is Y euro meer als de prijs die jij betaald hebt maar als ik dan nog een tenue koop kan ik Z euro korting krijgen... (met X>Y>Z) snapt ge? met een beetje gegevens bij houden moet dat wel lukken)

het is maar een idee natuurlijk maar ik denk dat die T-shirts (als je ze per 100 gaat bestellen) heel goedkoop kunnen zijn zodat je er wel een percentje kan bijdoen...

Bericht do 29 jul 2004 09:26
Mr79 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Rockhopper Pro
Kan je de T-shirts nog bestellen??

En komt er een nieuwe tenue?

Bericht vr 13 aug 2004 15:04
casper Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt

Zopas de T-shirts ontvangen, bedankt Kadee, Stievie en Berre zullen ze verslijten tijdens de aprés-bike.

groeten,

Stievie :lol:

Bericht vr 13 aug 2004 18:55
jens007 Mountainbiker

Mijn bike: scott expert racing
is er nu ook een S te verkrijgen in de t shirts want boven op het bestel formulier staat dat de Beschikbare maten gaan van S tem XXL
maar van onder kan je alleen kiezen tussen M,L,XL en XLL

Bericht wo 16 feb 2005 23:26
Barbeque Avatar gebruiker
Kerstman

Mijn bike: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Hey iedereen,

heeft er iemand een foto van de achterkant van het t-shirt ??

Zijn ze nu in het wit of grijs ??

Bericht wo 16 feb 2005 23:31
Gf biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

De T-shirts zijn in het grijs en op de achterkant staat hetzelfde logo als van voor maar dan in't groot. :wink:

Bericht wo 16 feb 2005 23:31
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Mijn bike: Rider Expert
De kleur is ash grey, dit is licht gespikkeld grijs.

Bericht wo 16 feb 2005 23:35
Kerstman

Mijn bike: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Hey Ka dee en Biker,

bedankt voor jullie rappe reacties. Ik denk dat ik er twee ga bestellen samen met m'n zomer tenue. Wel eerst nog wat sparen zodat vrouwlief niet kwaad zou zijn. Bedankt

Toevallig geen fotoke ??

Bericht do 17 feb 2005 08:29
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Mijn bike: Rider Expert

Bericht do 17 feb 2005 08:35
Kerstman

Hey Ka Dee,

bedankt voor je foto. Ik weet dat ik een zaag ben maar heb je ook een foto van de achterkant. We moeten toch goed reclame kunnen maken he elders. Toch al bedankt je mag in de komende weken een mailtje verwachten van me.

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be Tenue