T-Shirt

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
Transalp
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: di 22 apr 2003 15:54
Rijdt met: Scott Spark / Canyon Ultimate

Bericht door Transalp »

Tafelpoot, last van de examens? :wink:
tafelpoot schreef:
KaDee schreef:Voor de teneus zou ik trouwens dezelfde methode willen hanteren, alleen moet dit financieel haalbaar zijn. Wat voor de t-shirts niet echt een onoverkomelijk
probleem is.
Als je de T-shirts met een kleine winst verkoopt kan je misschien daarmee al een deel van de kosten voor de tenuekes drukken (bijvoorbeeld: ik koop een T-shirt en betaal X euro, dit is Y euro meer als de prijs die jij betaald hebt maar als ik dan nog een tenue koop kan ik Z euro korting krijgen... (met X>Y>Z) snapt ge? met een beetje gegevens bij houden moet dat wel lukken)

het is maar een idee natuurlijk maar ik denk dat die T-shirts (als je ze per 100 gaat bestellen) heel goedkoop kunnen zijn zodat je er wel een percentje kan bijdoen...
Gebruikersavatar
Mr79
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 29 jul 2004 09:18
Rijdt met: Rockhopper Pro

Bericht door Mr79 »

Kan je de T-shirts nog bestellen??

En komt er een nieuwe tenue?
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

Zopas de T-shirts ontvangen, bedankt Kadee, Stievie en Berre zullen ze verslijten tijdens de aprés-bike.

groeten,

Stievie :lol:
jens007
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 11 jan 2004 17:32
Rijdt met: scott expert racing

Bericht door jens007 »

is er nu ook een S te verkrijgen in de t shirts want boven op het bestel formulier staat dat de Beschikbare maten gaan van S tem XXL
maar van onder kan je alleen kiezen tussen M,L,XL en XLL
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey iedereen,

heeft er iemand een foto van de achterkant van het t-shirt ??

Zijn ze nu in het wit of grijs ??
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

De T-shirts zijn in het grijs en op de achterkant staat hetzelfde logo als van voor maar dan in't groot. :wink:
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

De kleur is ash grey, dit is licht gespikkeld grijs.
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey Ka dee en Biker,

bedankt voor jullie rappe reacties. Ik denk dat ik er twee ga bestellen samen met m'n zomer tenue. Wel eerst nog wat sparen zodat vrouwlief niet kwaad zou zijn. Bedankt

Toevallig geen fotoke ??
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey Ka Dee,

bedankt voor je foto. Ik weet dat ik een zaag ben maar heb je ook een foto van de achterkant. We moeten toch goed reclame kunnen maken he elders. Toch al bedankt je mag in de komende weken een mailtje verwachten van me.
Plaats reactie