Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Tenue Wie draagt effectief een blauw lintje??

Wie draagt effectief een blauw lintje??

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht di 02 nov 2004 20:16
TARGA Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Epic M4 COMP
Vandaag eerste maal gereden met blauw lintje. :bounce: Niemand heeft me herkend. :cry: Ik heb ook niemand tegengekomen met blauw lintje, alhoewel....... Misschien Philippe Rademaekers zien voorbij zoeven, enfin ik denk toch dat het hij was. We stonden in Hoeilaart aan het begin van de Konijnenholweg, what's in a name :wink: .

Bericht wo 03 nov 2004 23:21
RacScott Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Comp Racing

Ik had bij mijn eerste toertocht (zondag 30/10/2004 te Essen) een blauw lintje aan mijn helm samen met Kogaboy, en Bruce_Almighty. Enen gezien in een Mountainbike.be tenue maar is niet tot conversatie gekomen, te druk met biken??

Bericht do 04 nov 2004 22:16
EasyBiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Iemand sprak om een sticker te plaatsen. Waar en welke sticker is dat dan?

Bericht di 14 dec 2004 13:33
Navanax Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Rock Rider 5.2
Ik heb reeds enkele weken ook een blauw lintje (lichtblauw koordje) aan mijn helm hangen. Ik had echter geen contact tot in Ham waar we een beetje afgesproken hadden. Ik ken er nu al een paar en dat groeit nog wel. :lol:

IVM met die sticker. Ik heb geprobeerd om mijn nick op mijn helm te zetten, maar dat is technisch onmogelijk met al die gaten. :cry:

Tijdens de pauze en den apres eens goed rondkijken is het enigste dat ik iedereen kan aanraden.

Tijdens het rijden is het inderdaad niet altijd evident om iemand te contacteren in volle vlucht natuurlijk. [-X

groeten

Bericht zo 20 feb 2005 20:59
RacScott Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Comp Racing

Lintje lang genoeg maken en daar in alcoolstift je nick opzetten. Of gewoon iemand aanspreken met lintje en de nick vragen.

Bericht zo 20 feb 2005 21:44
Gast

RacScott schreef:
Lintje lang genoeg maken en daar in alcoolstift je nick opzetten. Of gewoon iemand aanspreken met lintje en de nick vragen.

En als ge dan ene heééééééééle lange nick hebt??? [-X dan hangt die binnen de kortste keren in uw wiel. :lol: :lol: :lol: :lol:

Bericht zo 14 aug 2005 21:08
The Raceface Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: EDNINE
Bij vele onderwerpen en vooral het onderwerp de toertochten lees je regelmatig dat je " Je kan mij herkennen aan mijn MOUNTAINBIKE.BE koerstenueke". Maar velen zijn vergeten dat bij den beginne het blauwe lintje een herkenning was en nog altijd is. Bij dezer een opfrisser want niet iedereen heeft een tenueke van MOUNTAINBIK.BE.
Dit wou ik even kwijt

Bericht zo 14 aug 2005 21:43
Gf biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Afbeelding

Zoals ge ziet, het mijne hangt altijd aan het helmpie =D> :wink:

Bericht zo 14 aug 2005 23:38
Rock Rider Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Ritchey Swiss Cross
het mijne hangt op identiek dezelfde plaats....
zo is het echt wel zichtbaar voor diegenen die het willen zien... :wink: :lol:

Bericht ma 15 aug 2005 22:50
beethoven Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specia hard-rock
Maar aan het teneu zie je van waar je bent want het lintkje viel niet zo zeer op bij vele.

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be Tenue