Wie draagt effectief een blauw lintje??

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Ondanks de chique nieuwe tenues, blijf ik mjin blauw lintje ook nog trouw. :bounce:
Als ik in de week ga rijden dan doe ik mijn tenue niet aan en dankzij mijn lintje blijf ik dan toch nog steeds herkenbaar voor eventueel passerende medeforummers. \:D/

Er zijn ook mensen die verplicht in clubkledij moeten rijden dus die kunnen ook nog altijd een lintje hangen als herkenningspunt.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Black Phantom schreef:Ondanks de chique nieuwe tenues, blijf ik mjin blauw lintje ook nog trouw. :bounce:
Als ik in de week ga rijden dan doe ik mijn tenue niet aan en dankzij mijn lintje blijf ik dan toch nog steeds herkenbaar voor eventueel passerende medeforummers. \:D/

Er zijn ook mensen die verplicht in clubkledij moeten rijden dus die kunnen ook nog altijd een lintje hangen als herkenningspunt.
Mijn lintje blijft ook present zenne :) :wink:
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Bericht door blubberduck »

rij sedert verleden week (tt Herzele) ook met blaauw lintje, \:D/
helaas geen andere lintjes opgemerkt #-o

zaterdag start ik in Knesselare met "mijn lintje" :-({|=
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Ik heb ook nog een Blauw Lintje gevonden, het Rode was versleten ..
Afbeelding
Gebruikersavatar
fiete R-vrouw2
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 10 feb 2004 11:00
Rijdt met: bossue sport/magura hs33/manitou axel

Bericht door fiete R-vrouw2 »

jaja mijn lintje hangt eraan zunne!!alleeee vandaag eigenlijk eraf gevallen en toen heb ik het een beetje aan mijn stuur gehangen maar zaterdag -ronde van vlaanderen- hangt het weer waar het moet!!!!(mijne helm dus....)




=P~ meirhaeghe rules =P~


http://www.deraketmannen.be
metalgod
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 21:51
Rijdt met: ne schone

Bericht door metalgod »

een gevaarlijk risico voor mij!! dus niet!
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

bij hangen er ook al een hele tijd de blauwe lintjes eraan, aan men helm in de ardennen en aan die voor thuis.
op de TT van Tellin was het de allereerste keer dat ik er zoveel ben tegengekomen amaai zeg, ik hoorde het nog zeggen " kijk daar nog een blauw lintje !! wie zou dat zijn " het was dan Stivo en Serge.
zo zie je maar dat geduld ook beloond wordt he.

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
Xploded
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 12 dec 2003 13:57
Rijdt met: Dual Shockx Royal ;-)

Bericht door Xploded »

metalgod schreef:een gevaarlijk risico voor mij!! dus niet!
Allee Metalgod wij zouden wel eens graag kennismaken met u hoor. Of ge nu iets andersdenkend dan de meesten of niet. Ik zien het risico niet moet ik u bekennen.
Uw lintje outen heeft alleen maar voordelen, ik heb het aan den lijve nog maar pas ondervonden, toen ik in panne stond en een tot dan voor mij onbekend blauw lintje, mij onmiddellijk verder hielp. =D> 8)

Mijn lintje wappert fier aan mijn helm, van de wind wel te verstaan :lol: , want van mijn supersonische bostraagheid gaat er niet veel wapperen vrees ik #-o :cry:
Tenzij het wreed bergaf is :wink:
metalgod
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 21:51
Rijdt met: ne schone

Bericht door metalgod »

Het heeft ook te maken door het feit dat ik niet snel (of niet durf) contact te leggen met anderen!
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

metalgod schreef:Het heeft ook te maken door het feit dat ik niet snel (of niet durf) contact te leggen met anderen!
dan gaat ge nooit weten wie we zijn in werkelijkheid hoor, ik geef heel eerlijk toe dat de ene sneller contact legt ten opzichte van een ander maar eens ge de drempel over zijt gaat alles vanzelf.
GEWOON PROBEREN en ge zult zien

Gizmo 8)
Plaats reactie