Wie draagt effectief een blauw lintje??

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Stel nu: "Ik weiger een tenueke te kopen, maar wil toch herkend worden." Want zo'n dingetje kost toch wel wat (tis een schappelijk prijske hoor, daar niet van).

Dan is het lintje toch een ideale oplossing. En ja, je hebt soms wel goede ogen nodig, en er zijn tegenwoordig veel paljassen met een blauwe bandana onder hun helm, dat fladderende staartje daarvan verwar ik wel eens met een lintje.
Gebruikersavatar
Maorten
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 25 jul 2005 15:24
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M4

Bericht door Maorten »

ik ben sinds kort hier nog maar bezoeker en heb ook een lintje aan mijn helm gehangen, tenue zal misschien wel ies volgen. heb het lintje nog niet veel tegengekomen, maar vroeger ga ik er waarschijnlijk niet opgelet hebben, nu let ik er wel op maar nog geen een tegengekomen, zal wel ies gebeuren zeker.
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Gisteren in popringe ook altijd gekeken.
geen een gezien met lintje.
En dan hoor je dat ze die en die gezien hebbben. #-o
Kzal zelf ook ene keer eentje moeten gangen zeker.
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

roy schreef:Gisteren in popringe ook altijd gekeken.
geen een gezien met lintje.
En dan hoor je dat ze die en die gezien hebbben. #-o
Kzal zelf ook ene keer eentje moeten gangen zeker.
Gisteren in Poperinge toch aangesproken geweest door Jawa, die m'n blauw lintje dus goed had opgemerkt =D>

Groeten,
Casper :lol:
Gebruikersavatar
crazy ivan
Mountainbiker
Berichten: 276
Lid geworden op: za 12 jun 2004 16:55

Bericht door crazy ivan »

Nielskie schreef:Stel nu: "Ik weiger een tenueke te kopen, maar wil toch herkend worden." Want zo'n dingetje kost toch wel wat (tis een schappelijk prijske hoor, daar niet van).

Dan is het lintje toch een ideale oplossing. En ja, je hebt soms wel goede ogen nodig, en er zijn tegenwoordig veel paljassen met een blauwe bandana onder hun helm, dat fladderende staartje daarvan verwar ik wel eens met een lintje.
Oei, dan zul je mij wel een paljas vinden, want ik heb er twee, en allebei blauw :oops:
kenny!
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: do 14 apr 2005 22:05

Bericht door kenny! »

ik heb gistern op poperinge die vent met zijn cercle truitje aan en reed samen met een mountainbike teneu gezien heb er tegen gesproken ! ma ik weet nie wie da is op ier op et forum ! mss via deze weg wie waren jullie ? ik was met zwart truitje en broek van agu met de scott scale 40 ! ben nog ma een dude van 18 !
kenny!
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: do 14 apr 2005 22:05

Bericht door kenny! »

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=15294
wie was die met zijn mountainbike.be truitje !
en wat is da blauw lintje ?
speciaal lint da je koopt of gewoon stuk stof van ergens afgescheurd ?
Gebruikersavatar
fiete R-vrouw2
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 10 feb 2004 11:00
Rijdt met: bossue sport/magura hs33/manitou axel

Bericht door fiete R-vrouw2 »

ik heb het blauwe lintje aan mijn helm hangen en werd al veel aangesproken van aahhh fiete r-vrouw van de forum... :wink:
zo vertellen ze ook vanwaar ze komen en wat hun alias is op de forum blauw lintje helpt dus wel degelijk!!
Gebruikersavatar
Freshmeat
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 12:40
Rijdt met: -) Orbea Scape Team & Kona Kula Primo
Contacteer:

Bericht door Freshmeat »

ik heb op de toertocht van Lommel, regio testbaan van Ford een blauw lintje aan een boom zien hangen, heeft iemand dat express gedaan? :P
Gast

Bericht door Gast »

Freshmeat schreef:ik heb op de toertocht van Lommel, regio testbaan van Ford een blauw lintje aan een boom zien hangen, heeft iemand dat express gedaan? :P
Dju, was ik vergeten bij mijn camouflage da lintje weg te stoppen #-o :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie