Wie draagt effectief een blauw lintje??

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
forza_inja
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 21:12
Rijdt met: niner / niner / planet X

Bericht door forza_inja »

Ben Lee schreef:Moet da lichtblauw of donkerblauw zijn?
weet niet, ik heb een fel blauw lintje genomen. dat valt het beste op hé :P
Gast

Bericht door Gast »

punky schreef:draag al meer dan een 18 maanden een blauw lintje aan mijn helm maar ook nog nie veel collega's tegen gekomen.
misschien ook eens een sticker ergens ophangen om beter zichtbaar te zijn.maar waar vind je die ergens??

De stickers vind je op de homepage onder het menu item "shop". Verder goed opletten waar ons team aanwezig is, meestal hebben we er wel een paar bij.
Gebruikersavatar
DjJoe
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 22 nov 2004 21:09
Rijdt met: Granville Fuse

blauw lintje

Bericht door DjJoe »

Yo, ik ben sinds kort ook in het bezit van een blauw lintje, één aan mijn helm en eentje aan mijn zadelpen....ik denk om ook het mountainbike be tenue te bestellen..alleen heb ik wat problemen met de juiste maten..nu heb ik clubkledij van bio-racer en dat werkt met nummers niet met xl enzo...als iemand mij kan vertellen hoe ik dat kan omzetten dan bestel ik nog dezelfde dag...
Gebruikersavatar
zork
Mountainbiker
Berichten: 254
Lid geworden op: ma 02 mei 2005 16:34
Contacteer:

Bericht door zork »

ik heb ook een blauw lintje aan de helm hangen.
Gebruikersavatar
punky
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: za 12 jul 2003 14:06
Rijdt met: Cannondale Scalpel 1 & Cannondale F600 Xt Raceface & Kona Cindercone Xt Magura's

Bericht door punky »

heb nu ook 2 stickers op mijn helm kleven + natuurlijk een blauw lintje eraan
Gebruikersavatar
BEASTY
Mountainbiker
Berichten: 733
Lid geworden op: za 30 jul 2005 15:01
Rijdt met: ne flanders grinta alu/carbon
Contacteer:

Bericht door BEASTY »

yep,

ik heb nog geen blauw lintje maar wel twee mountainbike stickers op mijne helm kijk
Afbeelding.

groetjes

THE BEAST
Gebruikersavatar
.::Andy::.
Mountainbiker
Berichten: 819
Lid geworden op: vr 21 jul 2006 20:23
Rijdt met: Custom Cube Reaction 2007
Contacteer:

Bericht door .::Andy::. »

kunnen jullie es een voorbeeldje van zo'n lintje tonen?

kzou da graag es zien :-)
Gebruikersavatar
BEASTY
Mountainbiker
Berichten: 733
Lid geworden op: za 30 jul 2005 15:01
Rijdt met: ne flanders grinta alu/carbon
Contacteer:

Bericht door BEASTY »

yep


ik heb daar nu niet direckt een fotoke van maar een gewoon blauw lintje die zo breed en zo lang is dat zelf mag kiezen en hangt :wink:

ik heb er al gezien met een klein blauw lintje (10cm op 2cm) en ik heb er aan één gezien met een halve blauwe t'shirt aan zijn helm als ik me niet vergis was dat max power ook iemand van het mountainbike.be forum, moet wel zeggen dat zijn lint wel goed opvalde =D>

gr

THE BEAST
Gebruikersavatar
.::Andy::.
Mountainbiker
Berichten: 819
Lid geworden op: vr 21 jul 2006 20:23
Rijdt met: Custom Cube Reaction 2007
Contacteer:

Bericht door .::Andy::. »

the beast schreef:yep


ik heb daar nu niet direckt een fotoke van maar een gewoon blauw lintje die zo breed en zo lang is dat zelf mag kiezen en hangt :wink:

ik heb er al gezien met een klein blauw lintje (10cm op 2cm) en ik heb er aan één gezien met een halve blauwe t'shirt aan zijn helm als ik me niet vergis was dat max power ook iemand van het mountainbike.be forum, moet wel zeggen dat zijn lint wel goed opvalde =D>

gr

THE BEAST

Halve blauwen T-shirt... Waarom ook nie he? Chapeau voor de ruimdenkende mensen=D>
Kheb anders zitten peizen om een blauwe henne van mijn meter te pikken, theeft veel mee van ne wigwam :bounce:
Gebruikersavatar
BEASTY
Mountainbiker
Berichten: 733
Lid geworden op: za 30 jul 2005 15:01
Rijdt met: ne flanders grinta alu/carbon
Contacteer:

Bericht door BEASTY »

yep,

dat zal schoon zijn ze =D> =D> =D>


gr

THE BEAST
Plaats reactie