Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Tenue Broek tot juist over de knie ??

Broek tot juist over de knie ??

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht za 06 aug 2005 08:15
Barbeque Avatar gebruiker
Kerstman

Mijn bike: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Hallo iedereen,

ik weet niet of er hier nog zijn en of het mogelijk is. Misschien eens in de toekomst ook een kniebroek, dus koersbroek tot juist over de knie.

Ik begrijp wel dat dit eventueel meer werk vraagt maar het is maar een idee...

Zouden er nog mensen zijn die dit willen???

Bericht za 06 aug 2005 19:51
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Mijn bike: Rider Expert
Standaard gaat dit zeker niet in het assortiment komen, wat wel kan is zoals voorheen met de tenues een bestelperiode inlassen, zien dat er min 30 stuks besteld worden en dan de bestelling plaatsen bij Decca.
Ik ben alvast kandidaat voor een drie-kwartsbroek.

Bericht do 08 sep 2005 18:51
farmer/cowboy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: gaat sneller bergaf dan bergop...
Ik ook! Of doe maar twee.

Bericht do 08 sep 2005 18:59
keybiker1 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: made by Capino Wevelgem
wij bestellen (The Key-Bones Rekkem) ook bij Decca en voor een driekwartbroek betaald ge toch nie extra tov een lange broek. :-k of vergis ik mij? Een driekwart of een lange broek is dezelfde soort uitvoering(qua stof en prints) gewoon korter. Anders nog eens vragen aan den Peter é :wink:

Bericht do 10 nov 2005 16:18
Colnago-guy Mountainbiker

Mijn bike: Colnago
Nice idea! Sign me in for 3/4 broeksken!

Bericht do 10 nov 2005 17:49
Quadrifoglio Avatar gebruiker
Mountainbiker

Komt er eentje?

Bericht vr 11 nov 2005 10:12
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Zoals hierboven reeds vermeld, permanent opnemen in de shop is niet mogelijk. Ik wil wel, op de vroegere manier, de mogelijkheid bieden om een 3/4 broek te bekomen. Prijs is dezelfde als een lange broek, 50 euro dus incl. verzending. Bestelperiode gaan we vrij kort houden, een veertien dagen, dan gaat alles naar Decca. Afhankelijk van de drukte daar moet je rekenen op 8 weken levertermijn.
Indien interesse, post dan gewoon in deze topic, en ik neem vervolgens wel contact op.

Bericht ma 14 nov 2005 12:51
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM Ultra 27,5"

Heeft er al iemand een 3/4 broek gekocht?Eventueel een fotootje mogelijk ?

Bericht ma 14 nov 2005 15:31
Quadrifoglio Avatar gebruiker
Mountainbiker

Ik wil er eentje...

Bericht ma 14 nov 2005 17:31
ka.dee Avatar gebruiker
Management

P° schreef:
Heeft er al iemand een 3/4 broek gekocht?Eventueel een fotootje mogelijk ?

Bedoel je een foto van een kniebroek in Mountainbike.be design? Is nog niet mogelijk, aangezien de broeken nog niet gefabriceerd zijn.

Volgende

Keer terug naar Mountainbike.be Tenue