Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Tenue Een pluim in uw gat?

Een pluim in uw gat?

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht zo 16 maart 2003 11:03
Magic 10 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ORBEA LANZO SLX / FOX
maar 1-tje gezien op de TT van Gavere met een BL lintje spijtig ,twas wel een mooie tocht met iets te veel wind maar wel lekkere bevoorradingen. We hebben er 3u over gedaan dus zijn we geen koersmasjiene hé (61km) :pukeleft: :pukeright:
We hebben ook Filip M gezien maar zonder blauw lintje , verdomme :lol:
Waar ik wel interresse in heb is een t-shirt van Mountainbike.be ,het logo is er al dus (denk ik) kan er toch niet veel werk aan zijn om 1-tje te maken :oops:
Dit om na de rit aan te doen .Denk dan niet dat je dan je club kledij moet aan doen of toch??? :roll: :-?

Bericht wo 19 maart 2003 20:55
Viper11 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Viper FS 3.0 LX Gold 2003 Limited Edition
idd magic een tshirt zou tof zijn,

en maar 1lintje gezien? Dat van mij zeker, hihi lol,

grtz,

:evil: Viper11 :evil:

Bericht ma 26 mei 2003 17:35
Yakke Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ne goeie!

Is er al een foto met iemand met een blauw lintje op? Ik vraag me namelijk af hoe dat er nu juist uitziet en aan welk deel van de helm het bevestigd is.
Laatst bijgewerkt door Yakke op di 20 jan 2004 00:09, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht ma 26 mei 2003 18:22
Magic 10 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ORBEA LANZO SLX / FOX
yo yakke
gewoon van achteren aan uw helm is oke !!!! :lol:

Bericht ma 26 mei 2003 18:28
Yakke Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ne goeie!

OK ik zal eens op zoek gaan naar een geschikt lintje.

Bericht ma 26 mei 2003 21:22
troontrapper Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: VALLEY, full LX, vork SR Suntour pro xc
Yakke schreef:
OK ik zal eens op zoek gaan naar een geschikt lintje.

Gewoon doen Yakke, het is plezant als je een ander blauw lintje tegenkomt en dan kennis mee maakt.

Bericht ma 26 mei 2003 22:17
Brainjumper Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: SPEC. FSR XC
Yakke schreef:
Is er al een foto met iemand met een blauw lintje op? Ik vraag me namelijk af hoe dat er nu juist uitziet en aan welk deel van de helm het bevestigd is.

Vanvoor is anders ook wel plezant zulle. Jaagt de vliegen en muggen weg. :D :D :D

Bericht zo 18 jan 2004 11:44
Gazellineke Mountainbiker

k zou precies nog opteren voor een donkerblauw voor de gevorderden en ouwe rotten in het vak en een lichtblauw voor de beginners. Voor mij zou da dan een lichtblauw zijn, :oops: dan kunt ge al van ver beginne roepe da k uit ulle weg moet gaan.Kwestie van hoffelijk te zijn en geen levende hindernis te gaan vormen :colors:

Bericht zo 18 jan 2004 15:13
bieste Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: BULLS Coperhead 3 27.5"
Gazellineke schreef:
k zou precies nog opteren voor een donkerblauw voor de gevorderden en ouwe rotten in het vak en een lichtblauw voor de beginners. Voor mij zou da dan een lichtblauw zijn, :oops: dan kunt ge al van ver beginne roepe da k uit ulle weg moet gaan.Kwestie van hoffelijk te zijn en geen levende hindernis te gaan vormen :colors:

De bedoeling van de blauwe lintjes is mekaar herkennen om dan eventueel eens een babbelke te slaan. Als gij al van ver aan de kant gaat staan zal da maar een héél kort babbelke zijn. Kunt ge die blauwe lintjes al meteen thuis laten.

Bericht zo 18 jan 2004 15:55
Gazellineke Mountainbiker

tja, zo bedoel ik het nu ook weer ni. :(

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be Tenue