Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Tenue Een pluim in uw gat?

Een pluim in uw gat?

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht za 14 dec 2002 18:45
jef Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Exodus Rock 03 LX XT / Cannondale jekyll 1000 XT
Afbeelding

yessssss 't is gelukt.

Bericht zo 15 dec 2002 22:26
Epic Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper
Dingo schreef:
...Hoe ligt het erbij, laat even weten als je wil, want volgende week werk ik nog en dan kan ik gaan biken gedurende 14 dagen.

Alles lag er goed berijdbaar bij, de grond was wel nog bevroren. Qua routes: route 3&4 zijn niet echt zwaar, twee mooie klimmen waar je gas kan geven. Bovenaan col de Haussière was er veel afgesloten door de jacht (weeral!) dus beetje moeten improviseren, die col oprijden is wel een tip (3,9 en 1,5km). Die ultraklim, dodenmuur noemt die is wel vreselijk, k'vraag me feitelijk af of er al eens ene opgereden is...
Conclusie: La Roche is ideaal als je graag klimt en goed berijdbaar.

Bericht ma 16 dec 2002 00:34
Shrek Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Thompson Zeus
En hoe zat het met de blauw wimpeltjes????
Zijn jullie mede-BMS'ers tegengekomen?

Bericht ma 16 dec 2002 00:53
SPECI Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: viper fugitif carbon, cannondale
nope, niemand tegengekomen :-?

Bericht ma 16 dec 2002 00:54
Black Phantom Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek 4700

Shrek schreef:
En hoe zat het met de blauw wimpeltjes????
Zijn jullie mede-BMS'ers tegengekomen?

Ik ben er gene tegengekomen. En eerlijk gezegd had ik er zelf ook nog geen aan. Ik vond geen stukske blauwe stof buiten een zijden slipke van mijn vrouw. 'k Zou nogal beziens hebben moest ik daarmee door 't bos paraderen. :oops:

Bericht ma 16 dec 2002 01:08
Shrek Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Thompson Zeus
Niks is zo hip als een man met een blauwe slip..... :lol: :lol:

Bericht ma 16 dec 2002 10:00
JeF GT Mountainbiker

Mijn bike: GT Zaskar

Alst nu een string was geweest was er toch nie zoveel verschil met een lintje?
Wat hield u toch tegen, vraag ik mij dan af. :lol:

Bericht ma 16 dec 2002 23:47
ka.dee Avatar gebruiker
Management

Mijn bike: Rider Expert
Black Phantom schreef:
Inleiding: Dankzij den bodywarmer zullen we hopelijk op één of andere aprés-bike wel eens een forummer kunnen ontwaren, maar wat tijdens de rit? Wie weet komt er ooit nog een Mountainbike.be zomertenue maar gezien de moeilijke afwikkelingen om tot een bodywarmer te komen zal dat nog niet voor morgen zijn vrees ik.

Wat mij betreft, mag dat tenue (of is het dien) er gerust komen. Diegene die zich geroepen voelt om een ontwerp te maken, ga gerust uw gang.
Hou wel rekening met copyrights die op afbeelding kan rusten. En verder niet te veel pikken van tenues van clubs :wink:
Als er nu werk van wordt gemaakt kan alles in kannen en kruiken komen tegen de lente. Het is immers mijn bedoeling om in eerste instantie en korte broek en trui met korte mouwen te voorzien.

Bericht di 17 dec 2002 10:00
JeF GT Mountainbiker

Mijn bike: GT Zaskar

Het probleem met zo'n tenue blijft natuurlijk het feit dat velen met bepaalde kleren van hun club of team moeten rijden.

En voor de bodywarmer waren er wel 25 geïnteresseerden, maar ik vrees dat het voor een tenueke veel minder gaat zijn.

Bericht di 17 dec 2002 14:59
Gast

Ja inderdaad, een tenueke daar heb ik ook ni zo veel interesse in

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be Tenue