Yep yep...black knight schreef:telt dat nu nog steeds van dat blauwe lintje?
zo,ja ik ga er 1 aan hangen

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team
Bericht door farmer/cowboy »
Yep yep...black knight schreef:telt dat nu nog steeds van dat blauwe lintje?
zo,ja ik ga er 1 aan hangen
Bericht door black knight »
zijn er ergens foto's en prijzen beschikbaar van zo'n tenue want ik heb nog geen tenue en wil er wel éénen.piefkie schreef:jep is altijd een goedkoop alternatief, in plaats van een tenu te kopen.
Spijtig genoeg is het wel niet opvallend genoeg en ga je in het begin maar weinig reacties krijgen. Ik let er tegenwoordig wel sterk op, zo spreek ik ook wel vaak iemand met blauwe bandana aan, die nooit van 't forum gehoord heeft, maar je bent dan toch weer aan de klap geraakt, en zo leer je telkens nieuwe bikers kennen.
zo'n tenu is altijd wel duidelijker. Maar ik ben niet zo voor al dat blauw.
black knight schreef: zijn er ergens foto's en prijzen beschikbaar van zo'n tenue want ik heb nog geen tenue en wil er wel éénen.
Bericht door farmer/cowboy »
Op veel TT's kom je toch meerdere .be tenues tegen zelle. :)Point7 schreef:Van de 16 TT'en die ik tot nu toe gedaan heb, ben ik ook nog nooit iemand tegengekomen met een blauw lintje. Ik let er ook niet speciaal op moet ik zeggen. Toch zeker niet als ge in de bossen op de weg moet letten.![]()
Zelfs een mountainbike.be tenu ben ik nog niet tegengekomen.
Bericht door black knight »
met wat kun je de maten wat vergelijken en hoelang is zo'n tenue onderweg na bestelling ?Point7 schreef:black knight schreef: zijn er ergens foto's en prijzen beschikbaar van zo'n tenue want ik heb nog geen tenue en wil er wel éénen.
http://www.mountainbike.be/algemeen/shop.php
Goe materiaal zelle. Ik heb zulk nieuw tenuke.
Lees deze topic eens door, hier kan je al wat maten vergelijken.black knight schreef:met wat kun je de maten wat vergelijken en hoelang is zo'n tenue onderweg na bestelling ?Point7 schreef:black knight schreef: zijn er ergens foto's en prijzen beschikbaar van zo'n tenue want ik heb nog geen tenue en wil er wel éénen.
http://www.mountainbike.be/algemeen/shop.php
Goe materiaal zelle. Ik heb zulk nieuw tenuke.